Is Carmignac Emergents in Argenta Fund Plan goed idee?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Is Carmignac Emergents in Argenta Fund Plan goed idee?
Zijn die Carmignac fondsen niet het voordeligst te kopen via effectrekening bij Rabobank ?
-
robinvandyck
- Full Member

- Contacteer:
Hallo Yasmin
Mijn bedoeling is inderdaad maandelijks een vast bedrag en dan lijkt mij een TAK23 meer aangewezen. Ik neem aan dat dit de conclusie is dat ik ook kan trekken uit jouw raad. Wat ik ook ten zeerste apprecieer.
Mijn bedoeling is inderdaad maandelijks een vast bedrag en dan lijkt mij een TAK23 meer aangewezen. Ik neem aan dat dit de conclusie is dat ik ook kan trekken uit jouw raad. Wat ik ook ten zeerste apprecieer.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Ik denk dat yaris je nu de weg wees naar het spaarplan in haar vorige bijdrage.
En ja Yaris ooit hebben wij ook de stap moeten zetten weg van onze vertrouwde bank.
Robin, Ik nam je niets kwalijk maar realiseerde bij mezelf dat mijn voorbeeld met 10.000 euro niet zo goed was gekozen.
Vandaar dat ik die bijdrage heb weggedaan.
Je zult dit inderdaad niet in één keer aankopen ...maar op den duur zal er wel een pak geld opstaan waarop je telkens teveel kosten hebt betaald. Vele kleintjes maken groot zowel bij het gespaarde bedrag als op de kosten.
Een spaarplan bij keytrade lijkt mij dan ook de beste en goedkoopste oplossing. Tracht wel een paar fondsen te nemen zodat je een mix hebt.
Geraak je er niet aan uit; ze zijn aan de telefoon zeer vriendelijk en geduldig...zoals bij de meeste echte internetbanken.
En ja Yaris ooit hebben wij ook de stap moeten zetten weg van onze vertrouwde bank.
Robin, Ik nam je niets kwalijk maar realiseerde bij mezelf dat mijn voorbeeld met 10.000 euro niet zo goed was gekozen.
Vandaar dat ik die bijdrage heb weggedaan.
Je zult dit inderdaad niet in één keer aankopen ...maar op den duur zal er wel een pak geld opstaan waarop je telkens teveel kosten hebt betaald. Vele kleintjes maken groot zowel bij het gespaarde bedrag als op de kosten.
Een spaarplan bij keytrade lijkt mij dan ook de beste en goedkoopste oplossing. Tracht wel een paar fondsen te nemen zodat je een mix hebt.
Geraak je er niet aan uit; ze zijn aan de telefoon zeer vriendelijk en geduldig...zoals bij de meeste echte internetbanken.
-
robinvandyck
- Full Member

- Contacteer:
Hallo Yaris, ja en nee maar nu ik weet dat ik zulke fondsen ook kan aankopen met een vast maandelijks bedrag zal ik dat zeker wel toepassen. Ik zal daarbij mijn TAK 23 misschien wel behouden maar niet meer zo intensief op sparen. Argenta heeft ook een effectenrekening, is dat dan hetzelfde als wat je me aanbiedt bij Keytrade en DB?Yaris schreef:Maar als ik je reacties op onze tips zo lees krijg ik de indruk dat je het allemaal te veel moeite vindt en dat je liever bij je TAK 23 bij Argenta blijft.
-
robinvandyck
- Full Member

- Contacteer:
Die Magalan C waar je van spreekt, kan ik die bij Keytrade nemen? Keytrade kan je alleszins aanraden. Hoe gaat dit precies in zijn werk. Dien ik dan geld iedere maand van mijn Argenta zicht naar een Keytrade zicht over te schrijven en dan vandaar de aankoop van de fondsen te doen voor het bedrag dat ik wens. Bij Keytrade is het 9,95 euro per aankoop, geldt dit ook voor het Fund invest plan waar Yaris van spreekt?JulusCesar schreef:
-Het fonds zelf bestaat nog niet zo lang(en moeilijk te beoordelen op zo'n korte termijn) en lijkt een beetje een commerciële afleid(ing/er) van het moederfonds car. patrimoine.
Als ik kijk naar uw eerdere producten dan zou ik eerder Ethna aanbevelen (Keytrade 9.95 per aankoop) en als je emerging wil Magalan c.
Je hebt dan ook wat variatie in de 'huizen' van beheer.
Beiden wil ik toch hartelijk danken voor hun zeer goede en transparante uitleg.