De Beurs vandaag
TIP
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: De Beurs vandaag
Alle instrumenten zijn goed om de cijfers op te smukken. Na de Research en Ontwikkeling gaat nu ook drugshandel en prostitutie in de cijfers vervat worden.
Edit: 19u23 gebrekkige zinsconstructie (Evenwel niet gedronken)
Edit: 19u23 gebrekkige zinsconstructie (Evenwel niet gedronken)

Laatst gewijzigd door Spruitekop op 11 februari 2014, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Tja, in bepaalde landen is dat dan ook een belangrijke bron van inkomsten. In Mexico is dit de grootste bron van inkomsten, op 2 staat dacht ik de cement industrie.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Hoeveel BTW/accijnzen betaal je eigenlijk op 'n dame van plezier of voor 'n gram coke? Iemand die dat weet?
Want als het bijdraagt tot het nationaal product moet het dan toch in het legale circuit gebeuren.
In andere gevallen zie ik het gewoon als opsmuk-operatie (voor de cijfers)
Wat is het volgende? Gaan we ook zwartwerk opnemen in ons BNP om de cijfers op te smukken?
Want als het bijdraagt tot het nationaal product moet het dan toch in het legale circuit gebeuren.
In andere gevallen zie ik het gewoon als opsmuk-operatie (voor de cijfers)
Wat is het volgende? Gaan we ook zwartwerk opnemen in ons BNP om de cijfers op te smukken?

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
1g coke is ongeveer €40 à €50 dacht ik.
Geen persoonlijke ervaring mee
Geen persoonlijke ervaring mee
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Mijn vraag was niet wat één gram coke kost maar hoeveel BTW/accijnzen je betaalt. 
En waarschijnlijk krijg je ook een kasticket (en/of factuur)

En waarschijnlijk krijg je ook een kasticket (en/of factuur)
Vandaag mijn positie in Smurfit Kappa Group volledig verkocht. Bedrijf kwam vandaag met jaarcijfers; koers stijgt met 6%. Aandeel noteert nu rond zijn faire waarde. Heb er fors aan verdiend.
Door de verkoop zit ik nu plotseling met 27% cash in mijn portefeuille. Weet nog niet goed welke aandelen ik ga (bij)kopen. Mogelijks wat Delhaize en EMC bijkopen.
Waarde van portefeuille dit jaar al met een flinke 8% gestegen
Door de verkoop zit ik nu plotseling met 27% cash in mijn portefeuille. Weet nog niet goed welke aandelen ik ga (bij)kopen. Mogelijks wat Delhaize en EMC bijkopen.
Waarde van portefeuille dit jaar al met een flinke 8% gestegen

Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
gpv1 Werk jij mss in de banksector?
@klt2013: nee
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Vroeg er ooit niet iemand aan JP Morgan: wat zal de beurs doen? En JP Morgan antwoordde hierop deze zal fluctueren.
Ik lig niet wakker van schommelingen op de korte termijn.
Met vriendelijke groet,
Geblin
Ik lig niet wakker van schommelingen op de korte termijn.
Met vriendelijke groet,
Geblin
Het vertrouwen van Duitse beleggers en analisten in de economie is in februari sterker afgenomen dan verwacht. Dat blijkt uit cijfers die onderzoeksinstituut ZEW dinsdag publiceerde. In het vierde kwartaal van 2013 groeide de Duitse economie met 0,4 procent op kwartaalbasis, vooral geholpen door een gestegen export.
ING-econoom Carsten Brzeski gaf in een toelichting aan dat het indexcijfer ondanks de daling nog altijd sterk is en nog steeds aanzienlijk boven het langjarig gemiddelde ligt. Verder is hij van mening dat relatief kleine daling van de index aangeeft dat de zorgen over de opkomende markten en de dalende koersen in januari slechts van korte duur zijn geweest.
ING-econoom Carsten Brzeski gaf in een toelichting aan dat het indexcijfer ondanks de daling nog altijd sterk is en nog steeds aanzienlijk boven het langjarig gemiddelde ligt. Verder is hij van mening dat relatief kleine daling van de index aangeeft dat de zorgen over de opkomende markten en de dalende koersen in januari slechts van korte duur zijn geweest.
Ik heb voorlopig een zeer beperkte portefeuille, maar vandaag is een topdag.
Deceuninck, Thrombo en Delhaize : leuk nieuws en veel groene cijfers
Alleen maar winners?Boogje schreef:Ik heb voorlopig een zeer beperkte portefeuille, maar vandaag is een topdag.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Niet zo'n fraaie cijfers voor Canada:
Het zal wel weer "The Polar Vortex" zijn.
Dec retail sales -1.8%, below -0.4% expected and vs +0.5% in Nov (rev from +0.6%). Volumes -2.2%. Ex autos -1.4% vs Nov +0.3%. Decline widespread across sectors and provinces. Largest drop in motr vehicles and parts (-3.2%). Ex autos, part dealers and gas stations
-2.4% as gas stations +3.5%
Het zal wel weer "The Polar Vortex" zijn.

Voorlopig staan ze allemaal, behalve Thrombo, ruim positief.Zeus schreef:Alleen maar winners?Boogje schreef:Ik heb voorlopig een zeer beperkte portefeuille, maar vandaag is een topdag.
Maar ik ben nog maar bezig sinds eind december, dus dit is zeker geen referentie.
Vooral ingetekend op dagen dat mijn voorkeursaandelen een serieuze dip vertoonden, soms intraday geprofiteerd.
Dankzij de mooie koersstijgingen dit jaar bij Smurfit Kappa (inmiddels verkocht), Delhaize en Total Produce kan ik niet anders dan heel tevreden zijn. Indien mijn aandelen aan hun faire waarde zouden noteren, dan zou mijn rendement +480% zijn.
Beleggen in aandelen is toch wel heel eenvoudig: hoe minder risico je neemt, hoe hoger de winst

Beleggen in aandelen is toch wel heel eenvoudig: hoe minder risico je neemt, hoe hoger de winst