Nieuwtje die snel aan het bijhollen is
TIP
Re: Nieuwtje die snel aan het bijhollen is
Wat ik hooguit in de toekomst kan betalen is een appartement en daar zoek ik niet teveel renovaties in te gaan doen dat is dan iets wat ik direct ga bewonen. In een appartement zit je in een gedeelde blok en daar mogen renovaties ook niet zo uitgebreid. Uiteraard wel een erg verstandelijke opmerking dat je hiermee enorm uitspaart.DonPastello schreef: ↑8 september 2017, 11:34Zelf leren renoveren in combinatie met de aankoop van een eigen woning zal zo ongeveer de beste belegging zijn die je kan doen. Ik heb zelf een bescheiden woning gekocht en ben die volledig zelf aan het renoveren en ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat me dat zeker al 30000 euro bespaard heeft (en nog steeds bezig).StackingG schreef: ↑8 september 2017, 10:08
Hey bedankt! Ik heb dat zelf ook al ondervonden dat je goed de markt in de gaten moet houden, zo kan je te zien krijgen wat kansjes zijn! Ik ben het daarmee eens! Ik huur al even en heb nog niks beters tegengekomen dan wat ik nu heb.
Ivm die sanitair en elektriciteit! Geweldig idee, ga ik vandaag nog eens over informeren want het nieuwe jaar avondcursussen begint!
Mvg
Je moet er enkel mee leven dat het trager gaat dan een leger stielmannen inhuren, maar als je kan leven met wat tijdelijke ongemakken en 'kampeer' omstandigheden is het zeker een aanrader.
Ik ben best een handige harry en al doende leer ik adhv online lezen en doen. Een cursus volgens zou tijd en geld kosten en in het verleden heeft elke opleiding die ik gevolgd heb aangetoond dat deze te tijdconsumerend zijn voor wat je er leert. Maw ik vind het heel erg traag dat je er leert en een enorme verspilling.
Het lijkt er meer op dat ze het express doen dat je zo traag mogelijk waarde aan jezelf kan toevoegen. Levenslang leren is op die manier gemakkelijk te behalen en dan heb je in je leven helaas weinig geleerd. No offense naar serieuze leerkrachten uiteraard. Ze hebben zich natuurlijk aan te passen aan de ook slomere studenten.
Laatst gewijzigd door StackingG op 8 september 2017, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Excuseer? U gaat mijn waarde hier zowaar inschatten zonder mij te kennen? Prima maar wat voor nut heeft dat?Cronos schreef: ↑8 september 2017, 12:20 Ik zou toch maar opletten met wat je schrijft. Met personen met een "semi-militaritische achtergrond" (sic) weet je maar nooit.
Zeker als hun soldaten zich tegen je keren. Je weet nooit wat op termijn de gevolgen kunnen zijn van verzelfstandigende ouders. Misschien kookt zijn melk daardoor wel over?
Gelukkig blijft er, ondanks de tijdsdruk en het zoeken naar een bemiddelde droomvrouw (wezen niet welkom), nog ruimte over om avondcursussen te volgen.
Iig kijk hierboven... die avondcursussen daar twijfel ik sterk aan, heb mijn tijd genoeg verspeeld in scholen waar de leerkracht gezellig met de studenten wat meespeelt en de serieuze studenten zitten daar dan te nietsen terwijl ze hun tijd beter hadden kunnen investeren. Ik leer wel adhv deftige online inforamtie of adhv een boek. Bij deze ga ik hier ook niet verder op ingaan en zoek ik verder naar informatie die betrekking heeft op mijn vraag.
Toch groet ik U menneer Cronos, helaas heb ik niet meer van mijn vriendelijke tijd over voor je, wat u wellicht begrijpen zult als redelijk mens.
Amai, ik krijg een heel akelig gevoel bij dit mannetje.
Trollen, aka plastics, zijn hier idd een immer terugkerende plaag. Vang ze, negeer ze. ( Nu heb ik er zelf al teveel tijd en woorden in gestoken
)

Waar zitten die nuttige aanvullingen op mijn vragen beste mensen. Jullie mogen mij tevens pb sturen als jullie van mening zijn dat info hier weergeven niet voor random mensen bestemd is. Ik wil jullie alvast bedanken om die moeite voor mij te nemen.
Dus nog eens even samenvatten.
Wat zijn goede stappen voor een beginner, qua leesmateriaal. In welke aandelen belegt een beginner het beste en hoe kan een beginner het beste nagaan welke bedrijven in zijn profiel passen. Ik neem aan dat er stappenplannen zijn in jullie beslisvorming. Het zou fijn zijn hier overzicht op te krijgen om zo ook mijn eigen strategie te vormen.
Dus nog eens even samenvatten.
Wat zijn goede stappen voor een beginner, qua leesmateriaal. In welke aandelen belegt een beginner het beste en hoe kan een beginner het beste nagaan welke bedrijven in zijn profiel passen. Ik neem aan dat er stappenplannen zijn in jullie beslisvorming. Het zou fijn zijn hier overzicht op te krijgen om zo ook mijn eigen strategie te vormen.

als men iets over een trol zegt, vermoorden ze u al bijna
Re: "Argenta maakt komaf met misbruiken gratis-model"
Meld dit bericht
Citeer
Bericht door ludo » 30 Augustus 2017, 05:06
Gij hebt iets tegen Newbie's,, Thailand en Trollen zeker????
Of dit nu al dan niet door een trol geplaatst is,hetwelk je al een paar keer tot vervelens toe vermeld hebt, maakt in wezen niet zoveel uit.
De reaktie die andere forumleden erop geven, kan in voorkomend geval, toch nuttige info inhouden voor de lezers van dit topic. Baat het niet,dan schaadt het niet.
Als je er sterk van overtuigd bent dat er een Troll in het spel zit, zou je dit kunnen melden aan de moderator,die er dan een gepast gevolg aan kan geven.
Re: "Argenta maakt komaf met misbruiken gratis-model"
Meld dit bericht
Citeer
Bericht door ludo » 30 Augustus 2017, 05:06
Gij hebt iets tegen Newbie's,, Thailand en Trollen zeker????
Of dit nu al dan niet door een trol geplaatst is,hetwelk je al een paar keer tot vervelens toe vermeld hebt, maakt in wezen niet zoveel uit.
De reaktie die andere forumleden erop geven, kan in voorkomend geval, toch nuttige info inhouden voor de lezers van dit topic. Baat het niet,dan schaadt het niet.
Als je er sterk van overtuigd bent dat er een Troll in het spel zit, zou je dit kunnen melden aan de moderator,die er dan een gepast gevolg aan kan geven.
Zeker op deze manier verder doen StackingG, dan gaat het zowel op financieel als op persoonlijk vlak de verkeerde kant uit.
Ik heb al veel pretentieuze mensen gehoord maar dit slaat toch wel alles.
Respect voor je collega's op het werk.
Ik heb al veel pretentieuze mensen gehoord maar dit slaat toch wel alles.

Respect voor je collega's op het werk.
StackingG schreef: ↑9 september 2017, 07:41Offtopic...
Ontopic: Ik ben wat verder aan het inlezen en ik merk dat obligatie niets doen voor je de dag van vandaag. Of toch erg weinig. Misschien ooit maar dat zal vaag blijven. In ieder geval lijkt ETF's wel wat voor me want momenteel ben ik nog niet zo verzekerd dat ik de markt kan verslaan als individueel belegger. Echter kan ik naargelang ik 4, 5, 10, 20 boeken lees over de financiele sector wat meer gaan inkopen in aandelen met historische dividend groei en uitgave die een sterke positie hebben en ondergewaardeerd zijn, waar de markt te pessimitisch naar kijkt. Uiteraard is het nog steeds een gokspelletje wanneer het pessimisme zal keren. Dat is een vraag die je je kan stellen.
En dat godverdomme iedereen nu eens doet wat ie moet doen.netwerken schreef:Amai, ik krijg een heel akelig gevoel bij dit mannetje.

knappe afbeelding
Een afbeelding zegt dikwijls veel meer dan 1000 woorden, afbeelding zal helaas regelmatig moeten gebruikt worden vrees ik
Een afbeelding zegt dikwijls veel meer dan 1000 woorden, afbeelding zal helaas regelmatig moeten gebruikt worden vrees ik
knappe afbeelding
En toen werd het stil in T......