20 euro start metro
Re: 20 euro start metro
Ok, prima. Bedankt !glennl schreef:Je kan al storten zonder eerst in te loggen.
Sterker nog: je kan pas inloggen nadat je eerst een storting hebt gedaan en aldus je rekening hebt geactiveerd.
ik ben pas klant bij rabobank juist voor nieuwjaar, ik ben dus al een oude klant
is 'nieuw' juist na nieuwjaar of een bepaalde datum ?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Voor de opening van Rabo Gift Accounts die worden geopend onder bestaande rekeningen, geldt deze 20 euro-actie helaas niet. De actie is enkel geldig voor nieuwe klanten, dus wanneer een aanvraag wordt gedaan voor de opening van nieuwe zicht- en spaarrekeningen.benjamin998 schreef:ik zelf heb een account bij Rabo Bank en heb gisteren voor mijn 2 kinderen een gift account geopent.
kunnen mijn kinderen van de 20€ actie genieten? ik ben al in bezit van 2 codes maar ben ze vergeten te vermelden op de openingspapieren! indien ja, kan ik dit dan nog doorgeven , via mail bijvoorbeeld??
Mvg
Benjamin
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
honda4life schreef:Ik heb mijn aanvraag een tijdje geleden op de post gedaan, ben nu aan het wachten op mijn digipass etc.
Kunnen jullie mij toch nog voorzien van deze actie want vind het wel spijtig dat ik dit gemist heb
Bij elke promotionele actie passen wij, voor zover mogelijk, een zekere mate van soepelheid toe. Indien u nog maar recent nieuwe klant werd maar geen code met uw aanvraag meestuurde dan kan u per e-mail (naar info@rabobank.be) een aanvraag doen om alsnog van de 20 EUR actie te kunnen genieten. De actie loopt sinds eind december.davido72 schreef:ik ben pas klant bij rabobank juist voor nieuwjaar, ik ben dus al een oude klant
waar staat die promotionele actie ergens vermeld?
Vroeger was er zo'n actie: Als je klant wordt voor 30 juni 2011 en de rekening activeert via een eerste storting (€1 volstaat al) vóór 15 juli 2011 krijg je meteen €20 gestort op je nieuwe rekening. Bovendien krijg ik ook €20 als jij klant wordt.
Is dit hetzelfde?
Vroeger was er zo'n actie: Als je klant wordt voor 30 juni 2011 en de rekening activeert via een eerste storting (€1 volstaat al) vóór 15 juli 2011 krijg je meteen €20 gestort op je nieuwe rekening. Bovendien krijg ik ook €20 als jij klant wordt.
Is dit hetzelfde?
Die actie staat in de krant Metro.
Ik mag er toch van uitgaan dat Rabobank aan ELKE nieuwe klant in de promo-periode 20 euro cadeau geeft, niet?
Wat anders met de nieuwe klanten die niet Metro/Spaargids lezen ?
Wat anders met de nieuwe klanten die niet Metro/Spaargids lezen ?
Nee, want je moet op je aanvraagformulier de speciale actiecode vermelden die in de Metro staat.
@Yaris
Ik lees het antwoord hierboven van rabobank toch wel anders
Indien u nog maar recent nieuwe klant werd maar geen code met uw aanvraag meestuurde dan kan u per e-mail (naar info@rabobank.be) een aanvraag doen om alsnog van de 20 EUR actie te kunnen genieten. De actie loopt sinds eind december.
Ik lees het antwoord hierboven van rabobank toch wel anders
Indien u nog maar recent nieuwe klant werd maar geen code met uw aanvraag meestuurde dan kan u per e-mail (naar info@rabobank.be) een aanvraag doen om alsnog van de 20 EUR actie te kunnen genieten. De actie loopt sinds eind december.
Zo enggeestig en oneerlijk kan Rabobank toch niet zijn, denk ik dan !!Yaris schreef:Nee, want je moet op je aanvraagformulier de speciale actiecode vermelden die in de Metro staat.
Als het voor iedereen is waarom doen ze dan een actie in Metro alleen en niet via hun site?
@davido72: ik interpreteer dat als: "Als je de code achteraf nog per e-mail opstuurt kan je nog aan de actie meedoen."
@davido72: ik interpreteer dat als: "Als je de code achteraf nog per e-mail opstuurt kan je nog aan de actie meedoen."
Hmm, ik ben nog maar 2 weken klant bij Rabo, maar ik he die code in metro niet opgemerkt.
Weet iemand wanneer die er instond(of kan de code misschien per pm naar me gestuurd worden)?
Weet iemand wanneer die er instond(of kan de code misschien per pm naar me gestuurd worden)?
_cash: Staat in het eerste bericht van deze draad:
20-euro-start-metro-t12048.html" onclick="window.open(this.href);return false;
20-euro-start-metro-t12048.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb Rabo toch even geinformeerd in verband die 20 euro en ik kreeg als antwoord : ' We hebben u geregistreerd voor de 20 EUR-actie en zullen binnen de 10 dagen 20 EUR op uw spaarrekening storten. 'Yaris schreef:Nope, wel een schouderklopje en een bedankje van Rabobank.