Langer sparen of sneller kopen in de toekomst?
TIP
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: Langer sparen of sneller kopen in de toekomst?
Ik denk dat er redelijk wat kooplustigen afwachten wat er gaat beslist worden rond de Vlaamse hypotheekaftrek. Ik verwacht dat de beslissing pas laat in 2013 (eind oktober-begin november
) zal vallen zodanig dat er te weinig tijd rest om nog snel iets te kopen aan de oude (mogelijk gunstigere) maatregelen. Ik verwacht in september een golf van vastgoed-aankopen om op die manier nog de keuze te hebben om van de 2 systemen gebruik te maken. Maw: indien het Vlaamse systeem nadeliger (en een overname van de hypotheekafrek voor 2014) de akten laten verlijden voor 2014 en in geval gunstiger, de akte laten verlijden in 2014. (Just my 2ct)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Re: Langer sparen of sneller kopen in de toekomst?
Ik gaf mijn drie kinderen volgende raad.
Het belangrijkste aan een huis/appartement is de ligging. Om een huis te zoeken in de omgeving waar je graag zou wonen, neem de fiets, en fiets regelmatig door de straten van de stad/gemeente die je voorrang dragen.
Vraag iedereen in je kenniskring om mee uit te kijken, zien ze iets, onmiddellijk vragen een SMS te sturen, de goede woningen/appartementen, prijs/kwaliteit, zijn soms al na enkele uren verkocht.
Zo heb ik zelf een huis gekocht, dat ik nu verhuur, voor erg weinig geld, de eigenaar vertrok naar het buitenland, en de woning moest binnen de drie werkdagen verkocht zijn.
Daar de andere bieders eerst een banklening moesten zien te krijgen, en ik niet, heeft hij mijn lager bod aanvaard.
Ik fiets veel in de stad Gent, en speel aan kennissen die zoeken in de stad, regelmatig een SMS, als ik wat te koop/te huur zie staan, wat in hun vraag lag.
Het belangrijkste aan een huis/appartement is de ligging. Om een huis te zoeken in de omgeving waar je graag zou wonen, neem de fiets, en fiets regelmatig door de straten van de stad/gemeente die je voorrang dragen.
Vraag iedereen in je kenniskring om mee uit te kijken, zien ze iets, onmiddellijk vragen een SMS te sturen, de goede woningen/appartementen, prijs/kwaliteit, zijn soms al na enkele uren verkocht.
Zo heb ik zelf een huis gekocht, dat ik nu verhuur, voor erg weinig geld, de eigenaar vertrok naar het buitenland, en de woning moest binnen de drie werkdagen verkocht zijn.
Daar de andere bieders eerst een banklening moesten zien te krijgen, en ik niet, heeft hij mijn lager bod aanvaard.
Ik fiets veel in de stad Gent, en speel aan kennissen die zoeken in de stad, regelmatig een SMS, als ik wat te koop/te huur zie staan, wat in hun vraag lag.