Problemen bij Argenta internetbankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Problemen bij Argenta internetbankieren
Ik heb er geen vertrouwen meer in om aandelen via Argenta te verhandelen...
Onlangs een rekening bij Binckbank geopend en nog geen seconde spijt van gehad!
Binckbank is Champions League niveau, Argenta provenciaal niveau!
Onlangs een rekening bij Binckbank geopend en nog geen seconde spijt van gehad!
Binckbank is Champions League niveau, Argenta provenciaal niveau!

Ze maken er een goede gewoonte van...
Aandelen verhandelen lukt weer niet bij opening beurs. Bank vh Jaar
???????

Aandelen verhandelen lukt weer niet bij opening beurs. Bank vh Jaar

- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
En bij Argenta leren ze maar niet uit hun fouten...
Tijdens eindejaarsperiodes wanneer veel mensen verlof hebben en dus veel inloggen om de laatste verrichtingen te doen of om intresten te bekijken, gaat hun internetbankieren traag, trager, traagst ofwel helemaal niet!
Vroeger nam je dit er met plezier bij voor hun hoge rentes op spaarboekjes, maar dit is nu ook het geval niet meer!
Ik ben alvast aan het afbouwen bij Argenta!
Tijdens eindejaarsperiodes wanneer veel mensen verlof hebben en dus veel inloggen om de laatste verrichtingen te doen of om intresten te bekijken, gaat hun internetbankieren traag, trager, traagst ofwel helemaal niet!
Vroeger nam je dit er met plezier bij voor hun hoge rentes op spaarboekjes, maar dit is nu ook het geval niet meer!
Inderdaad, alles ging waanzinnig traag vandaag (ik had ook een overschrijving te doen naar een externe rekening voor de hogere interestvoetBrugse Leeuw schreef:En bij Argenta leren ze maar niet uit hun fouten...

Mensen leren blijkbaar ook niet bij. Het is inderdaad een jaarlijks wederkerend probleem bij Argenta. Mijn overschrijvingen zijn al lang op voorhand ingevoerd (trouwens verwittigd door Argenta zelf) en diegene die ik nu krijg blijven lekker liggen. Problemen zoek je soms zelf. 

Dankzij BNP was die overschrijving pas vandaag toegekomen op Argenta ipv reeds op vrijdagDavy V schreef:Mensen leren blijkbaar ook niet bij. Het is inderdaad een jaarlijks wederkerend probleem bij Argenta. Mijn overschrijvingen zijn al lang op voorhand ingevoerd (trouwens verwittigd door Argenta zelf) en diegene die ik nu krijg blijven lekker liggen. Problemen zoek je soms zelf.

Wie leert er niet, Argenta of de klanten, waarom nu al naar de interesten gaan kijken die pas in jan. zichtbaar zijn, overschrijvingen tijdig invoeren, advies ieder bank ?
Misschien overstappen naar DB, dan zal u het verschil pas merken, succes.
Misschien overstappen naar DB, dan zal u het verschil pas merken, succes.
Ik ben er weggegaan omdat ze onderandere nog steeds geen zoomit aanbieden
In april zal ik alles afgebouwd hebben bij Argenta (reeds weg bij ARPE ook).
Dan gewoon nog wat profiteren van hun gratis mastercard maar dat kan ik in feite ook bij Keytrade.
Als de termijnrekeningen lager zijn dan bij Belfius dan weet je hoet laat het is.
Dan gewoon nog wat profiteren van hun gratis mastercard maar dat kan ik in feite ook bij Keytrade.
Als de termijnrekeningen lager zijn dan bij Belfius dan weet je hoet laat het is.
Problemen bij Argenta internetbankieren vanavond,inloggen kan maar verder worden transacties gestopt.Nog iemand? Mvg 

BigBank schreef:Problemen bij Argenta internetbankieren vanavond,inloggen kan maar verder worden transacties gestopt.Nog iemand? Mvg
Om 1930 een aantal overschrijvingen ingevoerd, geen problemen gehad
Internetbankieren onbeschikbaar op zaterdag 28 en zondag 29 juni (22:00-07:00)
Uw veiligheid en comfort zijn belangrijk voor ons. Daarom werken we op zaterdag 28 juni (vanaf 22:00) en zondag 29 juni (tot 07:00) aan Argenta’s internetbankieren. Mogelijk kunt u tussen 22.00 uur en 07.00 uur niet aanloggen. Wij verontschuldigen ons daarvoor.
http://www.argenta.be/nl/nieuws/interne ... rheid.aspx
Uw veiligheid en comfort zijn belangrijk voor ons. Daarom werken we op zaterdag 28 juni (vanaf 22:00) en zondag 29 juni (tot 07:00) aan Argenta’s internetbankieren. Mogelijk kunt u tussen 22.00 uur en 07.00 uur niet aanloggen. Wij verontschuldigen ons daarvoor.
http://www.argenta.be/nl/nieuws/interne ... rheid.aspx
Ik slaag er niet in te vinden hoe je een bestendige opdracht kan opstarten bij Argenta internetbankieren. Volgens hun eigen FAQ zou het onder de hoofding Dagelijks bankieren moeten staan, maar daar zie ik enkel dit:

Nieuwe overschrijving en dan verder?
Je moet eerst een begunstigde aanmaken:
Hoe voer ik een nieuwe bestendige opdracht in?
Staat de begunstigde rekening nog niet in uw begunstigdenoverzicht? Dan moet u die eerst toevoegen. Ga daarvoor naar ‘Dagelijks bankieren’ > ‘Begunstigden’. Klik vervolgens op ‘Nieuwe begunstigde’ en voer de gegevens in.
Van zodra de begunstigde rekening in uw begunstigdenoverzicht staat, kunt u een nieuwe bestendige opdracht invoeren. Dat doet u zo:
Ga naar ‘Dagelijks bankieren’ > ‘Nieuwe bestendige opdracht’.
Selecteer de rekening van waaruit u de bestendige opdracht wilt uitvoeren.
Vul de gewenste gegevens in, selecteer de begunstigde en klik op ‘Vervolg’.
Onderteken met de M2-toets van uw Argenta-Digipass.
Hoe voer ik een nieuwe bestendige opdracht in?
Staat de begunstigde rekening nog niet in uw begunstigdenoverzicht? Dan moet u die eerst toevoegen. Ga daarvoor naar ‘Dagelijks bankieren’ > ‘Begunstigden’. Klik vervolgens op ‘Nieuwe begunstigde’ en voer de gegevens in.
Van zodra de begunstigde rekening in uw begunstigdenoverzicht staat, kunt u een nieuwe bestendige opdracht invoeren. Dat doet u zo:
Ga naar ‘Dagelijks bankieren’ > ‘Nieuwe bestendige opdracht’.
Selecteer de rekening van waaruit u de bestendige opdracht wilt uitvoeren.
Vul de gewenste gegevens in, selecteer de begunstigde en klik op ‘Vervolg’.
Onderteken met de M2-toets van uw Argenta-Digipass.