Plan tandzorg van DKV
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Plan tandzorg van DKV
Beste,
Ik ben eind de twintig en zou ongeveer 170 euro per jaar betalen voor het plan tandzorg van DKV. Tien tanden worden NIET verzekerd. Is dit nog interessant? Wat denken jullie?
Ik ben eind de twintig en zou ongeveer 170 euro per jaar betalen voor het plan tandzorg van DKV. Tien tanden worden NIET verzekerd. Is dit nog interessant? Wat denken jullie?
Re: Plan tandzorg van DKV
Volgens mijn tandarts is dkv zeer streng en moet op voorhand een inventaris opgemaakt worden. dit heeft u misschien al laten doen? Enkel goede tanden kunnen verzekerd worden. Er zijn ook mutualiteiten die een tandverzekering aanbieden: voor zover ik weet is dit Oz en partena
Verstuurd vanaf mijn HTC Desire X dual sim met Tapatalk
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als je eens uitrekent wat die verzekering je kost tot je pakweg 45 jaar bent, dan moet je al heel veel orthodontie en weetikveel wat voor zware werken hebben laten uitvoeren aan je gebit om nog maar gewoon break-even te komen.
Gewoon elke dag je tandjes poetsen en niet te veel snoepen, dat is een veel betere verzekering.
Gewoon elke dag je tandjes poetsen en niet te veel snoepen, dat is een veel betere verzekering.
Onderwerp werd hier ook al besproken: dkv-plan-tandzorg-t15184.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb het nog nooit aangeraden aan een klant. Op vlak van aanvaarding zijn ze zeer streng.
Mvg,
Geblin
Mvg,
Geblin
en ook de franstalige CM:birgitv schreef:Volgens mijn tandarts is dkv zeer streng en moet op voorhand een inventaris opgemaakt worden. dit heeft u misschien al laten doen? Enkel goede tanden kunnen verzekerd worden. Er zijn ook mutualiteiten die een tandverzekering aanbieden: voor zover ik weet is dit Oz en partena
http://www.mc.be/mes-avantages/soins-de ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
bedankt voor de tip! wij zijn per 1/4 naar CM overgeschakeld (na 12 jaar bij OZ). De persoon die ons inschreef, zei dat er iets stond aan te komen....maar blijkbaar kan je niet bij mc inschrijven?