ARDM
TIP
ARDM
My new baby : http://www.aradigm.com/products_pipeline.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://finance.yahoo.com/news/aradigm-a ... 00389.html" onclick="window.open(this.href);return false;
let op : een aankooplimiet zetten !
http://finance.yahoo.com/news/aradigm-a ... 00389.html" onclick="window.open(this.href);return false;
let op : een aankooplimiet zetten !
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Re: ARDM
Da's een rare snuiter. Maar wel een taaie precies, zólang aan "pennies" noteren en toch maar doorgaan.
Waarom doet zo'n bedrijf niet sneller een reverse split? Of is dat niet zo eenvoudig?
Waarom doet zo'n bedrijf niet sneller een reverse split? Of is dat niet zo eenvoudig?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
hier moet je gewoon ervan uitgaan dat het los loopt... een paar duizend aandelen en je bent nog geen geld kwijt... is iets voor de long run !
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
zou morgen nav hun presentatie wel eens kunnen stijgen .... bekendheid verwerven maw !
ik heb gisteren nog wat bijgekocht ! De Baker brothers zijn blijkbaar 6 maanden geleden ingestapt en die hebben op het vlak van biotech investeringen een ijzersterke reputatie.
Ik heb deze nu ook 
(aangezien de INSM'ers al met 4 zijn om te kaarten)
(aangezien de INSM'ers al met 4 zijn om te kaarten)
ik kaart ook hier weer mee,
misschien hier" boomke wies ", dat is in ploegen
misschien hier" boomke wies ", dat is in ploegen
Je hebt er 1000 meer

Count me in ...
I will !
Maar .... vergeet dit aandeel nu effe voor een aantal jaar en zie dit als een langetermijnbelegging !
Maar .... vergeet dit aandeel nu effe voor een aantal jaar en zie dit als een langetermijnbelegging !
En? iedereen die instapte heeft al winst neem ik aan ? ARDM doet het schitterend nietwaar ! Het stijgt terwijl de beurs naar beneden dondert !
euh voor alle duidelijkheid dit is een berekende gok hé !criticus schreef:ook een ordertje ingesteld.
Ben te curieus of Insider een goede gok zou doen met ARDM....
Hou me op de hoogte van jullie mening
Het enige groene lichtpuntje
Voor de rest BLRX, SGYP en DRTX: rood, roder, roodst
Voor de rest BLRX, SGYP en DRTX: rood, roder, roodst
troost u : het is algemeen dus niet specifiek naar die aandelen toegespitst !