NWBO
TIP
Re: NWBO
Ik denk dat het voor velen nu het moment is om langs de kassa te passeren ! Ik zou (als je winst hebt) dat toch doen ...
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Lijkt mij toch nog wat vroeg om nu al te verkopen?insider schreef:Ik denk dat het voor velen nu het moment is om langs de kassa te passeren ! Ik zou (als je winst hebt) dat toch doen ...
Of misschien tijdelijk uitstappen om na de winstnemingen terug in te stappen?
daar moet je zelf over beslissen maar ik zou dat ook zo doen...; tenzij je ziet dat ze vandaag doorstijgen (wacht effe af vooraleer je iets doet ok?)
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
het artikel mbt NWBO : http://seekingalpha.com/article/1831042 ... e_readmore" onclick="window.open(this.href);return false;
en dit stukje moeten jullie toch goed onthouden
en dit stukje moeten jullie toch goed onthouden
However, to sustain the upward momentum the company must relay some positive news in the near future, or give a possible date. Otherwise, the hype may die down as fast as it started.
pre-market +6% ...
inderdaad nog eventjes afwachten dus ...
inderdaad nog eventjes afwachten dus ...
Mag ik vragen of sommigen -zoniet allen - langs de kassa al zijn gepasseerd?
Ik blijf zitten. Ik heb ongeveer 20% winst, niet genoeg om al de helft van mijn aandelen te verkopen.
Maarten gelukkig dat je niet gedaan hebt wat ik voorstelde! Proficiat!Maarten schreef:Ik blijf zitten. Ik heb ongeveer 20% winst, niet genoeg om al de helft van mijn aandelen te verkopen.
Flinke stijging door dit artikel: http://seekingalpha.com/article/1845622 ... oogle_news" onclick="window.open(this.href);return false;
En de stijging is met een hoog volume!
En de stijging is met een hoog volume!
Idd Maarten! Dit gaat nog veel hoger gaan want iedereen weet nu wat voor potentieel NWBO heeft.
NWBO smeedt het ijzer terwijl het heet is .... http://finance.yahoo.com/news/northwest ... 00968.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ouch ... $4.80 per aandeel is het aanbod......
ouch ... $4.80 per aandeel is het aanbod......
Ik heb gisteren alles verkocht aan 6.6. Is het verstandig nu terug aan te kopen aan 4.8?
ik zou dat zo doen ...
Gaat weer serieus naar beneden (op hoog volume!).
Er lijkt mij nochtans niets fundamenteels gewijzigd?
... dus straks weer een instapmoment?
ter info: heb er momenteel geen meer (te vroeg verkocht op 4,80 en top naar 6+ gemist
)
Er lijkt mij nochtans niets fundamenteels gewijzigd?
... dus straks weer een instapmoment?
ter info: heb er momenteel geen meer (te vroeg verkocht op 4,80 en top naar 6+ gemist

tja ... ik zou mij nog effe gedeisd houden qua NWBO en voorlopig TTPH in de gaten houden !