PDF versturen naar fax?
Re: PDF versturen naar fax?
Klopt.martensAlouis schreef: ↑12 september 2019, 14:04 Een printer of een fax kan je nooit rechtstreeks op een isdn-lijn aansluiten. Als je een telefooncentrale hebt, voorzien van isdn-aansluitingen, én van analoge binnenaansluitingen, dan kan je die fax aan zo'n analoge binnenaansluiting aansluiten. Je kan dan met heel het bedrijf faxen via die ene fax. Een printer kan je niet op een telefooncentrale aansluiten.
Maar je hebt copy'ers die naast een netwerkaansluiting een RJ11 of RJ45 aansluiting hebben om rechtstreeks scan to fax te doen. Die kan je dan ook al dan niet via de telefooncentrale als rechtstreeks analoge lijn verbinden.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
-
martensAlouis
- Jr. Member

Ik vind het een beetje achterhaald om nog over faxen te praten; er zijn waarschijnlijk nog wel plaatsen op de wereld waar ze geen internet hebben, maar wel telefoonlijnen.
Ik vind het een plicht van de TS om iedereen in te lichten wààrvoor zij nog een fax nodig heeft. Ze beweert voor een overheidsinstelling, maar die hebben allemaal internet.
Dus eigenlijk is heel dit draadje maar een hoop gezever!
Ik vind het een plicht van de TS om iedereen in te lichten wààrvoor zij nog een fax nodig heeft. Ze beweert voor een overheidsinstelling, maar die hebben allemaal internet.
Dus eigenlijk is heel dit draadje maar een hoop gezever!
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Jij mag daarvan vinden wat je wil, maar zoals we hier in West-Vlaanderen zeggen: ik kan daarvoor toch niet slaan naar mijn vrouw en mijn joengens?martensAlouis schreef: ↑13 september 2019, 17:33 Ik vind het een plicht van de TS om iedereen in te lichten wààrvoor zij nog een fax nodig heeft.
Ten andere: leer lezen, ik wil net geen fax nodig hebben ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Goeie tip, maar daar had ik wel aan gedacht.
HelloFax: +3250****** - Fax Failure
HelloFax
The easiest way to sign and send faxes online
Oh no! Your fax was not sent successfully because the recipient's fax machine did not answer
Often times, trying again will work. If it does not, we recommend contacting the intended recipient to see if there is another number you can send your fax to. Sorry for the inconvenience!
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik dacht dat er hier wel nog iemand zat die werkte met postduiven, misschien eens een PM sturen. 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
martensAlouis
- Jr. Member

Aha, west-vlaanderen...dat verklaart àlles! hoe heprobeerd hij heit!CarpeNoctem schreef: ↑13 september 2019, 17:46Jij mag daarvan vinden wat je wil, maar zoals we hier in West-Vlaanderen zeggen: ik kan daarvoor toch niet slaan naar mijn vrouw en mijn joengens?martensAlouis schreef: ↑13 september 2019, 17:33 Ik vind het een plicht van de TS om iedereen in te lichten wààrvoor zij nog een fax nodig heeft.
Ten andere: leer lezen, ik wil net geen fax nodig hebben ...
Ze komn soms mé vertroagienge toe vanut West-Vloandern.Spruitekop schreef:Ik dacht dat er hier wel nog iemand zat die werkte met postduiven, misschien eens een PM sturen.
1 week geleden verzonden via de postduif