Eerste indruk
Re: Eerste indruk
Gisterenvoormiddag (tussen de 2 SMS problemen door) een test overschrijving gedaan naar Keytrade. Overschrijving is nog niet aangekomen... Dus hier klopt de regel van vóór 12u overschrijvingen = in namiddag op andere bank NIET...
Ben best wel een fan van Keytrade maar al eens aan gedacht dat dat aan Keytrade zou kunnen liggen?
Het is dan wel raar dat overschrijvingen van NIBC en Rabobank wel steeds dezelfde dag rond 16u op de rekening verschijnen...
Heb die test dus enkele weken gedaan met memoriedatum naar Keytradebank, de overschrijving van Rabobank stond er kort na de middag op, NIBC rond 15 h en vorige week MY na 16 h, dus allemaal dezelfde dag. Is maar een steekproef maar meer moet dat voor mij niet zijn. Ben ook best tevreden over Keytrade behalve dat ze de uitbetalingen van CDVU extra lang achter houden, ga ik ze nog een plezant briefje over schrijven.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Ik moet mijn mening herzien en eigenlijk nog zwaarder dan ik had verwacht:
Ik had gisteren 2 overschrijvingen gedaan: 1 in de voormiddag (zoals hierboven beschreven) en 1 omstreeks half 2.
Nu zie ik op mijn KT-rekening beide bedragen EN beiden met valutadatum van gisteren! (wel boekingsdatum vandaag) Ofwel is er bij MY een latere uitgaande batch dan 12u ofwel is die batch van 12u gisteren pas later gebeurd?
Ik had gisteren 2 overschrijvingen gedaan: 1 in de voormiddag (zoals hierboven beschreven) en 1 omstreeks half 2.
Nu zie ik op mijn KT-rekening beide bedragen EN beiden met valutadatum van gisteren! (wel boekingsdatum vandaag) Ofwel is er bij MY een latere uitgaande batch dan 12u ofwel is die batch van 12u gisteren pas later gebeurd?
Leeft die moderator hier eigenlijk nog?
Anders wil ik wel es weten of dat probleem met die adressen ondertussen (echt) is opgelost. Als ze mijn geld willen zullen ze toch binnenkort hier iets moeten over berichten of het krijgt een andere bestemming. Wat een flauwekul zeg.
Anders wil ik wel es weten of dat probleem met die adressen ondertussen (echt) is opgelost. Als ze mijn geld willen zullen ze toch binnenkort hier iets moeten over berichten of het krijgt een andere bestemming. Wat een flauwekul zeg.
We willen u de laatste status geven over het probleem met de onjuiste naam.
Dit probleem is inmiddels opgelost en de fouten zijn hersteld.
We bieden onze excuses voor deze vervelende situatie.
Dit probleem is inmiddels opgelost en de fouten zijn hersteld.
We bieden onze excuses voor deze vervelende situatie.
Is het normaal dat een activatiestorting al 2 dagen te zien is na het inloggen maar dat de rekening nog niet geactiveerd is?
Is het een gezamelijke rekening? Ik kreeg de melding ook maar ongeveer 2 dagen na de overschrijving dat ik wat bewijzen moest doorsturen. Op het forum heb ik nog niets gelezen van mensen die lang hebben moeten wachten op de activatie van een spaarrekening op 1 naam.
Inderdaad op 1 naam. Die van mijn echtgenote was onmiddellijk geactiveerd na ontvangst van de overschrijving. De mijne dus na 2 dagen nog niet.
traag.
Heb vorige week alles geopend, dat ging vlot.
Geld overgeschreven en dan begint de miserie. Blijkt naam vd Keytrade rekening niet te kloppen terwijl dit niet zo is, is dezelfde als Moneyou rekening.
Nog keer overgeschreven, ondertussen uittreksels gestuurd en zelfs printscreen van bij Keytrade.
Nog altijd niks actief na exact één week en 2 stortingen verder.
Heb vorige week alles geopend, dat ging vlot.
Geld overgeschreven en dan begint de miserie. Blijkt naam vd Keytrade rekening niet te kloppen terwijl dit niet zo is, is dezelfde als Moneyou rekening.
Nog keer overgeschreven, ondertussen uittreksels gestuurd en zelfs printscreen van bij Keytrade.
Nog altijd niks actief na exact één week en 2 stortingen verder.
@ modena
In dit topic was er iemand die problemen had met het openen van een gezamelijke rekening via Keytrade. Die pesoon heeft ook getypt wat die heeft doorgestuurd aan MY, met succes want ondertussen is die rekening geactiveerd.
In dit topic was er iemand die problemen had met het openen van een gezamelijke rekening via Keytrade. Die pesoon heeft ook getypt wat die heeft doorgestuurd aan MY, met succes want ondertussen is die rekening geactiveerd.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Vaganzza schreef:@ modena
Ik heb bij verschillende banken en brokers (internationaal) de KT rekening als tegenrekening, en dat liep allemaal vlot en zonder problemen.
Da's zoals een overschrijving naar de andere kant van de wereld, dat gaat meestal vlugger dan tussen 2 Belgische banken.
Neen hoor, de tegenrekening is geaccepteerd en ik kan nu overal aan. Die 1 euro is echter spoorloos. Heb de klantendienst reeds gemailed en wacht nu op meer informatie...MoneYou schreef:Zou het kunnen dat de betaling van de tegenrekening is geweigerd en het geld is teruggestort?pzo schreef:Dat had ik gisteren ook. Vandaag staat het vinkje er wel maar is mijn saldo ineens terug 0,00 euro???
Er is dus 1 euro verdwenen!!!
modena schreef:Vaganzza schreef:@ modena
Ik heb bij verschillende banken en brokers (internationaal) de KT rekening als tegenrekening, en dat liep allemaal vlot en zonder problemen.
Da's zoals een overschrijving naar de andere kant van de wereld, dat gaat meestal vlugger dan tussen 2 Belgische banken.
en nog altijd niks geopend.
Als dat allemaal zo lang gaat in beslag nemen om zulke simpele dingen, dan wordt het intriest.
Rekening online openen heeft nog nooit zolang geduurd.