Obligatie FORTIS LUX FINANCE 7%
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
centjessparen
- Full Member

- Contacteer:
Re: Obligatie FORTIS LUX FINANCE 7%
Voor het minimum bedrag heb ik deze aangekocht om toch eens te proberen in een vreemde valuta. Je krijgt toch jaarlijks de 7% bruto dus heb je toch iets. Nu vraag ik mij af hoe het komt dat mijn trading account in min staat. De 2000 AUD stond op de trading account dus er stond voldoende op en nu staat ze in min. Wat wil dit zeggen? Is de obligatie gedaald in waarde of stond er te weinig op de trading account en moet deze dan aangezuiverd worden. Ik dacht als het basisbedrag , de 2000 AUD, er is afgehaald dat er niets meer extra zou afgaan of is dat een foute redenering.
Re: Obligatie FORTIS LUX FINANCE 7%
De uitgifteprijs is 101,40%. Ik vermoed dat je dus 28 AUD in het rood staat ?centjessparen schreef:Voor het minimum bedrag heb ik deze aangekocht om toch eens te proberen in een vreemde valuta. Je krijgt toch jaarlijks de 7% bruto dus heb je toch iets. Nu vraag ik mij af hoe het komt dat mijn trading account in min staat. De 2000 AUD stond op de trading account dus er stond voldoende op en nu staat ze in min. Wat wil dit zeggen? Is de obligatie gedaald in waarde of stond er te weinig op de trading account en moet deze dan aangezuiverd worden. Ik dacht als het basisbedrag , de 2000 AUD, er is afgehaald dat er niets meer extra zou afgaan of is dat een foute redenering.