Boodschappenlijstje
Re: Boodschappenlijstje
Dus de halshanger zit bij de verpakking veronderstel ik??patrick1 schreef:
Bacardi coctails classic 70 centiliter, er worden er maximaal 3 terugbetaald per huishouden, per stuk 12.25 €. voorwaarden, zie flyer, of
http://www.bloggen.be/treetje" onclick="window.open(this.href);return false;. ik drink graag een bacardi cola, dus mooi meegenomen. in oude BEF is dit een besparing van 1.500 BEF. inmaken
Rond de hals van de fles hangt een flyer, deze moet je samen met je kassaticket invullen, en terugsturen, de voorwaarden lees je bij Treetje, ik weet niet waar je woont, maar gisteren waren er nog veel in de Carrefour van Oostakker, en t'is goeie.dries944 schreef:Dus de halshanger zit bij de verpakking veronderstel ik??patrick1 schreef:
Bacardi coctails classic 70 centiliter, er worden er maximaal 3 terugbetaald per huishouden, per stuk 12.25 €. voorwaarden, zie flyer, of
http://www.bloggen.be/treetje" onclick="window.open(this.href);return false;. ik drink graag een bacardi cola, dus mooi meegenomen. in oude BEF is dit een besparing van 1.500 BEF. inmaken
Das wa te ver voor ik,zal morgen eens naar ad delhaize gaan in roeselare,krijg dan nog plus punten erbij.
Bedankt voor de info patrick
Bedankt voor de info patrick
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Als je voor de gewone Bacardi rum gekozen hebt (gezien uw post: bacardi-cola) zal het 'n zure zijn, want deze zal niet terugbetaald worden. De actie geldt enkel voor "Bacardi cocktails" (Mojito, Pina Colada en Strawberry Daiquira), als je de gewone Barcardi rum gekozen hebt om een bacardi-Cola te maken heb je zotte kosten gemaakt die niet terugbetaald zullen worden.patrick1 schreef:Bacardi coctails classic 70 centiliter, er worden er maximaal 3 terugbetaald per huishouden, per stuk 12.25 €. voorwaarden, zie flyer, of
http://www.bloggen.be/treetje" onclick="window.open(this.href);return false;. ik drink graag een bacardi cola, dus mooi meegenomen. in oude BEF is dit een besparing van 1.500 BEF.
Opletten dus anders is het gewoon geld over de balk gooien.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
spruitekop
Je hebt gelijk, maar, de coctails zijn lekker.
Je hebt gelijk, maar, de coctails zijn lekker.
Drink er nog eentje op onze gezondheid, tegen dan is het totaal niet erg meer.
Errare humanum est!
Errare humanum est!
Heb nu myShoppy getest. Lijkt wel goed te werken voor diegene die graag 5 keer klikken opv een woprd te typen maar daarbuiten vind ik geen mogelijkheid om je lijstje te delen. ..
Iemand nog een suggestie buiten de Bacardi cocktails?
Iemand nog een suggestie buiten de Bacardi cocktails?
-
anonymous
Je hebt beide een smartphone met internet toegang?
Installeer dropbox. Hiermee kan je files synchroniseren tussen verschillende pc's, gsm's, etc.
Je maakt een account aan die je op zowel jouw als die van je partner instelt en eventueel op een thuis pc.
Je maakt een bestandje aan en zet daar je boodschappenlijstje in.
Als je iets in de winkel gekocht hebt, zet je een vinkje (x) erbij of je wist het uit de lijst.
Voordeel:
Je partner ziet zo ook direct moest jij al langs de winkel gepasseert zijn.
Je hebt je lijstje steeds bij de hand
Nadeel:
Het is natuurlijk niet zo 'fancy' als myshoppi, en je moet zelf intypen wat je moet hebben (maar bij MyShoppi, kan je ook geen merken of comments ofzo ingeven)
Je hebt ook geen promoties
Installeer dropbox. Hiermee kan je files synchroniseren tussen verschillende pc's, gsm's, etc.
Je maakt een account aan die je op zowel jouw als die van je partner instelt en eventueel op een thuis pc.
Je maakt een bestandje aan en zet daar je boodschappenlijstje in.
Als je iets in de winkel gekocht hebt, zet je een vinkje (x) erbij of je wist het uit de lijst.
Voordeel:
Je partner ziet zo ook direct moest jij al langs de winkel gepasseert zijn.
Je hebt je lijstje steeds bij de hand
Nadeel:
Het is natuurlijk niet zo 'fancy' als myshoppi, en je moet zelf intypen wat je moet hebben (maar bij MyShoppi, kan je ook geen merken of comments ofzo ingeven)
Je hebt ook geen promoties
Volgende week regent het 100 % terugbetaalde producten, je kan op één week tijd 100 € verdienen. Zo maar, alleen om gaan, maar, zal te lastig zijn voor velen.
alles gratis
Op de vrt is er een programma "enkel voor het geld".
De presentratrice van dat progamma had gedurende 50 uur met een aantal ( gratis )wedstrijdjes meegedaan, ze had
1 000,00 euro verdiend. Niet slecht moet ik zeggen.
Gisteren was er hier nog een ( ondertussen verwijderde ) draad op spaargids waar men een gratis lunch en diner voor het ganse gezin kreeg aangeboden.
Vroeger kreeg men zijn/haar eerste sigaret shit meestal ook gratis aangeboden
De presentratrice van dat progamma had gedurende 50 uur met een aantal ( gratis )wedstrijdjes meegedaan, ze had
Gisteren was er hier nog een ( ondertussen verwijderde ) draad op spaargids waar men een gratis lunch en diner voor het ganse gezin kreeg aangeboden.
Vroeger kreeg men zijn/haar eerste sigaret shit meestal ook gratis aangeboden
Re: alles gratis
"Voor hetzelfde geld"paul schreef:Op de vrt is er een programma "enkel voor het geld".
Zowat allemaal film-, concert-, toegangstickets, waarvan 1 duoticket voor een optreden van Justin Bieber in Manchester (met overnachting) twv 980 euro.De presentratrice van dat progamma had gedurende 50 uur met een aantal ( gratis )wedstrijdjes meegedaan, ze had
Ik kan daar waarschijnlijk wel iemand plezier mee doen (net zoals die presentatrice), maar zelf heb ik daar eigenlijk weinig aan.
Als je ziet hoe dikwijls een smartphone/tablet/laptop/tv/... als (lok)prijs gebruikt wordt ...
En niet te vergeten, een overvolle mailbox daarna want je moet zowat altijd een emailadres opgeven, niet enkel voor de 'u heeft gewonnen'-mail ...