Problemen bij Argenta internetbankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Problemen bij Argenta internetbankieren
Ik heb deze morgen een overschrijving via homebanking willen doen bij Argenta , maar ik weet niet of die gelukt is ? Krijg je dan geen pop-up te zien dat de overschrijving geslaagd is ? Of hoe zou je het kunnen controleren ? Ik weet dat je het bij AXA op voorhand kunt controleren als een overschrijving gelukt is en dat dat het bedrag zal worden overgeschreven .
normaal gezien kom je op een scherm met een bevestiging dat de overschrijving werd doorgestuurd.
Je kan dit daarna onmiddellijk controleren door je zichtrekening te bekijken. De overschrijving gaat er normaal gezien onmiddellijk af. Al heb ik al gemerkt dat je soms enkele seconden moet wachten vooraleer je het van de rekening ziet afgaan.
Je kan dit daarna onmiddellijk controleren door je zichtrekening te bekijken. De overschrijving gaat er normaal gezien onmiddellijk af. Al heb ik al gemerkt dat je soms enkele seconden moet wachten vooraleer je het van de rekening ziet afgaan.
@Zwiertje , ik heb het opnieuw geprobeerd en inderdaad , nu is het wel degelijk van mijn rekening gegaan . Maar het blijft nog onder behandeling tot morgen waarschijnlijk .Dan komt het bedrag waarschijnlijk op mijn andere rekening bij Rabobank .
Heb op 3 verschillende computers geprobeerd aan te loggen op internetbankieren van Argenta,en...lukt weer niet...later nog eens proberen.
Nog meer mensen vanmorgen met dit zelfde "probleem"? Het is wel vaak,die problemen met Argenta zeg!
En als ik met betalingen bij de bank kom,kijken ze geirriteerd,en verwijzen,hoe "makkelijk" dit zelf te doen is,via internetb. Tja,buiten dat het een onhandig systeem is,werkt het vaak niet naar behoren blijkbaar...
Nog meer mensen vanmorgen met dit zelfde "probleem"? Het is wel vaak,die problemen met Argenta zeg!
En als ik met betalingen bij de bank kom,kijken ze geirriteerd,en verwijzen,hoe "makkelijk" dit zelf te doen is,via internetb. Tja,buiten dat het een onhandig systeem is,werkt het vaak niet naar behoren blijkbaar...
Ellis;
hier ook site argenta niet te bereiken
hier ook site argenta niet te bereiken

hier ook zelfde probleem. moet juist dringende betaling doen!
En de website werkt weer
Ter info voor iedereen die internetbankiert bij Argenta:
Wij willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom voeren we tijdens het paasweekend grote technologische vernieuwingen door. Want betere systemen betekent betere service. En dat staat bij Argenta centraal.
Door die ingrepen is Argentas internetbankieren niet beschikbaar vanaf vrijdag 6 april tot ten laatste maandag 9 april. Ook de rekeninguittrekselprinters werken in die periode niet. U kunt wel terecht aan onze automaten voor geldafhalingen.
Wij verontschuldigen ons voor de hinder die u hiervan ondervindt. We hopen echter dat die door onze keuze voor het paasweekend erg klein zal zijn. Er zijn dan immers geen betalingstransacties tussen de verschillende banken.
Wij willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom voeren we tijdens het paasweekend grote technologische vernieuwingen door. Want betere systemen betekent betere service. En dat staat bij Argenta centraal.
Door die ingrepen is Argentas internetbankieren niet beschikbaar vanaf vrijdag 6 april tot ten laatste maandag 9 april. Ook de rekeninguittrekselprinters werken in die periode niet. U kunt wel terecht aan onze automaten voor geldafhalingen.
Wij verontschuldigen ons voor de hinder die u hiervan ondervindt. We hopen echter dat die door onze keuze voor het paasweekend erg klein zal zijn. Er zijn dan immers geen betalingstransacties tussen de verschillende banken.
Ze zijn er blijkbaar vandaag al aan begonnen... alles gaat enorm traag tot helemaal niets!!
Triestig...

http://datanews.knack.be/ict/nieuws/nie ... 724974.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Update is enkel in de backoffice. Er is geen vernieuwing voorzien voor de klanten.
Update is enkel in de backoffice. Er is geen vernieuwing voorzien voor de klanten.
Haha, 4 dagen plat en dan nog geen verbetering.
Argenta's internetbankieren werkt weer! 

En ik die dacht dat ze tenminste de enorm papierverslindende rekeninguittreksels gingen aanpakken. Bedankt Argenta, blijf maar in de Middeleeuwen...