Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Nieuwtje die snel aan het bijhollen is

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
55 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
StackingG
Full Member
Full Member

Re: Nieuwtje die snel aan het bijhollen is

• Citeer

Bericht door StackingG » 8 september 2017, 09:12

KapiteinHaak schreef: ↑8 september 2017, 08:27
StackingG schreef: ↑8 september 2017, 07:40

Om eerlijk te zijn zoek ik naar een intelligent, avontuurlijke, actieve en serieuze jonge vrouw met een paar ouders die het geen probleem vinden ook hun schoonzoon te groomen in de politieke/zakenwereld.
??? Je toekomstige vriendin zal heel blij zijn om te horen dat je eigenlijk alleen maar in haar ouders en connecties geïnteresseerd bent en niet in haar zelf.
Zo ga je zeker gelukkig worden >:D
Dat meneer of mevrouw is een assumptie. Ik heb mij op persoonlijk vlak enorm verbeterd zodat ik een goede partner kan zijn. Ik ben geintresseerd in haar en onze kids hun toekomst. Ik sport elke dag zodat ik er goed uitzie, ik eet gezond en budgeteer mijn inkomsten, ik studeer elke dag en besteed mijn vrij tijd aan vrijwilligerswerk en nuttige hobbies zoals socializen om bij te leren uit vrienschappen. Dus als die vrouw die assumtpies stelt zoals jij dan weet ik al vrij vlug dat dit geen partner voor mij zal zou zijn en ik niet voor haar. Mij geen zorg.

Er is niks mis met onderzoek doen naar haar roots, ik ken de mijne alvast. Ouders die hun kind enorm verzelfstandigen.

StackingG
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door StackingG » 8 september 2017, 09:14

reteiP schreef: ↑8 september 2017, 08:55 Rule #1: don't lose money.

Stel dat je voor een oersaaie dividendbetaler gaat (genre Bpost, BNB, Fluxys) waar je netto nog 3,5% kan overhouden.
€14000 x 3,5% = €490 per jaar
Op 5 jaar geeft dit €2450

Dat komt eigenlijk overeen met €40 per maand.
Het zal veel veiliger zijn om te mikken om €40 per maand minder uit te geven (of wat bijklussen dat onmiddellijk veel meer zal opleveren), dan om perse je klein kapitaal te willen beleggen op zoek naar een puik rendement.
5 jaar is daar een te korte termijn voor en de kans op een "lose money" scenario is té groot.
Een stierenmarkt die nog eens 5 jaar doorgaat met hoogstens wat vlakke jaren is niet zo vanzelfsprekend.

Saai advies, I know.
Ik bespaar nu al enorm veel geld uit. Ik huur een woning en kom rond met +/- 850 euro idm. En ik heb nog de vrijheid om een aantal leuke dingen te doen. Dus ik kan echt wel wat extra sparen door te mikken op dividendbetalers wat mij een uitstekend plan lijkt.

Vind er trouwens niks mis mee met een klein kapitaal te beginnen. Ik begin dan tenminste en sta niet stil. Paar jaar later heb ik misschien een groter kapitaal en als ik dan pas zou beginnen doe ik daar misschien domme dingen mee.

StackingG
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door StackingG » 8 september 2017, 09:17

Cronos schreef: ↑8 september 2017, 09:01
veje schreef: ↑7 september 2017, 21:40 amai, de senioren blinken weer uit in zinnige antwoorden hoor....
De antwoorden zijn wellicht ingegeven door het Thailand syndroom. (En geef ze eens ongelijk).
Bij zo'n topics kan je je maar 2 vragen stellen: Thailand syndroom of realiteit? (en in het tweede geval kan je je de vraag
stellen of dat eigenlijk dan niet erger is dan het eerste en men niet beter op een forum als dit terecht kan met zijn vragen: https://www.psycholoog.net/forum/ ?).
Als je een beetje verstand hebt skim je de naysayers en trols. Van die room kan nog verkoopbare boter gemaakt worden en dan heb je de melk over voor een low-fat melkje.

Dat levert een extra winst op uit een extra SKU.

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 8 september 2017, 09:41

Vergeef me mijn verstandelijke beperking (ik ben waarschijnlijk nog van de oude stempel toen men alleen standaard Nederlands aangeleerd kreeg).

Maar de topictitel kan je die nader verklaren of is dat gewoon Google Translate in een beginstadium of hedendaagse turbotaal?

WhenDoYouRetire
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer WhenDoYouRetire
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door WhenDoYouRetire » 8 september 2017, 09:44

StackingG schreef: ↑8 september 2017, 07:36 Er zijn enkele misvatting ontstaan.

Het geld dat ik naar de beurs neem gaat niet gebruikt worden voor de lening nadien te financieëren maar als back-up. In jaar 1 zou ik dus veiligere stocks kopen en die houd ik dus ook nog bij tot na jaar 5 enzoverder.

Vanaf jaar 2 a 3 wanneer ik meer kennis heb ga ik wat meer bezig zijn met te zoeken naar aandelen die ondergewaardeerd zijn maar meer risico hebben... maw een bedrijf waarin ik vertrouwen heb dat die in de toekomst groeien zal. Deze zou ik dus ook na die 5 jaar bijhouden.

Die 30 K zou ik als eigen inleg gebruiken bij de lening om zo een langere lening te kunnen aangaan want de aftrek van de belastingen voor enkele jaren meer lijkt mij nuttig. Mijn ouders hadden heel erg snel afbetaald en hadden er nadien spijt van.

150 euro winst in een indextrackende obligatie is beter dan 35 euro interest lijkt me toch en die 150 zou dan elk jaar toch wel wat aangroeien.
Nu zit ik al meer op dezelfde golflengte qua aandelen.

Te snel afbetalen is idd niet goed, of toch in deze tijden van lage intrest niet.

Qua obligaties had ik een snelle inschatting gemaakt maar ik ga mijn stelling meer onderbouwen nu:

Overheidsobligatie Belgium 0,8% 2015-25 103,30 % (bron: binck.be)
Bedrijfsobligatie Tessenderlo Chemie 2,875% 2015-22 109,00 %
Bedrijfsobligatie Vandemoortele 3,06% 2015-22 104,95 %

Besef ook dat je maar 100% van je geld terugkrijgt bij verloop ipv de betaalde 103,30 of 109%.
Die 150eu zal dus nog een overschatting zijn tenzij je aan de Venezuelaanse overheid gaan uitlenen.

Ja, het zal u misschien (maximum) 100eu per jaar meer opbrengen dan uw spaarboek maar dat is peanuts. Steek elke maand 10euro in een potje en je hebt dat ook zonder dat uw geld vastzit. Als je dan op een mooi eigendom botst, ga je er misschien spijt van hebben dat je geld vastzit en je 'maar' 400-500euro kreeg op die periode van 5 jaar. Ik zou er toch spijt van hebben.

& Thx.
https://whendoyouretire.wordpress.com/
22-jarige op weg naar financiële onafhankelijkheid.

reteiP
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reteiP
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door reteiP » 8 september 2017, 10:01

Nog opties voor de mensen die op korte termijn op huizenjacht gaan:
- Begin nu al met panden bezoeken en houdt bij hoeveel je betaalt voor wat, zodat je voeling krijgt in de markt.
- Start een dossier met wat je vereisten zijn voor het vastgoed dat je zoekt.
- Volg een cursus sanitair techniek en/of elektricien en investeer in wat (tweedehands) gereedschap. De return op wat je later zelf zal kunnen doen is gigantisch
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash

StackingG
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door StackingG » 8 september 2017, 10:06

WhenDoYouRetire schreef: ↑8 september 2017, 09:44
StackingG schreef: ↑8 september 2017, 07:36 Er zijn enkele misvatting ontstaan.

Het geld dat ik naar de beurs neem gaat niet gebruikt worden voor de lening nadien te financieëren maar als back-up. In jaar 1 zou ik dus veiligere stocks kopen en die houd ik dus ook nog bij tot na jaar 5 enzoverder.

Vanaf jaar 2 a 3 wanneer ik meer kennis heb ga ik wat meer bezig zijn met te zoeken naar aandelen die ondergewaardeerd zijn maar meer risico hebben... maw een bedrijf waarin ik vertrouwen heb dat die in de toekomst groeien zal. Deze zou ik dus ook na die 5 jaar bijhouden.

Die 30 K zou ik als eigen inleg gebruiken bij de lening om zo een langere lening te kunnen aangaan want de aftrek van de belastingen voor enkele jaren meer lijkt mij nuttig. Mijn ouders hadden heel erg snel afbetaald en hadden er nadien spijt van.

150 euro winst in een indextrackende obligatie is beter dan 35 euro interest lijkt me toch en die 150 zou dan elk jaar toch wel wat aangroeien.
Nu zit ik al meer op dezelfde golflengte qua aandelen.

Te snel afbetalen is idd niet goed, of toch in deze tijden van lage intrest niet.

Qua obligaties had ik een snelle inschatting gemaakt maar ik ga mijn stelling meer onderbouwen nu:

Overheidsobligatie Belgium 0,8% 2015-25 103,30 % (bron: binck.be)
Bedrijfsobligatie Tessenderlo Chemie 2,875% 2015-22 109,00 %
Bedrijfsobligatie Vandemoortele 3,06% 2015-22 104,95 %

Besef ook dat je maar 100% van je geld terugkrijgt bij verloop ipv de betaalde 103,30 of 109%.
Die 150eu zal dus nog een overschatting zijn tenzij je aan de Venezuelaanse overheid gaan uitlenen.

Ja, het zal u misschien (maximum) 100eu per jaar meer opbrengen dan uw spaarboek maar dat is peanuts. Steek elke maand 10euro in een potje en je hebt dat ook zonder dat uw geld vastzit. Als je dan op een mooi eigendom botst, ga je er misschien spijt van hebben dat je geld vastzit en je 'maar' 400-500euro kreeg op die periode van 5 jaar. Ik zou er toch spijt van hebben.

& Thx.
Blijven huren voor langer tijd dan 5 jaar is voor mij geen probleem. Hoewel liever niet uiteraard. Ik begrijp dat het potentieel nu erg laag is om op de markt te gaan met de beperkte som dat ik kan investeren. Bij die obligaties lijk je gelijk te hebben. Bij het lezen neem ik aan het beter is in de aandelen te gaan die groeipotentie hebben en dividend uitkeren of een mooi dividend verleden hebben. Dit brengt de winst al wat hoger en versterkt de portefieulle. Bij jaar 2 kan ik eventueel 10K of zelfs 20K van de eigen inleg van 30 K die ik binnen 2 jaar heb gebruiken voor 3 jaar lang. Tegen jaar 5 heb ik dan hopelijk en zeker terug wat bijgespaard om een eigen aandeel inleg te hebben van zo'n 30K en hopelijk is mijn werk naar mijn droomvrouw al meer werkelijkheid geworden en heeft ze ook wat kapitaal geinvesteerd of haar ouders.

Ik kan ook tegen ik koop op mijn ouders rekenen voor 15K.

Bij jaar 5 zou die 14500 (of 34500) al wel wat gegroeid zijn en kan dat ook als credietwaardigheid gebruikt worden bij de bank?

Ik lees je blog straks nog eens verder, ik vind je visie heel erg aanspreken bij de mijne. Ik wil ook niet graag dat mijn soldaten ingezet worden voor andermans oorlogjes. Ik heb de mijne (en mijn kringen) hun oorlogen te winnen en heb zelf ook een semi-militaritische achtergrond. (ik heb mezelf zo opgevoed, gedisciplineerd).

Iig bedank ik je ook nog even omdat je tijd investeerd in het bieden van een waardig antwoord op mijn vragen! More respect to you!

StackingG
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door StackingG » 8 september 2017, 10:08

reteiP schreef: ↑8 september 2017, 10:01 Nog opties voor de mensen die op korte termijn op huizenjacht gaan:
- Begin nu al met panden bezoeken en houdt bij hoeveel je betaalt voor wat, zodat je voeling krijgt in de markt.
- Volg een cursus sanitair techniek en/of elektricien en investeer in wat (tweedehands) gereedschap. De return op wat je later zelf zal kunnen doen is gigantisch
Hey bedankt! Ik heb dat zelf ook al ondervonden dat je goed de markt in de gaten moet houden, zo kan je te zien krijgen wat kansjes zijn! Ik ben het daarmee eens! Ik huur al even en heb nog niks beters tegengekomen dan wat ik nu heb.

Ivm die sanitair en elektriciteit! Geweldig idee, ga ik vandaag nog eens over informeren want het nieuwe jaar avondcursussen begint!

Mvg

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 8 september 2017, 11:20

veje schreef: ↑7 september 2017, 21:40 amai, de senioren blinken weer uit in zinnige antwoorden hoor....
Welke zin heeft het om een forum te hebben als men niet de moeite neemt om het door te nemen en handige topics te gebruiken als worktool? We hebben hier al tig topics over jeugdigen (zelfs 14-jarigen!!) die snel willen investeren en liefst met een hoog rendement.
We hebben het al talrijke keren gehad over de lectuur die nuttig is om wat op te steken... niet?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!

DonPastello
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer DonPastello
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DonPastello » 8 september 2017, 11:34

StackingG schreef: ↑8 september 2017, 10:08
reteiP schreef: ↑8 september 2017, 10:01 Nog opties voor de mensen die op korte termijn op huizenjacht gaan:
Hey bedankt! Ik heb dat zelf ook al ondervonden dat je goed de markt in de gaten moet houden, zo kan je te zien krijgen wat kansjes zijn! Ik ben het daarmee eens! Ik huur al even en heb nog niks beters tegengekomen dan wat ik nu heb.

Ivm die sanitair en elektriciteit! Geweldig idee, ga ik vandaag nog eens over informeren want het nieuwe jaar avondcursussen begint!

Mvg
Zelf leren renoveren in combinatie met de aankoop van een eigen woning zal zo ongeveer de beste belegging zijn die je kan doen. Ik heb zelf een bescheiden woning gekocht en ben die volledig zelf aan het renoveren en ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat me dat zeker al 30000 euro bespaard heeft (en nog steeds bezig).

Je moet er enkel mee leven dat het trager gaat dan een leger stielmannen inhuren, maar als je kan leven met wat tijdelijke ongemakken en 'kampeer' omstandigheden is het zeker een aanrader.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 8 september 2017, 11:52

Cronos schreef: ↑8 september 2017, 09:41 Vergeef me mijn verstandelijke beperking (ik ben waarschijnlijk nog van de oude stempel toen men alleen standaard Nederlands aangeleerd kreeg).

Maar de topictitel kan je die nader verklaren of is dat gewoon Google Translate in een beginstadium of hedendaagse turbotaal?

Is een vertaling van het Thais voor degenen die het nog niet doorhebben

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 8 september 2017, 11:53

Stulys schreef: ↑8 september 2017, 08:58
paul schreef: ↑8 september 2017, 08:56 hier zijn zaken die niet erg geloofwaardig overkomen, om het zacht uit te drukken.
+1
gewoon Thais, maar tegenwoordig mag men er niks meer over zeggen, hij mag wel met ons kl*ten spelen

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 8 september 2017, 12:20

Ik zou toch maar opletten met wat je schrijft. Met personen met een "semi-militaritische achtergrond" (sic) weet je maar nooit.
Zeker als hun soldaten zich tegen je keren. Je weet nooit wat op termijn de gevolgen kunnen zijn van verzelfstandigende ouders. Misschien kookt zijn melk daardoor wel over?
Gelukkig blijft er, ondanks de tijdsdruk en het zoeken naar een bemiddelde droomvrouw (wezen niet welkom), nog ruimte over om avondcursussen te volgen.
Laatst gewijzigd door Cronos op 8 september 2017, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Inversor
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Inversor
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Inversor » 8 september 2017, 12:28

StackingG schreef: ↑7 september 2017, 18:49 Hoi,

Ff kort schetsen want time is money en heb het zeer druk.
Ik ook, bye!!!

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 8 september 2017, 12:31

:D
(eigenlijk het enige correcte antwoord).

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

55 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy