NIBC Direct NU in België!!
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Sr. Member
- Contacteer:
NIBC Direct NU in België!!
Als ik hoor hoe snel het gaat van andere van keytrade naar nibc.
Had op datzelfde moment overgeschreven naar rabobank, dat was er dinsdag al
Had op datzelfde moment overgeschreven naar rabobank, dat was er dinsdag al
Re: NIBC Direct NU in België!!
Wachtwoord is binnen
Direct gewijzicht en een paar maal in- en uitgelogt.
Werkt perfect. Had nog 5 Euro bij Ethias staan, die is nu vertrokken naar NIBC
Ben benieuwd wanneer zij aankomen, het is nu 15.50uur dus ik gok op Maandag

Direct gewijzicht en een paar maal in- en uitgelogt.
Werkt perfect. Had nog 5 Euro bij Ethias staan, die is nu vertrokken naar NIBC

Ben benieuwd wanneer zij aankomen, het is nu 15.50uur dus ik gok op Maandag

Zopas een getrouwheidsrekening geopend bij NIBC.
Van zodra ze mijn ID hebben ontvangen sturen ze een sms met wachtwoord en kan ik iets storten.
Wanneer krijg ik mijn rekeningnummer van NIBC? En is dat dan ook een zichtrekening en moet je dan alles doorsluizen
naar de getrouwheidsrekening?
Van zodra ze mijn ID hebben ontvangen sturen ze een sms met wachtwoord en kan ik iets storten.
Wanneer krijg ik mijn rekeningnummer van NIBC? En is dat dan ook een zichtrekening en moet je dan alles doorsluizen
naar de getrouwheidsrekening?
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
maandag ingeschreven, woensdag sms ontvangen, totaal 15 minuten moeite om een rekening te open 
woensdagmiddag van Keytrade overgeschreven, vandaag stond het er in de middag op
één vraagje, dus elke bank kan zich beperken tot 2500 euro overschrijving per maand?
dan misschien toch maar in fysiek goud...
edit: @ Morse, je rekeningnummer(s) zie je als je je inlogt. ik heb een gewone spaarrekening, daar zit blijkbaar geen zichtrekening bij

woensdagmiddag van Keytrade overgeschreven, vandaag stond het er in de middag op
één vraagje, dus elke bank kan zich beperken tot 2500 euro overschrijving per maand?
dan misschien toch maar in fysiek goud...
edit: @ Morse, je rekeningnummer(s) zie je als je je inlogt. ik heb een gewone spaarrekening, daar zit blijkbaar geen zichtrekening bij
Ik kan niet meer inloggen. Staat boven rechts niet meer. Heeft iemand dit ook voor ?
Het staat nu helemaal onderaan (of direct hier: https://ebanking.nibcdirect.be/" onclick="window.open(this.href);return false;), ik vind het ook handiger als het bovenaan staat.
Had daar ook een probleem mee, wat een flater, behalve wanneer je op een reuzescherm werkt moet je eerst naar beneden scrollen om die link zien te staan. Ik kon ze dus niet meer zien in Google Chrome, in IE nog wel en dus daar maar ingelogd. In ieder geval een slechte aanpassing.
edit: blijkbaar staat de link ook terug bovenaan, goed zo
edit: blijkbaar staat de link ook terug bovenaan, goed zo
Laatst gewijzigd door Hago op 11 januari 2012, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Het staat misschien al ergens op het forum, maar kan je niet overschrijven van bijvoorbeeld je gewone spaarrekening naar je getrouwheidsrekening? In mijn beveiligde omgeving staat enkel de tegenrekening waar je kan naar overschrijven!
@ adelin
Daar is al op geantwoord geweest dat dit nu nog niet mogelijk is, maar wel op hun verlanglijstje staat.
Daar is al op geantwoord geweest dat dit nu nog niet mogelijk is, maar wel op hun verlanglijstje staat.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Op 5 januari een getrouwheidsrek. geopend bij NIBC (online + gegevens ID doorgemaild), nog steeds geen SMS of iets anders via de post ontvangen. Is dit normaal?
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
@ morse
Dat lijkt mij - volgens wat ik hier op het forum lees - lang. Best eens naar hun klantendienst bellen:
https://www.nibcdirect.be/nl/help/contactinformatie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat lijkt mij - volgens wat ik hier op het forum lees - lang. Best eens naar hun klantendienst bellen:
https://www.nibcdirect.be/nl/help/contactinformatie/" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Dat is zelfs héél lang, gisteren copy ID, 12u later reeds SMS !morse schreef:Op 5 januari een getrouwheidsrek. geopend bij NIBC (online + gegevens ID doorgemaild), nog steeds geen SMS of iets anders via de post ontvangen. Is dit normaal?
maandag 9/1/12 een rekening geopend
Deze middag 11/1/12 reeds SMS ontvangen met inlogcode
Deze middag 11/1/12 reeds SMS ontvangen met inlogcode
Verleden donderdag dus 5 Euro overgeschreven van BNP-Paribas naar NIBC, stonden maandag op de rekening
Ergens normaal vermits er een weekend tussenzat
Maandag, dinsdag en vandaag geld overgeschreven, (vanmorgen voor 9 uur) en alles staat al op mijn NIBC rekening
Dat is nu écht wel snel, hé 

Ergens normaal vermits er een weekend tussenzat
Maandag, dinsdag en vandaag geld overgeschreven, (vanmorgen voor 9 uur) en alles staat al op mijn NIBC rekening

-
- Newbie
- Contacteer:
"Om te voldoen aan artikel 2, 3° van het Koninklijk Besluit tot uitvoering van het Wetboek van de
Inkomstenbelasting 1992, heeft de Bank het recht de opvragingen afhankelijk te stellen van een opzeggingstermijn van 5 kalenderdagen wanneer zij 1.250 EUR overtreffen en ze te beperken tot 2.500 EUR per halve maand"
==> Betekent dit dan als je bv 20.000 eur op de rekening zet, je daar maar om de maand 5000 euro terug kan vanaf halen of hoe moet ik dit interpreteren ?
Inkomstenbelasting 1992, heeft de Bank het recht de opvragingen afhankelijk te stellen van een opzeggingstermijn van 5 kalenderdagen wanneer zij 1.250 EUR overtreffen en ze te beperken tot 2.500 EUR per halve maand"
==> Betekent dit dan als je bv 20.000 eur op de rekening zet, je daar maar om de maand 5000 euro terug kan vanaf halen of hoe moet ik dit interpreteren ?