Andere naam en adres op afschriften
-
anonymous
Andere naam en adres op afschriften
Zoals reeds gemeld werd in het andere topic zijn er enkele problemen geweest met de naam/adres gegevens op de afschriften van inkomende overschrijvingen.
Op 10 september @ 18:06, werd er gemeld dat:
* Is het probleem nu definitief gevonden én hersteld?
* Ik heb nog steeds geen officiële communicatie ontvangen, en ik ben ook een "klant die ermee te maken had"
* Ik heb op 11september een mail gestuurd naar info@moneyou.be. In tussentijd is het betreffende afschrift hersteld, maar tot op heden hierover geen antwoord mogen ontvangen.
Ik ben ervan bewust dat er in het begin zaken kunnen mislopen, maar verwacht wel een open communicatie hierover.
Op 10 september @ 18:06, werd er gemeld dat:
Op 11 september @18:01 echter, werd het terug herroepen:Wij betreuren dat er in enkele gevallen een onjuiste naam te zien was op de rekeningafschriften. Dit probleem is inmiddels opgelost. We willen benadrukken dat er geen rekening of saldo-informatie van andere klanten zichtbaar was.
Sindsdien is het echter zeer stil hierover. Daarom graag wat meer info:We moeten nog terugkomen op ons bericht van gisterenavond. Het gaat om meer dan enkele klanten die een verkeerde naam en adresgegeves zien staan bij een betaling naar hun MoneYou Spaarrekening. We zijn ermee bezig om het verder op te lossen. We zullen de klanten die hiermee te maken hebben verder contacteren. Onze excuses voor deze vervelende situatie.
* Is het probleem nu definitief gevonden én hersteld?
* Ik heb nog steeds geen officiële communicatie ontvangen, en ik ben ook een "klant die ermee te maken had"
* Ik heb op 11september een mail gestuurd naar info@moneyou.be. In tussentijd is het betreffende afschrift hersteld, maar tot op heden hierover geen antwoord mogen ontvangen.
Ik ben ervan bewust dat er in het begin zaken kunnen mislopen, maar verwacht wel een open communicatie hierover.
Re: Naam en adres op afschriften
Ik heb net in het 'eerste indruk'-topic ongeveer dezelfde vraag gesteld.
De communicatie is inderdaad triestig...
De communicatie is inderdaad triestig...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Andere naam en adres op afschriften
Het zou nu echt opgelost moeten zijn volgens de reactie van de woordvoerder:
eerste-indruk-t13509-120.html#p129817" onclick="window.open(this.href);return false;
eerste-indruk-t13509-120.html#p129817" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Andere naam en adres op afschriften
We willen u de laatste status geven over het probleem met de onjuiste naam.
Dit probleem is inmiddels opgelost en de fouten zijn hersteld.
We bieden onze excuses voor deze vervelende situatie.
Dit probleem is inmiddels opgelost en de fouten zijn hersteld.
We bieden onze excuses voor deze vervelende situatie.