NIBC Direct NU in België!!
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: NIBC Direct NU in België!!
Ik heb op 01/01/2012 een aanzienlijk bedrag op een nieuw geopende rekening gestort, hierbij, tot nu enige bedenkingen:
- gestort van mijn normale bank, nl VDK, waar in het verleden steeds snel een overschrijving werd uitgevoerd
- pas vandaag, dus 3 dagen later, zie ik on_line het gestorte bedrag verschijnen
- rekeninguittreksel nog niet beschikbaar (?) waardoor ik dus valutadatum niet kan controleren
- op rentesimulatie voor gans jaar zie ik dat er met minder dan één kalenderjaar is rekening gehouden, ondanks mijn storting op 01/01. Waar heeft dat geld gedurende die 3 dagen vertoefd?
- ook zie ik ergens zegelrecht € 0,15. Had ik nergens zien staan in de aanbieding?
Zijn er nog dergelijke ervaringen?
- gestort van mijn normale bank, nl VDK, waar in het verleden steeds snel een overschrijving werd uitgevoerd
- pas vandaag, dus 3 dagen later, zie ik on_line het gestorte bedrag verschijnen
- rekeninguittreksel nog niet beschikbaar (?) waardoor ik dus valutadatum niet kan controleren
- op rentesimulatie voor gans jaar zie ik dat er met minder dan één kalenderjaar is rekening gehouden, ondanks mijn storting op 01/01. Waar heeft dat geld gedurende die 3 dagen vertoefd?
- ook zie ik ergens zegelrecht € 0,15. Had ik nergens zien staan in de aanbieding?
Zijn er nog dergelijke ervaringen?
-
Stakkewanne
- Newbie

- Contacteer:
Rekening geopend, na eerste sms-je aan de slag en gegevens gecheckt.
Afgesloten en heropgestart, maar dat laatste lukte niet - user geblokkeerd.
Wachttijd aan de telefoon loopt naar de 10 minuten (irritante wachtmuziek en -tekst).
Ze gaan het uitvissen wat er scheelt.
Wel nog een vraagje: die 11 maanden (voor getrouwheidspremie), zou dat ook voor de getrouwheidsrekening gelden?
Wachttijd aan de telefoon loopt naar de 10 minuten (irritante wachtmuziek en -tekst).
Wel nog een vraagje: die 11 maanden (voor getrouwheidspremie), zou dat ook voor de getrouwheidsrekening gelden?
Een uurtje geleden ook een rekening geopend bij NIBC.
Ik ben eens benieuwd hoe het bij mij gaat verlopen
Ik ben eens benieuwd hoe het bij mij gaat verlopen
@ E10ne
Dat is normaal dat je geld pas vandaag aankomt. 1 januari is een officiële feestdag (en zelfs een zondag dit jaar), je overschrijving is pas gisteren (02/01) vertrokken. Dus vandaag aankomen is perfect normaal. Er zijn maar enkele banken waar voor 12u overschrijven = in de namiddag bij de andere bank.
Dat is normaal dat je geld pas vandaag aankomt. 1 januari is een officiële feestdag (en zelfs een zondag dit jaar), je overschrijving is pas gisteren (02/01) vertrokken. Dus vandaag aankomen is perfect normaal. Er zijn maar enkele banken waar voor 12u overschrijven = in de namiddag bij de andere bank.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
christofgh
- Sr. Member

- Contacteer:
Welke banken werken op dit systeem?
Paswoord gekregen via SMS, ingelogd, nadien verplicht nieuw paswoord aangemaakt. Nu is inloggen met het nieuwe paswoord niet meer mogelijk.
Goed begin
Goed begin
NIBC verwerkte de binnenkomende betaling van mij vliegensvlug. Vorige donderdag 29/12 rond 17u30 ovrgeschreven van Rabobank en vrijdagmiddag 30/12 12u stond het op mijn NIBC rekeningE10ne schreef:Ik heb op 01/01/2012 een aanzienlijk bedrag op een nieuw geopende rekening gestort, hierbij, tot nu enige bedenkingen:
Bij mij stond het bedrag (en was ook zichtbaar) ook telkens de volgende bankwerkdag op de NIBC spaarrekening, gestort vanaf Keytrade (activering vorige week donderdag) en Rabobank (deze week maandag). Niet dus zoals bvb bij DB waar je pas de volgende werkdag ziet dat de vorige dag een bedrag op je rekening staat.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
-
nestor1970
- Full Member

- Contacteer:
ik hoop het, van die 11 maandenregeling, want ik heb een getrouwheidsrekening geopend en was van plan pas te storten na 20 januarie (wegens getrouwheid andere bank)Stakkewanne schreef:Rekening geopend, na eerste sms-je aan de slag en gegevens gecheckt.
-
christofgh
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik ben maandag om 9h30 overgeschreven van keytrade naar de pas geactiveerde nibc rekening, en heb zopas eens gekeken en het staat er nog niet op.
Dat duurt toch wel lang
Dat duurt toch wel lang
-
Stakkewanne
- Newbie

- Contacteer:
Het is een soepje met de user-id's.
Zonet iemand aan de lijn gehad die stelde dat er zich geen spaties in die user-id mogen bevinden.
Nochtans, bij een eerste ingave van dat user-id verliep dat perfect, ik heb dat kunnen creëren én het paswoord kunnen wijzigen!
Mijn "abonnement" is intussen al meer dan 24 uur "geblokkeerd", ik kan niet meer inloggen en krijg geen hulp.
Ook: nergens een woord over de vrijstelling van roerende voorheffing.
Zonet iemand aan de lijn gehad die stelde dat er zich geen spaties in die user-id mogen bevinden.
Nochtans, bij een eerste ingave van dat user-id verliep dat perfect, ik heb dat kunnen creëren én het paswoord kunnen wijzigen!
Mijn "abonnement" is intussen al meer dan 24 uur "geblokkeerd", ik kan niet meer inloggen en krijg geen hulp.
Ook: nergens een woord over de vrijstelling van roerende voorheffing.
Bij mij in orde, gisteren 1 euro van rabo rekening, vandaag mail gekregen dat het ok is.
The games are open!
The games are open!
-
anonymous
Spaties in userID's wordt in 99% van de systemen niet aanvaard. Dus dat valt eigenlijk al wel onder de noemer "grenzen van het systeem aftasten"Stakkewanne schreef:Het is een soepje met de user-id's.
Enkel wel raar dat het aanvaard werd bij het registreren. Hierop mag wel een check zitten dan.
-
christofgh
- Sr. Member

- Contacteer:
Nog altijd niks op mijn rekening, nu begin ik me toch vragen te stellen, en het geld staat nog niet terug bij keytrade, waar is het dan?
Hoe zal da zitten met de valutadatums?
Als het er morgenochtend nog nie opstaat mogen ze mijn rekening annuleren en mijn geld terugstorten
Hoe zal da zitten met de valutadatums?
Als het er morgenochtend nog nie opstaat mogen ze mijn rekening annuleren en mijn geld terugstorten
da's nog allemaal vrij normaal denk ik als je pas maandag gestort hebt.
Als ik naar mijn on-line rekening stort dan duurt dat soms ook 3 dagen (woensdag is nog maar de 2de dag).
En nog dit, misschien is het door Keytrade dat het langer duurt ...
Als ik naar mijn on-line rekening stort dan duurt dat soms ook 3 dagen (woensdag is nog maar de 2de dag).
En nog dit, misschien is het door Keytrade dat het langer duurt ...