Pakje verzenden alternatief Bpost
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Pakje verzenden alternatief Bpost
Elke keer klacht indienen bij de leverancier, rechtsstreeks bij Bpost heeft geen zin, dat verdwijnt in de maag van een geit denk ik. De leverancier is verantwoordelijk voor het kiezen van de delivery methode, zij moeten de gevolgen maar dragen en een betere tussenpersoon kiezen voor de levering. Of gewoon systematisch in Nederland kopen, 95% daarvan wordt via PostNL geleverdPinkPanther1970 schreef: ↑20 april 2020, 10:28 Vorige week een pakje besteld, verstuurd vorige dinsdag (vanuit Frankrijk)... Levering via bpost, moest vandaag geleverd worden volgens site verkoper.
Site bpost: "pakje wordt klaargemaakt door verkoper"...
Daar gaan we weer. Ben die nietsnutten kotsbeu. Al maanden aan een stuk dat dingen gestolen worden, verdwijnen, ...

- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Weet ik wel, maar soms is het gewoon niet in Nederland te krijgen of de prijs is veel hoger.Jiraisking schreef: ↑20 april 2020, 10:50 Of gewoon systematisch in Nederland kopen, 95% daarvan wordt via PostNL geleverd![]()
Als je maar af en toe eens een ticket moet afdrukken, maakt da ni veel uit dat de post 0,70 cent vraagt. Je verslijt meer tijd met naar de bib te gaan om het daar voor 10/15 cent te laten doen..
Heb je wel veel tickets nodig, ben je beter af er een te kopen misschien??? nadeel is wel dat je dan thuis ook weer van alles wat je niet nodig hebt gaat uitprinten, en dat kost ook geld..
Graag on topic.
Wie weet er nog alternatieve firmas buiten de firmas die ik heb opgesomd?
Groeten
Wie weet er nog alternatieve firmas buiten de firmas die ik heb opgesomd?
Groeten