MeDirect ervaring
TIP
Re: MeDirect ervaring
in mijn geval : berichten met MeDirect. Maar daartussen stonden ook meldingen van overschrijvingen e.d.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Die informatie vind je normaal gezien terug in je transactiehistoriek.
Op een pijltje klikken , blijkbaar niet eenvoudig voor sommigen.
Moet blijkbaar allemaal met de paplepel worden duidelijk gemaakt , waar iets te vinden.
De Belgen en omgang met geld.
Moet blijkbaar allemaal met de paplepel worden duidelijk gemaakt , waar iets te vinden.
De Belgen en omgang met geld.
Estate Guru believer.
We zijn intussen 12 januari en het kwartaaloverzicht (31/12) staat er nog steeds niet in. Is dat bij iedereen zo?
Ik heb bij MeDirect ook nog niets, laatste dateert van 30 september 2020.
Misschien de moeite om het eens te vragen aan hen?
Misschien de moeite om het eens te vragen aan hen?
Ja is al jaren en gaat waarschijnlijk pas eind februari beschikbaar zijn.
Het nut van zo een overzicht , voor mezelf nutteloos.
Estate Guru believer.
Pdf is voor mij voldoende.
Mijn jaarbudget aan vaste inkomsten vaste uitgaven is al helemaal in orde voor 2021.
Daar geen papier voor nodig.
Online een pdf maken i.p.v wachten op Me te simpel zeker.
Print screen toets is toch zo handig. (staat uur en dag zelfs bij).
Estate Guru believer.
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: MeDirect ervaring met Vermogensbeheer
Wegblijven bij ME Direct voor wat betreft vermogengsbeheer. Ze zijn niet transparant, hoge kosten, je kan er niet terecht voor advies of verstaanbare uitleg , sinds 2017 alleen nog maar kapitaal verloren !
Vertel verder met de isins code, kunnen we nagaan of uw bewering klopt.kattyhubert schreef: ↑2 april 2021, 10:43 Wegblijven bij ME Direct voor wat betreft vermogengsbeheer. Ze zijn niet transparant, hoge kosten, je kan er niet terecht voor advies of verstaanbare uitleg , sinds 2017 alleen nog maar kapitaal verloren !
Zal uit blijken waarom misgelopen, en als ik zo lees heel defensieve die een crashje heeft meegemaakt.
Vergeet niet u heeft zelf die portefeuille gekozen.
Geen advies wist u vooraf, verstaanbare uitleg (vragen en aan de lijn blijven tot je het snapt)
Niet transparant graag vb.
Hoge kosten alvast al een pak minder dan ergens anders.
Zelf alleen maar winst, daarom mijn vragen.
We kunnen altijd bijleren i.p.v lekker anoniem zaken te beweren.
Het enige dat geen verlies heeft op termijn is normaal dynamisch beleggen, maar als je alle dagen gaat tellen is het alternatief een spaarrekening.
Defensief beleggen heeft als grote nadeel, daalt even snel als dynamische, alleen het opwaartse gaat een heeeel stuk trager.
En ineens grote bedragen in een keer is het moment van instappen nog veel belangrijker met een defensieve.
Estate Guru believer.
toch niet zo anoniemplatin schreef: ↑2 april 2021, 11:12kattyhubert schreef: ↑2 april 2021, 10:43 Wegblijven bij ME Direct voor wat betreft vermogengsbeheer. Ze zijn niet transparant, hoge kosten, je kan er niet terecht voor advies of verstaanbare uitleg , sinds 2017 alleen nog maar kapitaal verloren !
We kunnen altijd bijleren i.p.v lekker anoniem zaken te beweren.

Check google eens ...
Estate Guru believer.