Eerste indruk
Re: Eerste indruk
Heb zopas een eerste rekening geopend bij Moneyou en ik moet zeggen dat dit alles zeer gemakkelijk en vlot ging. Eergisteren om 22:30 uur alle gegevens tot opening online ingegeven en onmiddellijk kunnen inloggen in beveiligde omgeving van de site en onmiddellijk scan van identiteitskaarten gemaild en ook onmiddellijk een eerste overschrijving (van 1 euro) verricht vanaf mijn opgegeven Argenta-tegenrekening. Gisteren (dag nadien) stond die ene euro al om 14:30 uur op mijn eerste geopende rekening en vandaag (2° dag na aanvraag) kreeg ik om 10:30 uur een mailtje met de mededeling dat mijn aangevraagde rekening geactiveerd was. Heb onmiddellijk ingelogd op de site en was aangenaam verrast over de weliswaar sobere, doch overzichtelijke beveiligde klantensite... Meer moet dat niet zijn. Heb onmiddellijk ook nog een paar bijkomende rekeningen geopend (waaraan je een eigen naam kan geven), en ook dit ging onmiddellijk en bijzonder gemakkelijk. Mijn eerste indruk is dus zeer positief. Eerlijk gezegd had ik ook wat angst om er een rekening te openen na hetgeen ik her en der op het forum las, doch ik heb niet de minste moeilijkheid ondervonden. Ik denk dat het heel belangrijk is dat de tegenrekening die je bij je aanvraag opgeeft wel degelijk op dezelfde naam/namen staat als deze die je opent bij Moneyou.
Aan diegene die nog twijfelt kan ik alleen maar zeggen: doen. Nu nog hopen dat de rente in de top blijft of minstens bovengemiddeld...
Aan diegene die nog twijfelt kan ik alleen maar zeggen: doen. Nu nog hopen dat de rente in de top blijft of minstens bovengemiddeld...
ondertussen zijn we toch al enkele maanden verder, dus moet iedereen toch een duidelijk beeld hebben van moneyou
mag ik daarom vriendelijk vragen dat iedereen een review plaatst over moneyou, want er zijn er nog maar 13 die dit gedaan hebben tot nu toe
https://www.spaargids.be/sparen/bij-mon ... bankreview" onclick="window.open(this.href);return false;
dank,
Kristof
mag ik daarom vriendelijk vragen dat iedereen een review plaatst over moneyou, want er zijn er nog maar 13 die dit gedaan hebben tot nu toe
https://www.spaargids.be/sparen/bij-mon ... bankreview" onclick="window.open(this.href);return false;
dank,
Kristof
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik ben van plan om er eind december / begin januari geld te plaatsen. Ik heb wel al geexperimenteerd en de twee spaarrekeningen geactiveerd.
Bij moneyou can you onmiddelijk een extra rekning openen. Bij NIBC gaat dit via een nieuwe aanvraag dat je moet invullen en doorsturen.
Ook over de tijd om een eerste storting te plaatsen en terug te sturen naar rabo geen problemen.
Bij mij alleen maar positief!
Bij moneyou can you onmiddelijk een extra rekning openen. Bij NIBC gaat dit via een nieuwe aanvraag dat je moet invullen en doorsturen.
Ook over de tijd om een eerste storting te plaatsen en terug te sturen naar rabo geen problemen.
Bij mij alleen maar positief!
Kun je van je rabobank spaarrekening rechtstreeks overboeken naar je Flexrekening van Moneyou of moet ik eerst van Rabo spaar naar Rabo zicht overboeken om vervolgens naar Flex van Moneyou over te kunnen boeken?
-
- VIP member
- Contacteer:
Moneyou leek mij interessant. Tot ik keek van wie het eigenlijk was en ABN AMRO zag staan. Na dat fortis in 2007 ABN AMRO had overgenomen is het alleen maar bergaf gegaan met fortis... Dus moneyou, nee dank je wel. Slechte herinneringen aan die overname 

door Moneyman » 14 December 2012, 18:04
Kun je van je rabobank spaarrekening rechtstreeks overboeken naar je Flexrekening van Moneyou of moet ik eerst van Rabo spaar naar Rabo zicht overboeken om vervolgens naar Flex van Moneyou over te kunnen boeken?
Iemand die hier het antwoord op weet?
door Moneyman » 14 December 2012, 18:04
Iemand die hier het antwoord op weet?
@ Moneyman
Bij Rabo moet je eerst via je zichtrek. gaan zoals wettelijk voorgeschreven. Er zijn een aantal banken die die verplichte zichtrekening anders aanpakken: een vaste zichtrekening bij een andere bank (dit is bij MY, NIBC, CE, ...). Maar het principe blijf hetzelfde.
Bij Rabo moet je eerst via je zichtrek. gaan zoals wettelijk voorgeschreven. Er zijn een aantal banken die die verplichte zichtrekening anders aanpakken: een vaste zichtrekening bij een andere bank (dit is bij MY, NIBC, CE, ...). Maar het principe blijf hetzelfde.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!