Pensioensparen Argenta
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Re: Pensioensparen Argenta
Vraag is waarom TA vroeger ARPE aanbeveelde en nu afraadt en dit op bizarre wijze: welk pensioenfonds doet er volgens TA niet toe zolang het maar niet ARPE is?
Ook is de instapkost van ARPE i.t.t. de meeste andere fondsen (en alle pensioenspaarfondsen van de grootbanken) nog altijd 0% (andere tot 3%). De onderliggende waarde van die andere fondsen (niet ARPE dus) moet toch serieus outperformen vooraleer ze op LT meer gaan opbrengen dan ARPE (gelet op gelijkaardige TER)?
Ook is de instapkost van ARPE i.t.t. de meeste andere fondsen (en alle pensioenspaarfondsen van de grootbanken) nog altijd 0% (andere tot 3%). De onderliggende waarde van die andere fondsen (niet ARPE dus) moet toch serieus outperformen vooraleer ze op LT meer gaan opbrengen dan ARPE (gelet op gelijkaardige TER)?
Sinds eergisteren kan je nu ook je aandelen in pensioensparen bij argenta opvolgen via netbanking! Mooi!tomdereus schreef:De evolutie van het fonds kan je hier bekijken: http://www.tijd.be/fondsen/zoeken/?id=60121362" onclick="window.open(this.href);return false;
Om je huidige waarde te kennen vermenigvuldig je gewoon het aantal deelbewijzen dat je in totaal hebt met de laatste koers.
Wanneer die meer is dan je totale investering maak je winst.
Heej, nice! Dat vond ik altijd al een gemis, dat je online de waarde en aantal deelbewijzen niet kon opvolgen, verleden week werd mij zelfs nog wijs gemaakt dat ik dit best kon opvolgen door met Petercam zelf contact op te nemen...Lanius schreef:Sinds eergisteren kan je nu ook je aandelen in pensioensparen bij argenta opvolgen via netbanking! Mooi!tomdereus schreef:De evolutie van het fonds kan je hier bekijken: http://www.tijd.be/fondsen/zoeken/?id=60121362" onclick="window.open(this.href);return false;
Om je huidige waarde te kennen vermenigvuldig je gewoon het aantal deelbewijzen dat je in totaal hebt met de laatste koers.
Wanneer die meer is dan je totale investering maak je winst.