MeDirect ervaring
TIP
Re: MeDirect ervaring
Last van geheugen verlies als het zonder cartoon is?
En in verleden er commentaar op gehad.
En er staat ook te lezen wel ander risico.
En onderaan staat believer.
Estate Guru believer.
Hou je van mijn cartoons, platin? Dan post ik voor jou een cartoon over geheugenverlies.

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Kan zijn hoor. Ik was er niet vanaf het begin klant voor dezelfde reden dat ik nemea bank links liet liggen,ze vielen onder Malta.
Voor spaargeld vond ik het systeem ook onhandig van Medirect. Pas klant geworden toen ze een gewone getrouwheidsspaarreking aanboden.
En ik heb de neiging om het aanbod van (bank)fondsen automatisch te negeren bij elke bank
Door de aanpassingen op hun platform ivm beleggen, had ik de indruk dat ze pas sinds vorig jaar van 'richting' zijn verandert.
Voor spaargeld vond ik het systeem ook onhandig van Medirect. Pas klant geworden toen ze een gewone getrouwheidsspaarreking aanboden.
En ik heb de neiging om het aanbod van (bank)fondsen automatisch te negeren bij elke bank

Door de aanpassingen op hun platform ivm beleggen, had ik de indruk dat ze pas sinds vorig jaar van 'richting' zijn verandert.
Ze hadden vroeger ook hele goede termijnrekeningen. Bovendien denk ik niet dat een bank zich tot 1 ding moet beperken, dat het of spaarbank of fondsenbank moet zijn.
De ambitie om zich meer op beleggers te richten (andere dan fondsenbeleggers) heeft de CEO al een hele tijd geleden uitgesproken. Maar veel heeft hij er in mijn opinie nog niet aan gedaan
. Of toch niet de juiste dingen.
De ambitie om zich meer op beleggers te richten (andere dan fondsenbeleggers) heeft de CEO al een hele tijd geleden uitgesproken. Maar veel heeft hij er in mijn opinie nog niet aan gedaan
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik zie het inderdaad ook nog niet direct.
Ik vind het zelfs een achteruitgang. Zelfs een eenvoudige overschrijving is recent een hels karwei geworden.

Hieronder een post van mij van 27 juni 2021:
Met uitzondering van de attractieve spaarrentes is er van al die plannen nog niets in huis gekomen. Maar goed, hij krijgt het voordeel van de twijfel. Hij heeft tijd tot 2025.Yaris schreef: ↑27 juni 2021, 09:27 In een interview heeft Tim Rooney, de CEO van MeDirect België, de toekomstplannen voor MeDirect uit de doeken gedaan. Die zijn ambitieus. Tegen 2025 wil MeDirect België het aantal klanten vervijfvoudigen van 55.000 naar 250.000. Daartoe wil ze het volgende gaan aanbieden:
- attractieve spaarrentes
- een breed aandelenhandelsplatform in de aard van Bolero, Binck en Keytrade
- pensioen- en verzekeringsproducten van partners
- een virtuele kaart om transacties uit te voeren op een gelijkaardige manier als bij een klassieke zichtrekening waardoor klanten MeDirect als hun eerste bank kunnen gebruiken
- hypotheken
Men heeft ooit wel de tarieven op beurstransacties verlaagd tot niveaus onder het Belgisch gemiddelde (met uitzondering van Saxo allicht).
Zoals ik vermoedde gaat NIBC iets over Medirect,de rekening gaat naar 0,7% vanaf 9/11. Termijnrekeningen gaan ook iets hoger dan Medirect. Edit, toch op die van 1 jaar.
Nieuwe beleggingsfunctionaliteit: limietorder van max. 6 maanden
Vandaag mail van MeDirect ontvangen:
Wanneer u een aandeel of etf koopt of verkoopt, kunt u limietorders plaatsen. Bij de instelling van uw limietorder zijn twee opties mogelijk: “Good ‘till date” en “Good ‘till cancelled”.
- Limietorder “Good ‘till date”
Wanneer u een limietorder plaatst, stelt u zelf een datum in tot wanneer deze limietorder actief blijft. U kan hier een datum kiezen die maximaal 6 maanden later ligt.
- Limietorder “Good ‘till cancelled”
Wanneer u een limietorder plaatst, stelt u geen einddatum in. Uw limietorder blijft actief tot u deze zelf annuleert of tot deze automatisch verloopt na 6 maanden.
-
- Verbannen Gebruiker
Misschien. Maar voor obligaties is het nog steeds 1 dag.Dione schreef: ↑7 november 2022, 15:43Nieuwe beleggingsfunctionaliteit: limietorder van max. 6 maanden
Wanneer u een aandeel of etf koopt of verkoopt, kunt u limietorders plaatsen. Bij de instelling van uw limietorder zijn twee opties mogelijk: “Good ‘till date” en “Good ‘till cancelled”.
Wanneer u een limietorder plaatst, stelt u zelf een datum in tot wanneer deze limietorder actief blijft. U kan hier een datum kiezen die maximaal 6 maanden later ligt.
Wanneer u een limietorder plaatst, stelt u geen einddatum in. Uw limietorder blijft actief tot u deze zelf annuleert of tot deze automatisch verloopt na 6 maanden.
De helpdesk liet me weten: 14 dagen. Maar dat klopt dus niet.
In alle geval al goed dat het voor aandelen verlengd is geworden 

Bizar: de waarde van mijn portefeuille lag een stuk lager dan ik dacht. Na wat zoeken de reden gevonden: ik gaf enkele dagen geleden een limietorder voor verkoop van een bepaald aandeel in. Hoewel het nog niet verkocht is (limiet nog niet bereikt), staat het gewoon niet meer in het overzicht...Dione schreef: ↑7 november 2022, 15:43 Nieuwe beleggingsfunctionaliteit: limietorder van max. 6 maanden
Voorlopig hebben ze me bij Medirect nog altijd nog niet kunnen overtuigen en blijft ik bij Degiro in aandelen handelen.
-
- Verbannen Gebruiker
Kan iemand helpen?
Als ik IWDA zoek bij Medirect, kan je blijkbaar alleen de USD versie kopen. Maar bij die USD versie tonen ze ook de EUR koers op euronext. Maar voor orders alleen USD versie.
Klopt het dat je EUR versie niet kunt kopen bij Medirect?
Als ik IWDA zoek bij Medirect, kan je blijkbaar alleen de USD versie kopen. Maar bij die USD versie tonen ze ook de EUR koers op euronext. Maar voor orders alleen USD versie.
Klopt het dat je EUR versie niet kunt kopen bij Medirect?