cash storten naar internetbank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
cash storten naar internetbank
Ik zit niet vaak in dat geval, maar ik vraag me af wat ik zou moeten doen om cash geld te storten naar een zichtrekening bij een internetbank ,natuurlijk zonder naar hun kantoor te gaan... Dus geld storten in je eigen gemeente.
Betsaan er bijvoorbeeld stortingsautomaten of iets dergelijks?
(ik zou bvb naar het kantoor van keytrade of DB kunnen rijden (afstand!) , maar misschien is er een makkelijkere manier)
Betsaan er bijvoorbeeld stortingsautomaten of iets dergelijks?
(ik zou bvb naar het kantoor van keytrade of DB kunnen rijden (afstand!) , maar misschien is er een makkelijkere manier)
Waiting for the financial meltdown...
Re: cash storten naar internetbank
Dit gaat niet. Je zal ofwel in het kantoor zelf gaan (indien mogelijk) ofwel moet je het geld storten op een andere zichtrekening en dan overschrijven.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Je kan een ING Lion account openen. Je moet uiteindelijk wel bij een ING kantoor langs om alles te ondertekenen. Als je de ING Lion kaart hebt kan je gebruik maken van de cash geldstortautomaten. Op de website van ING kan je zien welke kantoren hiermee zijn uitgerust. Je kan dan het geld overschrijven naar je internetbank.
Je kan ook steeds bij een postkantoor dat bankverichtingen doet geld storten op een rekening in België. Dit gaat ook als je geen klant bent. Hiervoor moet je wel een kleine vergoeding betalen.
Je kan ook steeds bij een postkantoor dat bankverichtingen doet geld storten op een rekening in België. Dit gaat ook als je geen klant bent. Hiervoor moet je wel een kleine vergoeding betalen.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
heb momenteel een jongerenrekening bij fortis, dus ik zit nog niet in die situatie...
(fortis jongerenrekening is gratis)
maar ik vraag dit dus voor de toekomst
is de lion account volledig gratis? Of zijn er toch kosten aan verbonden?
Misschien is argenta een oplossing? (of is een zichtrekening daar ook niet gratis?)
(fortis jongerenrekening is gratis)
maar ik vraag dit dus voor de toekomst
is de lion account volledig gratis? Of zijn er toch kosten aan verbonden?
Misschien is argenta een oplossing? (of is een zichtrekening daar ook niet gratis?)
Ik gebruik ook Argenta als doorsluisbank (wat een woord ;-) ). Volledig gratis.
Pecunia non olet
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik gebruik hier momenteel mijn ING Lion Account voor. Dergelijke automaten waar je kan storten zijn geweldig: zo goed als altijd open, geld direct op rekening, combineerbaar met andere transacties.
Eerst gebruikte ik Argenta maar dan kon ik enkel langsgaan op de dag dat het kantoor laat (18u) geopend was...
Eerst gebruikte ik Argenta maar dan kon ik enkel langsgaan op de dag dat het kantoor laat (18u) geopend was...
nielst schreef: Ik gebruik hier momenteel mijn ING Lion Account voor. Dergelijke automaten waar je kan storten zijn geweldig: zo goed als altijd open, geld direct op rekening, combineerbaar met andere transacties.
Telt die machine de briefjes ? Of moet je de briefjes in een briefomslag in die machine steken, en hopen dat ze achteraf het bedrag niet betwisten ?
nielst schreef: Ik gebruik hier momenteel mijn ING Lion Account voor. Dergelijke automaten waar je kan storten zijn geweldig: zo goed als altijd open, geld direct op rekening, combineerbaar met andere transacties.
als jij me kan garanderen dat ING lion volledig gratis is, ga ik van ING mijn "doorsluisbank" maken. Lijkt me idd handig om met zo een machine te werken in plaats van aan te schuiven aan het loket.
Maar vanaf als het me één eurocent per jaar kost zal ik naar argenta gaan
Ik gebruik Argenta ook als 'doorsluisbank'. Op zaterdagvoormiddag is mijn kantoor open, dus dat vormt geen probleem. Natuurlijk moet ik ook niet elke week cash gaan storten...
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Het enigste wat je als nadeel kan zien is het feit dat je op de zichtrekening geen rente hebt, maar daarvoor open je zeer makkelijk en snel een Lion Deposit Account. Ander puntje is dat ze 0,05 euro aanrekenen voor cash geld af te halen bij andere banken. Maar ook dat is voor mij geen nadeel, aangezien ING ongeveer in elk dorp zelf automaten heeft staan...Roeland schreef: als jij me kan garanderen dat ING lion volledig gratis is, ga ik van ING mijn "doorsluisbank" maken. Lijkt me idd handig om met zo een machine te werken in plaats van aan te schuiven aan het loket.
ik ga zoals reeds gezegd ING of argenta enkel gebruiken om geld te storten, ik heb reeds een zichtrekening + bankkaart (keytrade) en spaarrekening (keytrade (flexibel) en Deutsche bank (lange termijn))nielst schreef:Het enigste wat je als nadeel kan zien is het feit dat je op de zichtrekening geen rente hebt, maar daarvoor open je zeer makkelijk en snel een Lion Deposit Account. Ander puntje is dat ze 0,05 euro aanrekenen voor cash geld af te halen bij andere banken. Maar ook dat is voor mij geen nadeel, aangezien ING ongeveer in elk dorp zelf automaten heeft staan...Roeland schreef: als jij me kan garanderen dat ING lion volledig gratis is, ga ik van ING mijn "doorsluisbank" maken. Lijkt me idd handig om met zo een machine te werken in plaats van aan te schuiven aan het loket.
Het enige waar ik zeker van wil zijn is dat ING of argenta me géén eurocent gaan aanrekenen voor een zichtrekening + home banking (om het gestorte geld eventueel van thuis uit over te schrijven naar mn keytrade spaarrekening)
Wat wordt er hier bedoeld met de term doorsluisbank?nielst schreef:Het enigste wat je als nadeel kan zien is het feit dat je op de zichtrekening geen rente hebt, maar daarvoor open je zeer makkelijk en snel een Lion Deposit Account. Ander puntje is dat ze 0,05 euro aanrekenen voor cash geld af te halen bij andere banken. Maar ook dat is voor mij geen nadeel, aangezien ING ongeveer in elk dorp zelf automaten heeft staan...Roeland schreef: als jij me kan garanderen dat ING lion volledig gratis is, ga ik van ING mijn "doorsluisbank" maken. Lijkt me idd handig om met zo een machine te werken in plaats van aan te schuiven aan het loket.
Argenta is echt gratis. De ING Lion account is gratis maar er zijn toch wat zaakjes die geld kosten. Vervanging van je kaart bij verlies/diefstal kost 9.99 €. Je zichtrekening brengt 0% interest op en geldafhalingen via bancontact kosten 0.05 € per keer bij niet ING kantoren. Als je niet minsten 1x per 3 maanden je uitreksels afdrukt in een selfbank ( enkel indien er verrichtingen waren) komen er portkosten voor het opsturen van de uitreksels. In de toekomst wordt het mogelijk om de uitreksels via selfbanking af te drukken.Roeland schreef: is de lion account volledig gratis? Of zijn er toch kosten aan verbonden?
De stortingsautomaten zijn echt wel klasse. Ze hebben ruime openingsuren en normaal ga je niet ver moeten zoeken in je buurt om er te vinden. Je kan natuurlijk enkel briefjes deponeren. Ze tellen automatisch het geld. De automaat geeft weer hoeveel cent je hebt gedeponeerd. Indien dit bedrag niet klopt kan je annuleren en gaat de lade terug open en kan je terugnemen wat je wou storten.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Ik ga dat bij Dexia toch ook wel eens proberen. Ik vertrouwde die bakken niet echt, maar nu ik weet dat het geld er bij betwisting gewoon terug uitkomen...Stier schreef: De stortingsautomaten zijn echt wel klasse. Ze hebben ruime openingsuren en normaal ga je niet ver moeten zoeken in je buurt om er te vinden. Je kan natuurlijk enkel briefjes deponeren. Ze tellen automatisch het geld. De automaat geeft weer hoeveel cent je hebt gedeponeerd. Indien dit bedrag niet klopt kan je annuleren en gaat de lade terug open en kan je terugnemen wat je wou storten.

vaganzza[at]spaargids[punt]be
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Zijn de automaten bij Dexia dan ook vernieuwd? Een tijd terug (toen ik daar nog een rekening had) kon je aan de automaten enkel storten dmv je geld in enveloppe te doen en deze in de machine te steken. Hiervan kreeg je dan bewijsje, maar het geld kwam pas op de rekening nadat het door kantoor was nageteld.Vaganzza schreef: Ik ga dat bij Dexia toch ook wel eens proberen. Ik vertrouwde die bakken niet echt, maar nu ik weet dat het geld er bij betwisting gewoon terug uitkomen...![]()
Klopt, zijn enkele kosten die er eventueel kunnen bijkomen. Maar wanneer je bewust met je bankzaken omgaat zal je niet snel met deze kosten te maken hebben. Ook het betalen voor een nieuwe bankkaart is relatief, zo heb ik via homebank een nieuwe kaart aangevraagd (had mijne beetje om zeep geholpen) en zonder problemen of kosten een nieuwe ontvangen.Stier schreef: Argenta is echt gratis. De ING Lion account is gratis maar er zijn toch wat zaakjes die geld kosten. Vervanging van je kaart bij verlies/diefstal kost 9.99 €. Je zichtrekening brengt 0% interest op en geldafhalingen via bancontact kosten 0.05 € per keer bij niet ING kantoren. Als je niet minsten 1x per 3 maanden je uitreksels afdrukt in een selfbank ( enkel indien er verrichtingen waren) komen er portkosten voor het opsturen van de uitreksels. In de toekomst wordt het mogelijk om de uitreksels via selfbanking af te drukken.
Ben zeer tevreden van de ING Lion producten, is een combinatie van alle voordelen van een grootbank me die van een kleine- of internetbank.