Re: Welke Bank ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Welke Bank ?
Ma natuurlijk Vloke. Zeg maar hoe dat in zijn werk gaat want ik ken daar niks van. Gij verdient zeker een ster!vlo schreef:Graag gedaan en tot je dienst, miekatoen.
En ... krijg ik er nu een sterretje bij van jou, please?
Re: Welke Bank ?
Only kidding Mieke...
Het ga je goed!
Het ga je goed!
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...