NIBC Direct NU in België!!
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: NIBC Direct NU in België!!
Voor de GSM-lozen/haters: geld afhalen zal niet kunnen, want moet gebeuren via Sms-bevestiging.
Waarom geen digipas voorzien?
Laatst gewijzigd door stranger op 27 december 2011, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
En nog blijf je bij DexiaStabilo86 schreef:Dexia bood een tijdje geleden ook 3%, we weten allemaal wat daar de reden voor was
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Waarom geen digipass, waarom geen zichtrekening, .. Volgende vraag zal zijn: 'waarom geen 24u/24 permanentie" en "waarom geen geen gratis bankkaarten".
Heb het gevoel dat men én hoge intresten eist en allerlei bijkomende diensten...
Kan bijna niet hé ...
Heb het gevoel dat men én hoge intresten eist en allerlei bijkomende diensten...
Kan bijna niet hé ...
Als ik dus eens de negatieveling wil uithangen: ze willen alleen maar geld binnenhalen op 2 soorten spaarrekeningen, zichtrekening is niet nodig omdat je er ook geen bewegingen zou mee doen...
Bij Rabo kun je niet rechtstreeks van een spaarrekening overschrijvingen doen op een andere rekening, tenzij je rabo zichtrekening.
Nog vele onduidelijkheden dus....
Toch weten ze hoe binnen te breken... met 3%.... doch welke rating.... ai ai ai....
Bij Rabo kun je niet rechtstreeks van een spaarrekening overschrijvingen doen op een andere rekening, tenzij je rabo zichtrekening.
Toch weten ze hoe binnen te breken... met 3%.... doch welke rating.... ai ai ai....
Ja, want Dexia Bank België vind ik op dit moment veiliger dan van deze nieuwkomers... En welke bijkomende kosten bedoel je?JoBe schreef:En nog blijf je bij DexiaStabilo86 schreef:Dexia bood een tijdje geleden ook 3%, we weten allemaal wat daar de reden voor wasHet zijn net de grootbanken die in onze zakken hebben gezeten !!! En dan nog de pretentie hebben om bijkomende kosten te gaan aanrekenen in 2012, het is natuurlijk je eigen keuze, ik ben ALLANG weg bij dergelijke banken en heb er nog geen second spijt van !
Je kan zonder limiet direct weg met al je geld van je spaarrekening naar je tegenrekening bij een andere bank, dus welke onduidelijkheid is hier ?Luc B. schreef:Als ik dus eens de negatieveling wil uithangen: ze willen alleen maar geld binnenhalen op 2 soorten spaarrekeningen, zichtrekening is niet nodig omdat je er ook geen bewegingen zou mee doen...
En de rating, wat is die waard ? Zolang de garantieregeling overeind blijft maakt dat niks uit en Nederland lijkt me veiliger dan ons apenland.
inderdaad,
nederland is rijk genoeg (gasbubbel) om ook effectief die garantie te kunnen uitbetalen,
wat we niet van alle landen kunnen zeggen...
nederland is rijk genoeg (gasbubbel) om ook effectief die garantie te kunnen uitbetalen,
wat we niet van alle landen kunnen zeggen...
Alleen zien dat je een veiligheidsmarge inboudt, en een 5% beneden de grens van 100 000 per persoon blijft, anders ben je intrest nog kwijt.
In die 100 000 zit ( uiteraard ) ook de intrest inbegrepen.
In die 100 000 zit ( uiteraard ) ook de intrest inbegrepen.
Die rating is niet schitterend,die doet mij denken aan deze van argenta en daar hebben vele hier dan geen probleem mee.Ok het is een onbekende voor ons en dat zal wel de reden zijn dat we ons vragen stellen,en terecht.Wat ik jammer vind is dat sms gedoe pfff.Voor de rest kan ik dit enkel toejuichen,en de concurrentie onderling kan enkel positief zijn voor de spaarder.Maar voorlopig hou ik het toch bij de instellingen die ik ken.Voor mij is er meer nodig dan een opvallende entree.De tijd zal uitwijzen of dit een stunt is of dat er continue hoge rente aangeboden is.Mocht dit zo zijn is dit alvast een serieuze concurrent van rabo.
Moest het een eenmalige stunt zijn, zullen ze uiteindelijk vele klanten weer verliezen en zou hun intro in België dus nogal nutteloos zijn.
Wat echter niet wil zeggen dat ze voor altijd de nummer 1 op elk moment zullen zijn, dat zien we bij andere banken zoals rabobank ook.
Wat echter niet wil zeggen dat ze voor altijd de nummer 1 op elk moment zullen zijn, dat zien we bij andere banken zoals rabobank ook.
is voor mij ook een minpuntje. Ik hou niet zo van dat sms-gedoe om in te loggen.stranger schreef:Voor de GSM-lozen/haters: geld afhalen zal niet kunnen, want moet gebeuren via Sms-bevestiging.
Zou ook liever een digipass zien maar ik denk niet dat ik het er voor ga laten.
-
anonymous
Je kan bij geen enkele bank rechtstreeks van je spaarrekening naar een derde rekening of spaarboekje overschrijven. Je moet altijd via je eigen zichtrekening passeren.Luc B. schreef:Als ik dus eens de negatieveling wil uithangen: ze willen alleen maar geld binnenhalen op 2 soorten spaarrekeningen, zichtrekening is niet nodig omdat je er ook geen bewegingen zou mee doen...
Gezien het K woord nu toch al enkele malen gevallen is ...
Het verband tussen Kaupthing en NIBC was groter dan je denkt. Het heeft maar een haar gescheeld of Kaupthing had NIBC overgenomen. Op het laatste moment is dat niet doorgegaan.
Niet dat dit nu nog enige relevantie heeft, maar altijd een leuk weetje.
Het verband tussen Kaupthing en NIBC was groter dan je denkt. Het heeft maar een haar gescheeld of Kaupthing had NIBC overgenomen. Op het laatste moment is dat niet doorgegaan.
Niet dat dit nu nog enige relevantie heeft, maar altijd een leuk weetje.
-
scootzoo77
- Jr. Member

- Contacteer:
Op de lijst van' Grootste' banken in Naderland staat NIBIC op de hoeveelste plaats? En Rabobank?
Op het forum van De Tijd las ik dit:
"NIBC ligt al sedert 2008 aan het infuus van de ECB."
En ook
" Ik zit immers al een tijdje te vrezen voor de terugbetaling van de obligatie die ik van NIBC heb en die niet meer verhandelbaar is"
Wie weet of die 2 feiten waar zijn?
"NIBC ligt al sedert 2008 aan het infuus van de ECB."
En ook
" Ik zit immers al een tijdje te vrezen voor de terugbetaling van de obligatie die ik van NIBC heb en die niet meer verhandelbaar is"
Wie weet of die 2 feiten waar zijn?