gebruik argenta maestro kaart buiten eurozone
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: gebruik argenta maestro kaart buiten eurozone
Dan toch niet bij argenta tienen, want ben er moeten langsgegaan en ik heb moeten tekenen. Denk dat het nieuwe richtlijn is, want ze beaamde het wel dat bet vroeger via mail ook kon
Ik heb het deze week maandag aangevraagd via mail en er was geen probleem. Dus waarschijnlijk afhankelijk van de kantoorhouder.
Bij mij was het niet nodig om langs het kantoor te gaan en/of om iets te ondertekenen.
Alleen kreeg ik de volgende e-mail, en stuurde ik het antwoord per e-mail terug :
"Geachte,
Gelieve mij volgende terug te mailen:
- het rekeningnummer van de kaart
- land waar u op reis gaat
- wanneer vertrekt u op reis
- nummer van de kaart dat begint met CARD …
Wanneer ik deze gegevens ontvangen heb kan ik de kaart laten openstellen.
Met vriendelijke groeten,"
En ik heb tijdens mijn vakantie buiten de eurozone geen enkel probleem gehad met geldafhalingen.
Alleen kreeg ik de volgende e-mail, en stuurde ik het antwoord per e-mail terug :
"Geachte,
Gelieve mij volgende terug te mailen:
- het rekeningnummer van de kaart
- land waar u op reis gaat
- wanneer vertrekt u op reis
- nummer van de kaart dat begint met CARD …
Wanneer ik deze gegevens ontvangen heb kan ik de kaart laten openstellen.
Met vriendelijke groeten,"
En ik heb tijdens mijn vakantie buiten de eurozone geen enkel probleem gehad met geldafhalingen.
bartman schreef:Dan toch niet bij argenta tienen, want ben er moeten langsgegaan en ik heb moeten tekenen. Denk dat het nieuwe richtlijn is, want ze beaamde het wel dat bet vroeger via mail ook kon
ja buiten europa moet het aangevraagd worden.
binnen europa standaard bruikbaar.
Estate Guru believer.
Wij hebben gewoon naar de bank gebeld om dit aan te vragen.
Hun antwoord was: OK, binnen 2 dagen is dat in orde.
Je moet wel een termijn opgeven dat je wil dat de kaart buiten de zone kan gebruikt worden.
Hun antwoord was: OK, binnen 2 dagen is dat in orde.
Je moet wel een termijn opgeven dat je wil dat de kaart buiten de zone kan gebruikt worden.
Altijd via email gedaan, altijd netjes in orde.
Zelfs door omstandigheden eens op dezelfde dag geactiveerd in het land waar ik aanwezig was (buiten Europa), ook gewoon via email.
Dat was dus in mijn ogen TOPservice!
Zelfs door omstandigheden eens op dezelfde dag geactiveerd in het land waar ik aanwezig was (buiten Europa), ook gewoon via email.
Dat was dus in mijn ogen TOPservice!
Werkte perfect met de Argenta Maestro in India. Een goede koers en effectief geen onkosten voor de afhaling. Hoedje af voor Argenta.