Paul d'hoore
TIP
Re: Paul d'hoore
The one million dollar question.... wanneer is dé bodem bereikt...
VS heeft de productie opgedreven maar snijdt toch ook wel in eigen vel aan de productiekost per vat olie bij hen pakken hoger liggen dan voor eenzelfde vat in Rusland of Saoedi-Arabië.... (in dat laatste land is de productiekost namelijk slechts 2 à 3 $ per vat!!)
Als onze elektriciteitsprijs nog verder drastisch blijft stijgen ben je binnenkort duurder af met het herladen van elektrische auto dan het voltanken met diesel lol... mss is dat het doel?
VS heeft de productie opgedreven maar snijdt toch ook wel in eigen vel aan de productiekost per vat olie bij hen pakken hoger liggen dan voor eenzelfde vat in Rusland of Saoedi-Arabië.... (in dat laatste land is de productiekost namelijk slechts 2 à 3 $ per vat!!)
Als onze elektriciteitsprijs nog verder drastisch blijft stijgen ben je binnenkort duurder af met het herladen van elektrische auto dan het voltanken met diesel lol... mss is dat het doel?

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Even nog verder borduren...Spruitekop schreef:Rare kwast. Als je op 1 jan 2015 75€ in goud stak (en goud daalt met 0.3%) dan hou je volgens hem na één jaar nog 73€ over.
Zijn verliezen in goud doet hij zomaar X 10.
Vastgoed daalt bij Paul D'hoore maar het stijgt met 2,8 tot 2,9%.
Zijn 367€ vastgoed is gedaald naar 361€ terwijl het naar 378€ zou moeten gestegen zijn.

Paul wil gewoon z'n beursboeken verkopen, niets meer, niets minder.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
D'Hoore kopiëert wat de grootbanken hem influisteren, daar heb je dus niets aan aangezien grootbanken sowieso nooit goud zullen aanbevelen (niks aan te verdienen...)
-
- VIP member
- Contacteer:
Den doore is toch niet onderschatten hoor. Begin 2008 verkocht hij zijn Fortisjes (en ging misschien zelfs short) maar tegen zijn gewoonte in hield hij zijn lippen stijf op elkaar (hij verklapte het jaaaren later). Reden: de analisten vonden het bod op ABN-AMRO krankzinnig hoog (dat was het ook) zodat voor Fortis een pijnlijk fiasco onafwendbaar was.
Maar ik begrijp die analisten: wie wou de verantwoordelijkheid opnemen een bank te kelderen ?
In het algemeen: de elite weet ongetwijfeld veel maar zwijgt. Jan met de pet denkt niet na.
Maar ik begrijp die analisten: wie wou de verantwoordelijkheid opnemen een bank te kelderen ?
In het algemeen: de elite weet ongetwijfeld veel maar zwijgt. Jan met de pet denkt niet na.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Tja mannetjes die men kan gebruiken (en een mediafiguur die gevolgd wordt) moet men te vriend houden. Een telefoontje is snel gepleegd. Karel De Gucht belde (niet om de patatten op te zetten) naar zijn vrouw, D'Hoore zal mogelijk ook wel gebeld zijn.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
de webmaster van spaargids is ook veel gevraagd op vtm
Ik heb hem al eens op een franstalige zender zien klappen
Ik heb hem al eens op een franstalige zender zien klappen
Ik kan goed geloven dat banken soms de lippen stijf op elkaar houden. Maar Paul D'Hoore? Zijn internationale impact is kleiner dan nihil.Leemans-broertje schreef:Den doore is toch niet onderschatten hoor. Begin 2008 verkocht hij zijn Fortisjes (en ging misschien zelfs short) maar tegen zijn gewoonte in hield hij zijn lippen stijf op elkaar (hij verklapte het jaaaren later). Reden: de analisten vonden het bod op ABN-AMRO krankzinnig hoog (dat was het ook) zodat voor Fortis een pijnlijk fiasco onafwendbaar was.
Zijn uitleg over goud was ook wel fantastisch "het goud deed het vorig jaar niet zo goed, dus dit jaar investeren we minder in goud"
De nieuwslezer "ah ja, logisch".
De nieuwslezer "ah ja, logisch".

Als leek zijnde - is dit effectief zo dat banken dit nooit gaan aanbevelen of hangt het af van andere factoren ?Stijn1234 schreef:D'Hoore kopiëert wat de grootbanken hem influisteren, daar heb je dus niets aan aangezien grootbanken sowieso nooit goud zullen aanbevelen (niks aan te verdienen...)
Tot mijn verbazing heb ik een tijd geleden een analist van KBC op het nieuws horen zeggen dat 5 tot 10% een goede diversificatie is.
Maar, als je een bank binnenstapt gaat men u papier willen aansmeren natuurlijk, aan fysiek goud kan de bank niets verdienen tenzij je er een kluis huurt. Ware het niet dat ik een vastgoed project wil starten kocht ik nu bij. Feit is dat ik in 2009 al weken moest wachten wegens 'krappe voorraad' (munten) bij Dexia, het leek alsof men toen alles had moeten bijeen scharrelen (ik kreeg verschillende soorten).
Feit is wel dat centrale banken fysiek bij inslaan.
http://www.gold.org/supply-and-demand/d ... tral-banks" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kan je de vraag stellen waarom.
Heeft er recentelijk nog iemand munten of staven aangekocht bij Belfius ? Je kan er dus NIETS meer over vinden op hun website.
Destijds moest ik een formulier "edele metalen" invullen en doorfaxen...
Maar, als je een bank binnenstapt gaat men u papier willen aansmeren natuurlijk, aan fysiek goud kan de bank niets verdienen tenzij je er een kluis huurt. Ware het niet dat ik een vastgoed project wil starten kocht ik nu bij. Feit is dat ik in 2009 al weken moest wachten wegens 'krappe voorraad' (munten) bij Dexia, het leek alsof men toen alles had moeten bijeen scharrelen (ik kreeg verschillende soorten).
Feit is wel dat centrale banken fysiek bij inslaan.
http://www.gold.org/supply-and-demand/d ... tral-banks" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kan je de vraag stellen waarom.
Heeft er recentelijk nog iemand munten of staven aangekocht bij Belfius ? Je kan er dus NIETS meer over vinden op hun website.
Toch even melden dat ik goud niet als belegging beschouw maar eerder als een soort verzekering. Mensen hebben een verzekeringspolis voor alles maar vergeten dat ook banken en verzekeringsmaatschappijen of politiek beleid kan falen.
LOL. Je moet goed gek zijn om fysiek goud ( bestaat er ander goud ?? ) te bestellen bij Belfius.NoHedge schreef:Heeft er recentelijk nog iemand munten of staven aangekocht bij Belfius ? Je kan er dus NIETS meer over vinden op hun website.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Waarom? Als ze de laagste premies hebben zou je stom zijn het niet te doen.
Fortis was ooit zo'n prijsbreker voor munten dacht ik.
Fortis was ooit zo'n prijsbreker voor munten dacht ik.
Onlangs één van deze munten 50% boven spot verkocht aan een .... bankdirecteur LOL (no kidding).moustache schreef:LOL. Je moet goed gek zijn om fysiek goud ( bestaat er ander goud ?? ) te bestellen bij Belfius.NoHedge schreef:Heeft er recentelijk nog iemand munten of staven aangekocht bij Belfius ? Je kan er dus NIETS meer over vinden op hun website.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Aan een bankdirecteur privé of verkocht aan zijn kantoor? Straf!