Medirect niet toegankelijk
Re: Medirect niet toegankelijk
Nee, maar dat weet jij toch, dat is het voornaamste.ludo schreef: ↑6 februari 2019, 21:17Kan de website op voorhand weten of iets al dan niet dringend is als je wil inloggenrudallen schreef: ↑6 februari 2019, 19:34 Indien je (nog) niet kan inloggen op Medirect, doe het eens met Chrome, dan lukt het wel.
Bij mij lukt het niet met FireFox, maar wel met Chrome.
Maar ook bij gebruik van Chrome zijn er nog enkele problemen.
Indien je iets dringend moet doen via de website van MeDirect zal het wel lukken.??
In ieder geval bij mij werkt het via Chrome voldoende.
Ik heb sindsdien geen inlogproblemen meer gehad bij MeDirect. (Mogelijk een tijdelijk probleem bij henzelf geweest.)
Wij werken hier met Microsoft Edge en het was niet nodig om te veranderen naar Chrome (dat moet ik bvb wél doen voor bepaalde zaken bij Argenta).
Liggen die problemen dan uiteindelijk gewoon bij het soort browser dat je gebruikt?
Problemen liggen niet bij de browser maar de gebruiker.
Bij firefox wordt de sms code als wachtwoord aanzien.
Als men dan opslaan kiest wordt sms code plots het wachtwoord de volgende keer men wil inloggen.
BIj Me is gebruikersnaam het eigenlijke wachtwoord.
Het wachtwoord is dan de sms code.
Estate Guru believer.
Bij mij lag het MeDirect inlogprobleem van een paar dagen geleden, niet aan de browser.
Want de dag nadien kon ik al terug gewoon inloggen met dezelfde browser en gaat sindsdien alles weer normaal.
En het lag dus ook niet aan mij.
Trouwens: ik sla nooit wachtwoorden op. Onze PC wordt door 2 personen gebruikt en we hebben beiden aparte bankrekeningen.
Binnen huisgezin elkaar wantrouwen goe bezig zou ik zeggen.Nefertari schreef: ↑12 februari 2019, 11:32Bij mij lag het MeDirect inlogprobleem van een paar dagen geleden, niet aan de browser.
Want de dag nadien kon ik al terug gewoon inloggen met dezelfde browser en gaat sindsdien alles weer normaal.
En het lag dus ook niet aan mij.
Trouwens: ik sla nooit wachtwoorden op. Onze PC wordt door 2 personen gebruikt en we hebben beiden aparte bankrekeningen.
Estate Guru believer.
Gebruik zelf Blur slaat alles op.
Op papier kan in verkeerde handen vallen.
En van alles de Mac adressen bij de hand.
Pc is beveiligd.
Estate Guru believer.