overname door Optima : blijft ethisch karakter gegarandeerd?
-
mr intrest
- Full Member

- Berichten: 140
- Lid geworden op: 28 feb 2008
Re: overname door Optima : blijft ethisch karakter gegarande
Heb artikel ook gelezen.
Zolang je er een gewoon internetspaarboekje hebt, lijkt me weinig aan de hand op ethisch vlak : je geld wordt ethisch belegd, want gecontroleerd door extern orgaan.
Vandaag kreeg ik een schrijven van Ethias (werd verstuurd naar alle Ethiasklanten die er een spaarrekening hebben met de mededeling dat Optima het ETHIBEl Certificaat zal blijven aanvragen. Uiteraard in de gaten te houden als zo'n bank (na het krantenartikel te hebben gelezen) verder een Ethibel-certificaat zal krijgen...
Andere producten zal ik er zeker niet kopen...
Zolang je er een gewoon internetspaarboekje hebt, lijkt me weinig aan de hand op ethisch vlak : je geld wordt ethisch belegd, want gecontroleerd door extern orgaan.
Vandaag kreeg ik een schrijven van Ethias (werd verstuurd naar alle Ethiasklanten die er een spaarrekening hebben met de mededeling dat Optima het ETHIBEl Certificaat zal blijven aanvragen. Uiteraard in de gaten te houden als zo'n bank (na het krantenartikel te hebben gelezen) verder een Ethibel-certificaat zal krijgen...
Andere producten zal ik er zeker niet kopen...
Re: overname door Optima : blijft ethisch karakter gegarande
Ik zie het al voor me: "kunnen we eens een afspraak maken, we hebben enkele interessante productjes in de aanbieding".
Waarom anders zouden die mannen een bank overnemen ?
Waarom anders zouden die mannen een bank overnemen ?
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Berichten: 1102
- Lid geworden op: 24 aug 2009
- Contacteer:
Re: overname door Optima : blijft ethisch karakter gegarande
Frisse Freddy schreef:@Robokat: en ook geen werkgever waarvoor je wil werken
Ik quote even mezelf
Vriend van Evy Gruyaert om dwingende reden ontslagen.
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebritie ... agen.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Alle werknemers die bij Optima ontslagen worden is om dwingende reden weet ik uit goede bron. Mooie werkgever
