per total na minder dan maand rijden wat met BIV nummerplaat?
Re: per total na minder dan maand rijden wat met BIV nummerplaat?
'een profiteur' is eigenlijk "ne gesubsidieerde " beetje op je taal letten hé... LOL
Re: per total na minder dan maand rijden wat met BIV nummerplaat?
Was uiteraard niet aan jou gericht, haelewyn.
Maar o.a. aan mensen die hier uit onmacht, totaal ongepaste termen komen gebruiken, die verwijzen naar een van de gruwelijkste regimes uit de geschiedenis.
Re: per total na minder dan maand rijden wat met BIV nummerplaat?
Ah... En 'oef' ! Ik dacht al... Ziet die mij ook al niet meer graag !


