Overstap Fortis naar Rabo, wat met Visa?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Overstap Fortis naar Rabo, wat met Visa?
En daar kom je aan een cruciaal element :-) Het concept is door Citibank niet bedacht voor de mensen die elke maand braafjes hun rekening betalen, daar halen ze geen winst uit. Ze halen net winst uit al degenen die tegen een hoge rentevoet alles geleidelijk terug betalen. En dat zijn vaak de mensen die het sowieso wat moeilijker hebben. Dat stoort me een beetje aan het hele zaakje :-) Maar goed, je moet mensen nu ook niet altijd beschermen tegen zichzelf. En mits in goede handen zal het best wel een goede kredietkaart zijn...Yvekes schreef: Mits de visa-kaart van citibank dus in veilige handen komt (mensen die hun financiële zaken goed beheren), dan zijn er voor mij enkel voordelen.
