Objectieve berichtgeving?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Objectieve berichtgeving?
Als de mening van de gebruikers "subjectieve ballast" is, zijn we nog verder aan het afzinken dan waar we met dit reclame-debacle al waren beland.cardoman schreef:Bezoek jij deze site voor wat vette lettertjes of meer om wat te leren van elkaar?meerkens schreef:
Reclame heeft als doel te misleiden
Als het vette en opvallende logo zogezegd niet helpt in de reclamevoering dan kunnen ze het dus ook weer gelijk afschaffen!
trouwens, volgens de "legal stuff" van deze website:
Echt neutraal zo hé...
Webmaster, je zou beter dit onzin topic schrappen, enkel subjectieve ballast...
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
2 x correct, reclame en commentaar hierop is zeer subjectief en dit topic is één groot debacle net als dat van 10% Ijsland waar de zever gelukkig gestopt is... Volgens mij gaat deze site over objectieve vergelijkingen kunnen maken en niet over janken over vette lettertjes en al dan niet logotje's, in de kleuterklas vechten ze ook voor de vetste stiftjes hier willen ze hun gelijk halen over al dan niet mogen van vette lettertjes... Bekrompenheid...cp1234 schreef:Als de mening van de gebruikers "subjectieve ballast" is, zijn we nog verder aan het afzinken dan waar we met dit reclame-debacle al waren beland.cardoman schreef:
Bezoek jij deze site voor wat vette lettertjes of meer om wat te leren van elkaar?
Webmaster, je zou beter dit onzin topic schrappen, enkel subjectieve ballast...
Laatst gewijzigd door cardoman op 7 augustus 2009, 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad RESPECT voor webmaster die op een serene manier de nodige antwoorden bezorgd en vooral de kritiek aanvaard.cardoman schreef:Op de extra koop toe: hoeveel betaal jij om gratis gebruik te maken van de service van spaargids.be, ik zou dus durven stellen: easy my dear and respect to the developpers...ted schreef: Op de koop toe, de link vanuit dit item werkt niet (fout 404)![]()
![]()
FEIT is dat de gratis service
Als blijkt bovendien dat dit op een selectieve/subjectieve manier gebeurd is mijn inziens wat kritiek/verontwaardiging op zijn plaats.
Ik kon het niet beter zeggen.Webmaster schreef: Hallo,
het doet me plezier dat jullie waken over de neutraliteit en jullie rol goed vervullen.
Wat hebben we aangepast: de achterliggende gedachte is een beetje zoals bij independer.nl (grootste vergelijkingssite in nederland) om doorlinks te geven naar banken die met ons samenwerken.
Regelmatig zie ik bezoekers die vragen voor extra functionaliteit op de site. Grafieken, calculators, geavanceerde filtermogelijkheden, en andere tools ... Ik zou hier graag veel sneller en meer op ingaan dan nu mogelijk is. (Zo gaan we binnenkort terug een nieuwe functionaliteit lanceren).
Jullie weten ook dat er inkomsten moeten gehaald worden met de site. Persoonlijk vind ik nu al dat er al teveel banners op de site zijn. De ingreep van vandaag zien we als een alternatieve piste om te kunnen blijven groeien in dienstverlening naar jullie. En het zal, indien succesvol, toelaten om minder banner reclame te plaatsen.
De poging van vandaag is een eerste poging, en ik hoop dat we hierbij op jullie feedback kunnen rekenen. Mijn visie is altijd geweest dat spaargids enkel informatie geeft (geen advies) en de bezoekers van de site zorgen voor de beoordeling. Daarom de bedenking: door deze aanpassing is er toch weinig veranderd. Uiteindelijk staan nog steeds dezelfde banken in het overzicht en jullie zorgen voor de beoordeling van de producten via het forum.
Kristof
Webmaster
En als mijn/onze taal niet altijd goed overkomt...
Ieder vogel zingt zoals ie gebekt is
Ik/wij menen het goed met spaargids want het is en het blijft een goede inspiratiebron op het moment dat we keuze moeten maken met onze spaarcenten.
Daarom vragen we (misschien niet altijd beleefd - ik zal op 15/08 naar Veurne gaan
Dus Webmaster en al wie meewerkt aan de kwaliteit van deze site
Dank U
Dat je bij de "spaarrekeningen" niet meer kan klikken op de banken die niet sponseren, is dit een opzettelijk nadeel of een foutje ?
Geld verdienen doe je door te werken.
hmm, dat was mij zelfs nog niet opgevallen omdat ik daar eigenlijk nooit op klik omdat ik de banken wel allemaal ken.
Maar op die manier is alle objectiviteit wel weg me dunkt.
Maar op die manier is alle objectiviteit wel weg me dunkt.
De GROENE LINK in een geplaatst bericht als je er met je cursor op staat ( bezoek de website van Rabobank) bijv. werkt ook niet meer