Medirect niet toegankelijk
Re: Medirect niet toegankelijk
Beste, op 2 januari was er een kleine technische storing waardoor het gedurende enkele minuten niet mogelijk was om in te loggen. Dit was echter geen algemene storing en impacteerde slechts een klein deel van de klanten. Onze excuses voor het eventuele ongemak.cleo schreef: ↑2 januari 2019, 12:18 Niet zo'n goede reclame, niet mogelijk om in te loggen:
Platform tijdelijk niet
beschikbaar
Geachte klant,
Ons platform is tijdelijk onbeschikbaar wegens een technisch onderhoud. We doen al het mogelijke om de site zo snel mogelijk opnieuw toegankelijk te maken. Dank u voor uw geduld en uw begrip.
Mocht u vragen hebben of informatie wensen, kunt u contact opnemen met onze Klantendienst op 02 518 00 00 (onze lijnen zijn geopend van ma-vrij 9.00 u.- 20.00 u. / za 9.00 u. – 14.00 u.).
Uw MeDirect team
Re: Medirect niet toegankelijk
Beste, we krijgen momenteel enorm veel telefoontjes en emails te verwerken. Traditioneel de meest drukke periode van het jaar en nu zeker met het succes van onze nieuwe spaarrekening. Onze klantdienst was ook enkele dagen gesloten met kerst en nieuw, maar de mailtjes bleven natuurlijk binnenkomen. Hierdoor is er momenteel enige achterstand, maar we proberen iedereen zo snel mogelijk te antwoorden. Extra medewerkers worden ingewerkt om mee te helpen. Dank u voor uw begrip.
Re: Medirect niet toegankelijk
Enige statusmelding op de website zou handig zijn en ook veel overbodige telefoontjes, berichten, mails voorkomen.
-
anonymous
Re: Medirect niet toegankelijk
Back geblokkeerd vanwege incorrecte gegevens...
6de maal.
Ben het stilaan zat te komen met die stomme inlogprocedure
6de maal.
Ben het stilaan zat te komen met die stomme inlogprocedure
Re: Medirect niet toegankelijk
Ik heb gisteren geen enkel probleem ondervonden om in te loggen. Denk dat het rond een uur of 4 's namiddags was.
Re: Medirect niet toegankelijk
Nie simpel he , welke browser gebruikt u ?
Als ge natuurlijk telkens ww wijzigen aanklikt .....
Negeren die vraag he want ww dat wordt opgeslagen is dan laatste code.
Estate Guru believer.
Re: Medirect niet toegankelijk
En weer is 'het platform' niet beschikbaar.
Een regelrechte schande!!
Wordt tijd om wat professioneler om te worden ...
Een regelrechte schande!!
Wordt tijd om wat professioneler om te worden ...
Re: Medirect niet toegankelijk
Ik snap dat niet: ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Re: Medirect niet toegankelijk
Ook nooit problemen gehad. Waarschijnlijk een schreiffaut in Boontje zijn inlogcode of paswoord. 
Re: Medirect niet toegankelijk
Rekening geopend rond kerstmis. Tien euro gestort. Daarana kreeg ik een inlogcode die niet bleek te werken. Meerdere mails en contactformulieren gestuurd. Geen énkele reactie. Enkel anoniem berichtje dat ze het druk hebben. Telefoneren heeft ook geen zin : al onze medewerkers zijn in gesprek. Bijna drie weken na het openen van een rekening kan ik er nog altijd niet mee werken. Deze bank ervaar ik als een absolute administratieve ramp. Vooral het feit dat ge er op geen enkele manier mee in contact kunt komen is heel frustrerend.
Meer zelfs, hoe langer het duurt hoe meer ik me erger. Mijn vertrouwen in deze bank is gezakt tot onder nul.
Meer zelfs, hoe langer het duurt hoe meer ik me erger. Mijn vertrouwen in deze bank is gezakt tot onder nul.
Re: Medirect niet toegankelijk
Er zijn al zoveel slechte recencies over ME DIRECT geschreven, dat ik echt niet snap dat mensen er nog klant willen worden.
Je bent er vet mee als je niet direkt aan je geld kunt als je het nodig zou hebben. Prutse bank ja.
Je bent er vet mee als je niet direkt aan je geld kunt als je het nodig zou hebben. Prutse bank ja.
Re: Medirect niet toegankelijk
Inlogcode die niet werkt ?? zou me verbazen.tine thys schreef: ↑9 januari 2019, 21:32 Rekening geopend rond kerstmis. Tien euro gestort. Daarana kreeg ik een inlogcode die niet bleek te werken. Meerdere mails en contactformulieren gestuurd. Geen énkele reactie. Enkel anoniem berichtje dat ze het druk hebben. Telefoneren heeft ook geen zin : al onze medewerkers zijn in gesprek. Bijna drie weken na het openen van een rekening kan ik er nog altijd niet mee werken. Deze bank ervaar ik als een absolute administratieve ramp. Vooral het feit dat ge er op geen enkele manier mee in contact kunt komen is heel frustrerend.
Meer zelfs, hoe langer het duurt hoe meer ik me erger. Mijn vertrouwen in deze bank is gezakt tot onder nul.
Dat hun procedure eenvoudiger zou moeten kunnen , akkoord.
Wat bij hun wachtwoord is voor een browser login naam ( gebruikers naam)
wat bij hun sms code is is voor een browser wachtwoord.
Is deel van hun beveiliging.
En eens dit onder de knie dan geen problemen meer.
Vergelijk bovenstaande maar eens met ergens anders inloggen , login , wachtwoord.
Estate Guru believer.
Re: Medirect niet toegankelijk
Ludo ,
Van horen zeggen , lezen , iets niet begrijpen zonder klant te zijn zomaar oordelen.
Lees maar eens mijn reactie op Tine en Boontje hun probleem.
Hun inlog bij Me wijkt af van de standaard gebruikte bij andere site's.
En dan lukt inloggen al niet,nooit passwoord wijzigen bij Me als browser het vraagt en probleem is van de baan.
Of het dan een Prutse bank is ?? of zijn de gebruikers prutsers als er iets afwijkt van het normale.
Ja zeg .... zo moeilijk om te onthouden he.
Ge moet maar eens aan de meeste vragen hoe ze hun gebruikersnaam en paswoorden kunnen opvragen opgeslagen in hun browser.
Gebruik van hoofd wachtwoord buiten beschouwing gelaten.
Estate Guru believer.
Re: Medirect niet toegankelijk
Toch nog gehad met MeDirect
Excuses gekregen voor de problemen en vertragingen, fout werd gecorrigeerd en ik heb een eerste overschrijving kunnen doen.
Ook al heb ik me een paar weken materloos geërgerd en had ik op de duur geen énkel vertrouwen meer in die bank : eind goed, al goed.
Ik zal een en ander nu maar catalogeren onder de noemer “opstartproblemen door een teveel aan nieuwe klanten” zeker ?
Of ik het geld dat ik intussen maar op een andere spaarbank had gezet nog ga verplaatsen weet ik niet.
Excuses gekregen voor de problemen en vertragingen, fout werd gecorrigeerd en ik heb een eerste overschrijving kunnen doen.
Ook al heb ik me een paar weken materloos geërgerd en had ik op de duur geen énkel vertrouwen meer in die bank : eind goed, al goed.
Ik zal een en ander nu maar catalogeren onder de noemer “opstartproblemen door een teveel aan nieuwe klanten” zeker ?
Of ik het geld dat ik intussen maar op een andere spaarbank had gezet nog ga verplaatsen weet ik niet.


