Never a dull moment with Deutsche Bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
@vlo, hoe heb je die termijnrekening kunnen openen?
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
Die heb ik geopend in de eerste helft van november> Er liep toen al een tijdje een actie maar er werd nauwelijks ruchtbaarheid aan gegeven. Gewoon geinformeerd bij mijn vertrouwenspersoon in het mij toegewezen financial center of die actie nog liep. Heb daar overigens bij toeval iets over teruggevonden op deze website.
Ik vrees wel dat deze actie intussen voorbij is.
Ik vrees wel dat deze actie intussen voorbij is.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
Mag ik nu een eerlijke vraag stellen aan al deze forumbezoekers?
Geef mij 1(één) reden waarom jullie nog steeds bij DB zijn.
Het mag gaan over gratis kaarten,dienstverlening,pensioensparen en/of verzekeringen,beleggingen, een effectenrekening,...
Ik neem u op uw woord.
DB WAS een goede bank toen ze zich introduceerden op de BE markt.De overnameprocent voor een effectenrekening WASinderdaad interessant.Ondertussen hopeloos.
Ik wacht op het eerste goede argument om het met kant en klare cijfers uit te leggen dat DB hopeloos is.
Geef mij 1(één) reden waarom jullie nog steeds bij DB zijn.
Het mag gaan over gratis kaarten,dienstverlening,pensioensparen en/of verzekeringen,beleggingen, een effectenrekening,...
Ik neem u op uw woord.
DB WAS een goede bank toen ze zich introduceerden op de BE markt.De overnameprocent voor een effectenrekening WASinderdaad interessant.Ondertussen hopeloos.
Ik wacht op het eerste goede argument om het met kant en klare cijfers uit te leggen dat DB hopeloos is.
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
@vlo
Ik heb een rekening geopend aan 4% op 4 maanden.
Proficiat.
Mijn uitdaging geldt nog steeds.
Geef mij 1 (één) argument om klant te worden/blijven bij DB.
Ik ga er geen prijs op plakken, maar DB is gewoon een hopeloze bank.
Ik heb een rekening geopend aan 4% op 4 maanden.
Proficiat.
Mijn uitdaging geldt nog steeds.
Geef mij 1 (één) argument om klant te worden/blijven bij DB.
Ik ga er geen prijs op plakken, maar DB is gewoon een hopeloze bank.
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
Als spreiding onder het Duits garantiestelsel dat niet gelimiteerd is tot 100000 euro maar quasi onbeperkt.Roedie schreef:Geef mij 1 (één) argument om klant te worden/blijven bij DB.
Ik ga er geen prijs op plakken, maar DB is gewoon een hopeloze bank.
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
Iedere bank heeft zo zijn voor- en nadelen en de ene mens is er content van en de andere niet.
DB max is ideaal voor mensen die nog geen hypotheek lopen hebben bij een andere (betalende) bank.
Alle rekeningen en 2 kaarten gratis ook bij vervanging,geen kosten bij geldopvragingen aan alle automaten.
Heb nog geen problemen gehad bij deze bank,wel hun klantendienst kan me soms irriteren met hun telefoontjes tijdens werkuren als je een mail gestuurd hebt.
De rentes zijn ook nie meer wat et geweest is ,in 2011 stonden aan de top met 2,7% maar nu is het de moeite niet meer aangezien er veel alternatieven zijn.
Hun online banking is zeker niet slecht ma de verwerking van overschrijvingen gaat nie zo snel.
Nu ja voor mij wegen de nadelen niet op tegen de voordelen dat deze bank mij bied.
DB max is ideaal voor mensen die nog geen hypotheek lopen hebben bij een andere (betalende) bank.
Alle rekeningen en 2 kaarten gratis ook bij vervanging,geen kosten bij geldopvragingen aan alle automaten.
Heb nog geen problemen gehad bij deze bank,wel hun klantendienst kan me soms irriteren met hun telefoontjes tijdens werkuren als je een mail gestuurd hebt.
De rentes zijn ook nie meer wat et geweest is ,in 2011 stonden aan de top met 2,7% maar nu is het de moeite niet meer aangezien er veel alternatieven zijn.
Hun online banking is zeker niet slecht ma de verwerking van overschrijvingen gaat nie zo snel.
Nu ja voor mij wegen de nadelen niet op tegen de voordelen dat deze bank mij bied.
-
anonymous6
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
Is dat niet 'n beetje de wereld op z'n kop?Roedie schreef: Mijn uitdaging geldt nog steeds.
Geef mij 1 (één) argument om klant te worden/blijven bij DB.
Ik ga er geen prijs op plakken, maar DB is gewoon een hopeloze bank.
Moet dat niet zijn "geef mij één reden om géén klant te worden".
Wat jij vraagt is "hoe kan je in godsnaam klant willen zijn van die bank".
Ik antwoord: Ik heb er nog nooit een probleem gehad, dus ik zie geen reden om géén klant te zijn. Bepaalde van hun rekeningen brengen momenteel méér op dan soortgelijke rekeningen bij Rabobank. Maar bij DB heb ik wél het voordeel van een kantoor te hebben waar ik terecht kan op relatief korte afstand, én een bankkaart, én een gratis mastercard.
Met hun helpdesk nog nooit een probleem gehad. Nog maar een paar keer nodig gehad, maar je maakt online een "call" aan, en die mensen bellen u terug. Ja, tijdens de kantooruren, en dus op m'n werk, maar er zullen niet veel banken zijn die mij 's avonds om 20u gaan bellen als ik rustig op m'n gemak in de zetel zit zonder werk of jengelende kinderen aan m'n kop.
De rente had nog wat hoger mogen zijn, natuurlijk. Maar dat geldt voor elke bank.
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
@vlo, waar is de link voor die 4% op 4 maanden?
bedankt!
bedankt!
-
anonymous6
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
Je noemt al direct een ganse hoop redenen op.Roedie schreef:Mag ik nu een eerlijke vraag stellen aan al deze forumbezoekers?
Geef mij 1(één) reden waarom jullie nog steeds bij DB zijn.
Het mag gaan over gratis kaarten,dienstverlening,pensioensparen en/of verzekeringen,beleggingen, een effectenrekening,...
Ik neem u op uw woord.
DB WAS een goede bank toen ze zich introduceerden op de BE markt.De overnameprocent voor een effectenrekening WASinderdaad interessant.Ondertussen hopeloos.
Ik wacht op het eerste goede argument om het met kant en klare cijfers uit te leggen dat DB hopeloos is.
Gratis kaarten - check. (Ter info, ik ben bij Belfius overgegaan van Blue naar White met redelijk wat miserie (lees elders), en dan is het nóg niet gratis).
Beleggingen / Effectenrekening - check. Inderdaad 1% gekregen toen ik alles overbracht naar hen.
Intrestrates - check. Staan nog altijd hoger dan de traditionele banken terwijl DB nochtans een traditionele bank (met kantorennetwerk) is.
Dienstverlening - check. Kan er niet over klagen, ook al is het kantoor 12km van hier. Minder zever met hen dan met Belfius alleszins op dit moment.
Gratis mastercard - check. Bij Belfius kost ze mij (in combinatie met White) € 1 per maand.
Ruim aanbod beleggingsfondsen - check. Ik denk dat de meeste grootbanken alleen hun eigen zaken aanbieden. DB biedt ook zaken van SG, ING,... aan. Niet dat ik erop inteken, maar ze hébben het.
en ga zo verder.
Uitgebreide garantie - check. Wat zo'n garantie waard is, gaan we hopelijk nooit moeten ondervinden, maar je hebt er wel 'n dubbele garantie (overheid + Duitse banken onderling).
Dus nu keer ik de vraag om: wat is nu eigenlijk (de reden van) uw aversie tegenover DB?
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
Idem hier. Voor wat ze maar aanrekenen aan kosten doen ze het beter dan de meeste grootbanken waar ik ervaring mee heb. Ik ben dus wel tevreden met hun service ook al moet je soms eens aandringen om iets gedaan te krijgen.Nu ja voor mij wegen de nadelen niet op tegen de voordelen dat deze bank mij bied.
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
roedie,
Je stelde mij een rechtstreekse vraag; dus moet ik wel antwoorden
.
...en toch maak ik het mij hierbij gemakkelijk (het is soms handig een tijdje niet te bewegen).
Alle reacties hierboven vatten mooi samen welke voordelen DB zijn klanten kan bieden.
Hun enige echte minpunt is communicatie...maar iemand die de moeite wil nemen een <relatie> op te bouwen met zijn financial center, hoeft daar geen probleem mee te hebben!
Bovendien moet ik djtw gelijk geven waar hij stelt dat jij de wereld op zijn kop zet...
En dan nog iets... nagenoeg alle commercielen behandelen hun "klanten" "a la tete du client". Ook DB speelt daarin mee!
Om af te sluiten, ik heb al rekeningen gehad of heb die nog bij zo'n 20-tal banken. DB is daar 1 van en is er nog steeds. Bijgevolg...
Je stelde mij een rechtstreekse vraag; dus moet ik wel antwoorden
...en toch maak ik het mij hierbij gemakkelijk (het is soms handig een tijdje niet te bewegen).
Alle reacties hierboven vatten mooi samen welke voordelen DB zijn klanten kan bieden.
Hun enige echte minpunt is communicatie...maar iemand die de moeite wil nemen een <relatie> op te bouwen met zijn financial center, hoeft daar geen probleem mee te hebben!
Bovendien moet ik djtw gelijk geven waar hij stelt dat jij de wereld op zijn kop zet...
En dan nog iets... nagenoeg alle commercielen behandelen hun "klanten" "a la tete du client". Ook DB speelt daarin mee!
Om af te sluiten, ik heb al rekeningen gehad of heb die nog bij zo'n 20-tal banken. DB is daar 1 van en is er nog steeds. Bijgevolg...
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
Ben verschillende jaren geleden overgeschakeld naar DB omwille van de gratis kaarten en de toen voordelige rentes op spaarboekjes. Mijn spaargeld is er inmiddels weg maar beleg er nu op maandelijkse basis en de 100 euro die ik 2 jaar geleden daarvoor ontving bij een tijdelijke actie. Voor mijn dagdagelijkse verrichtingen en geldafhalingen gebuik ik inmiddels ook overgeschakeld naar Keytrade bank wegens iets sneller. Gebruik wel geregeld hun titanium Mastercard vooral voor betalingen in vreemde munten omdat hun koers voordeliger is dan bij mijn Carrefour Visa Card.
Zie dus geen reden om vaarwel te zeggen bij DB al is het al lang niet meer mijn hoofdbank voor sparen of betalen.
Zie dus geen reden om vaarwel te zeggen bij DB al is het al lang niet meer mijn hoofdbank voor sparen of betalen.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
Zie draadje op deze website: "DB lanceert termijnrek van 4% voor 3 maand".Saver23 schreef:@vlo, waar is de link voor die 4% op 4 maanden?
bedankt!
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Berichten: 623
- Lid geworden op: 02 sep 2010
- Contacteer:
Re: Never a dull moment with Deutsche Bank
Men zegt alleen maar de voornaam in zo'n callcenter. Niet zo leuk als jij iets wil. Veel leuker is het als zij iets willen, bv een bepaald financieel product aansmeren of een abonnement bij Mobistar. Dan kan je beginnen doorvragen naar hun naam, een beetje spelen met hen, want zei willen hun volledige naam toch niet zeggen en jij wilt toch dat dure abonnement toch nietSpruitekop schreef:Les 1: Heeft u contact met 'n helpdesk of en fysieke contactpersoon in een filiaal, noteer steeds de naam van de persoon waarmee u heeft gesproken.