Pasfotos
Re: Pasfotos
Beetje mee evolueren Paul. Daar komt, zelfs in Belgische gemeentehuizen, geen inkt meer aan te pas.
De grootste slachtoffers van die ingescande pasfoto's zullen de kleine winkeldief wel zijn. Winkeliers moeten nu de beelden niet meer posten op het net maar kunnen die aan de politie bezorgen. Relschoppers idem, maar dan moet de bewakings- diensten, leger en politie nog bodycams mogen dragen. We zijn op goede weg. Graag zou ik ook nog zien dat er een dna vermeld zou worden in het rijksregister. Dit zou verkrachters op het idee kunnen brengen een condoom te gebruiken. En natuurlijk vingerafdrukken van alle inwoners en bezoekers.
Zal nog wel is komen dat ze overal nen chip in uw lijf steken,,, zoals bij de dieren.... Maar daar zullen ze misschien dan ook wel iets op vinden om daar ook mee te foefelen.
https://www.ninefornews.nl/1-op-de-3-am ... rfid-chip/
https://www.ninefornews.nl/1-op-de-3-am ... rfid-chip/
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Artikel staat dan ook in de rubriek "complot".
Alles is cyclisch, ooit sneed men 'n vinger of kapte men een hand af bij een diefstal, binnenkort wordt misschien ons strafregister op ons voorhoofd getatoeëerd.
Alles is cyclisch, ooit sneed men 'n vinger of kapte men een hand af bij een diefstal, binnenkort wordt misschien ons strafregister op ons voorhoofd getatoeëerd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
anonymous
En daar gaan we.
Stomme politiestaat dat zijn we aan het worden -.-
De Wever wil snel bodycams bij politie
Stomme politiestaat dat zijn we aan het worden -.-
De Wever wil snel bodycams bij politie
Hoe een onderwerp op spaargids.be kan evolueren verwondert mij nog steeds; zoals: van politiek naar big brother, geloofsovertuigingen, plaatsen van chips, criminelen, nachtwinkels, e.a.
En dit terwijl we hier in de rubriek “Besparingstips” zitten en ik op dit onderwerp was teruggekomen omdat ik mij ergerde aan het feit dat we in de toekomst zullen verplicht worden om voor onze pasfoto’s bij een veel te dure fotograaf te gaan.
Oorspronkelijk ging dit eigenlijk over: fotoservice van Hema of Kruidvat, websites waar men pasfoto's kan uploaden, Carrefour self service box, zelf pasfoto’s maken, enz.
Gelukkig kunnen we, tot nader order, nog altijd goedkope manieren zoeken als het voor ander gebruik is dan voor de officiële instanties.
En dit terwijl we hier in de rubriek “Besparingstips” zitten en ik op dit onderwerp was teruggekomen omdat ik mij ergerde aan het feit dat we in de toekomst zullen verplicht worden om voor onze pasfoto’s bij een veel te dure fotograaf te gaan.
Oorspronkelijk ging dit eigenlijk over: fotoservice van Hema of Kruidvat, websites waar men pasfoto's kan uploaden, Carrefour self service box, zelf pasfoto’s maken, enz.
Gelukkig kunnen we, tot nader order, nog altijd goedkope manieren zoeken als het voor ander gebruik is dan voor de officiële instanties.
-
anonymous
Niets is gratis heNefertari schreef: ↑3 september 2017, 19:37 Hoe een onderwerp op spaargids.be kan evolueren verwondert mij nog steeds; zoals: van politiek naar big brother, geloofsovertuigingen, plaatsen van chips, criminelen, nachtwinkels, e.a.
-
anonymous
Het was eigenlijk sarcastisch. Feit is gewoon dat we voor alles zullen meer betalen. Snap eigenlijk niet dat de overheid het aan particulieren overlaat. Zoals eerder gezegd waarom kunnen ze dat nieti n het stadhuis regelen?
Ik denk dat deze maatregel er eerder komt om de middenstand niets af te nemen. Je zou wat horen als gemeenten zelf hun fotos gaan nemen in hun administratieve diensten... terwijl dat elders in de wereld wel kan. In mijn dorp en dat ernaast ken ik fotografen die overleven op die pasfoto's. Neem die dure rommel weg en ze moeten waarschijnlijk de deur sluiten. Het zal een paspoort of identiteitskaart NOG duurder maken terwijl het eigenlijk al knap duur is.
Ik heb dit topic ooit zelf gestart .. als besparingstip. Don't shoot at the messager, guys.
Ik heb dit topic ooit zelf gestart .. als besparingstip. Don't shoot at the messager, guys.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar daarin zal je wel gelijk hebben. In mijn gemeente blijft er nog slechts 1 fotograaf over van de 3 die wij vroeger hadden.haelewyn schreef: ↑3 september 2017, 20:28 Ik denk dat deze maatregel er eerder komt om de middenstand niets af te nemen. Je zou wat horen als gemeenten zelf hun fotos gaan nemen in hun administratieve diensten... / ... In mijn dorp en dat ernaast ken ik fotografen die overleven op die pasfoto's. Neem die dure rommel weg en ze moeten waarschijnlijk de deur sluiten. ...
Toen ik 15 jaar geleden in the Usa woonde, werden daar al op het DIV foto's ter plaatse getrokken.
Met een soort webcam gebeurde dat.
Ik snap niet dat het zolang moet duren eer dat hier ook komt.
Met een soort webcam gebeurde dat.
Ik snap niet dat het zolang moet duren eer dat hier ook komt.
Zonet op Tv Oost : in Geraardsbergen staat een fotoautomaat in het gemeentehuis. De 2 beroepsfotografen klagen dat dit broodroof is. Zij vragen 12€, de automaat 6€.
In het interview kwam 'n fotograaf klagen dat hij normaal 10 klanten voor pasfoto's per dag heeft, nu maar 2.
Ik vind het artikel nog niet op hun site.
Ik zou zeggen : heel klantvriendelijk van dat gemeentehuis.
In het interview kwam 'n fotograaf klagen dat hij normaal 10 klanten voor pasfoto's per dag heeft, nu maar 2.
Ik vind het artikel nog niet op hun site.
Ik zou zeggen : heel klantvriendelijk van dat gemeentehuis.