Meeverzekeren zolderruimte; maar hoe?
-
- Newbie
Re: Meeverzekeren zolderruimte; maar hoe?
Je pleegt een beetje plagiaat.
Het verhaal van ts is inderdaad een broodje-aap verhaal. Vanaf mijn eerste reactie voelde hij zich dan ook 'betrapt'. Omdat platin er toch een 'deftig' antwoord op gaf, heeft hij nogmaals gereageerd. Daarna is hij verdwenen.
Het verhaal van ts is inderdaad een broodje-aap verhaal. Vanaf mijn eerste reactie voelde hij zich dan ook 'betrapt'. Omdat platin er toch een 'deftig' antwoord op gaf, heeft hij nogmaals gereageerd. Daarna is hij verdwenen.
kan wel zijn, maar wat Weverke schrijft in zijn laatste post slaat nergens op.
Als heel het gebouw afbrandt door een brand die is ontstaan in die zolderruimte, gaan ze wel tussenkomen. Zou maar triestig zijn anders.
Iedere eigenaar zal een standaardappartement terugkrijgen via de blokpolis. Diegene die extra verzekering hebben voor onroerende verfraaiingen krijgen dit erboven op van hun eigen verzekering.
Als heel het gebouw afbrandt door een brand die is ontstaan in die zolderruimte, gaan ze wel tussenkomen. Zou maar triestig zijn anders.
Iedere eigenaar zal een standaardappartement terugkrijgen via de blokpolis. Diegene die extra verzekering hebben voor onroerende verfraaiingen krijgen dit erboven op van hun eigen verzekering.
We zelf hebben ook de mogelijkheid om op die manier uit te breiden.
Echter tot hiertoe nog niet uitgevoerd omwille van eventuele aansprakelijkheid.
Bij ons gaat het echter maar om een 20 M2. (+ zich kunnen begeven boven andere mede eigenaars)
Of dan topic starter zijn verhaal zo maar ongeloofwaardig is ?
Echter tot hiertoe nog niet uitgevoerd omwille van eventuele aansprakelijkheid.
Bij ons gaat het echter maar om een 20 M2. (+ zich kunnen begeven boven andere mede eigenaars)
Of dan topic starter zijn verhaal zo maar ongeloofwaardig is ?
Estate Guru believer.
Je hebt het verhaal maar half gelezen en je weet er helemaal niets over. Je "denkt" alleen maar dat ik onzin verkoop.nuyttie schreef: ↑26 november 2020, 12:43 kan wel zijn, maar wat Weverke schrijft in zijn laatste post slaat nergens op.
En toch heb je er een mening over. Vreemd om een mening te hebben over iets waar je niets van afweet.
Vandaar jouw argument: "het zou triestig zijn".
Triestig zijn of niet triestig zijn, heeft niets met de wet te maken.
Maar goed, dit is de kroeg ...
Nu terug naar de feiten.
TS's verhaal is uit zijn duim gezogen. Maar als het zou waar zijn (wat het niet is) zou hij de regels niet gerespecteerd hebben.
Het is alsof je een autoverzekering afsluit voor een auto. Je zegt dat je de hoofdbestuurder bent maar eigenlijk is het jouw kind van 18 jaar.
Je pleegt fraude maar jij zal het toch "triestig" vinden als de verzekering niet uitbetaalt.
Daarom heb ik gezegd dat er jarenlange procedures gaan zijn. Omdat er een zich niet aan de regels gehouden heeft, maar het toch triestig vindt.
er klopt niets van wat je schrijft. Als je er niets van kent is het beter dat je niet reageert in een forum (dit is de kroeg niet)
Over de onzin die je hierboven uitkraamt, heb ik anders ook wel eens goed kunnen lachen. Ik zou zeggen, zoek het begrip "verhaal van derden" eens op.Weverke schreef: ↑26 november 2020, 11:46 Ja, maar blokpolis is er wel voor een zeer goede reden. Om te vermijden dat medehuurders het slachtoffer zijn van een andere medeverhuurder die onderverzekerd is.
Als een medeverhuurder, zoals TS, een ruimte zou omvormen tot extra woonruimte, is dat niet gedekt door de blokpolis.
Goed denk je dan, geen probleem: extra verzekering.
Wel een dik probleem: het voordeel van de blokpolis is namelijk weg.
Stel dat in die extra woonruimte een brand ontstaat en het hele gebouw brandt af.
Verzekering van TS zegt: ik verzeker enkel die woonruimte. Rest is voor de blokpolis.
Verzekeraar van blokpolis zegt: de blokpolis dekt een gebouw dat heel precies beschreven is. Die extra woonruimte werd toegevoegd zonder ons medeweten. Wij dekken dus de schade niet.
Jarenlange procedures tot gevolg. Blokpolis is precies bedoeld om die miserie te vermijden.
Overigens geloof ik niets (meer) van het verhaal van TS. Volledig uit de duim gezogen.
Maar we hebben eens goed kunnen lachen![]()
Gelezen in jouw cursus verzekeringsrecht zeker?
Er zal waarschijnlijk niets instaan over de jarenlange procedures?
Verschil tussen theorie en praktijk kun je niet leren uit boeken en cursussen. Maar droom gerust verder dat je na het blokken van een cursus alles weet.
Voor iemand die dweept met zijn uitgebreide praktische kennis zou het nochtans een zeer bekend begrip moeten zijn. Daar hoef je echt geen cursus verzekeringsrecht voor van buiten te blokken.
Weverke denkt bij verhaal van derden waarschijnlijk aan een sprookje geschreven door drie personen
Principieel reageer ik niet op zeveraars en onbeschofteriken van jouw soort.jorisvanhoute schreef: ↑26 november 2020, 11:56 Je pleegt een beetje plagiaat.
Om mezelf de moeite van het lezen van nonsens te besparen, sta jij, samen met andere trollen, al een tijdje op mijn negeerlijst.
Nu dit item al een poosje onaangeroerd is, wou ik toch eens alle reacties - die van trollen incluis - bekijken.
En ja dus; supertrol nr 1, samen met die andere baggeraar, kon het niet laten zijn frustraties de vrije loop te laten.
Och here toch!