Le Foyer
TIP
Re: Le Foyer
Financials dragen nog altijd mijn voorkeur weg en zijn talrijk aanwezig binnen mijn portefeuille. Ageas, KBC, Le Foyer, Aegon en Delta Lloyd.
In deze fase van de economische cyclus zijn financials als favoriete sector samen met interimkantoren en cyclische aandelen immers te verkiezen.
Financials zijn gewoon vandaag mijn favoriete sector en dus logischerwijze mijn sector met grootste gewicht.
In deze fase van de economische cyclus zijn financials als favoriete sector samen met interimkantoren en cyclische aandelen immers te verkiezen.
Financials zijn gewoon vandaag mijn favoriete sector en dus logischerwijze mijn sector met grootste gewicht.
Sinds de schitterende resultaten van Le Foyer op woensdag voor beurs klimt het aandeel reeds voor de 4de dag op rij fors hoger en dit onder mooie volumes.
Stond zelfs kortstondig 80 euro deze morgen.
Stond zelfs kortstondig 80 euro deze morgen.
sterke tip
snel na resultaten handelen loont bij kleinere aandelen
snel na resultaten handelen loont bij kleinere aandelen
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Zeezout, snel en accuraat reageren op resultaten werkt bij illiquide aandelen maar ook bij liquide aandelen.
Dat doe ik persoonlijk quasi altijd.
Vorige week naast Le Foyer ook ASMI gekocht na de ijzersterke resultaten.
Le Foyer: resultaten +17% en dividend +12,75%.
Vandaag nog altijd mooie koopinteresse in Le Foyer.
Dat doe ik persoonlijk quasi altijd.
Vorige week naast Le Foyer ook ASMI gekocht na de ijzersterke resultaten.
Le Foyer: resultaten +17% en dividend +12,75%.
Vandaag nog altijd mooie koopinteresse in Le Foyer.
ik had zondagavond een marktorder geplaatst.
Ik heb ze gisteren binnen aan 79,...
ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt en het me toch niet zal beklagen.
Ik heb ze gisteren binnen aan 79,...

ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt en het me toch niet zal beklagen.
Fiston, blijkbaar hebben diverse beleggers gedaan zoals u met het gevolg dat Le Foyer maandag sterk opende.
Ik ben niet afkerig om te kopen aan marktkoersen, maar raad wel iedereen aan om vooraf eerst in het orderboek te kijken zodat u weet aan welke koersen u koopt.
Mijn aandelen Le Foyer kosten mij 66 euro.
Ik ben niet afkerig om te kopen aan marktkoersen, maar raad wel iedereen aan om vooraf eerst in het orderboek te kijken zodat u weet aan welke koersen u koopt.
Mijn aandelen Le Foyer kosten mij 66 euro.
Binnen minder dan 1 maand ontvangen aandeelhouders Le Foyer reeds hun dividend.
Beurzen stijgen vandaag fors, maar Le Foyer neemt voorlopig nog geen deel aan het feestje.
Ik vermoed dat het tot heden vooral de grote jongens zijn die nu kopen net zoals het deze grote jongens waren die eind vorige week nog verkochten.
Beurzen stijgen vandaag fors, maar Le Foyer neemt voorlopig nog geen deel aan het feestje.
Ik vermoed dat het tot heden vooral de grote jongens zijn die nu kopen net zoals het deze grote jongens waren die eind vorige week nog verkochten.
Aan huidige koersen is Le Foyer mijn inziens een aantrekkelijk en koopwaardig aandeel.
Le Foyer betaalt straks ook zijn dividend uit (rond 17 april aanstaande).
Le Foyer betaalt straks ook zijn dividend uit (rond 17 april aanstaande).
Weinig volume de laatste tijd. Vrijdag werden er wel 784 stuks verhandeld.
Foyer blijft mijn inziens een goedkoop en aantrekkelijk aandeel. En actief in één van mijn absolute favoriete sectoren.
Foyer blijft mijn inziens een goedkoop en aantrekkelijk aandeel. En actief in één van mijn absolute favoriete sectoren.
Weet iemand waarom geschorst?
Op de tijd is terug te vinden op basis van een persartikel , maar welk nieuws?
Op de tijd is terug te vinden op basis van een persartikel , maar welk nieuws?
Bod van €88 op de resterende aandelen met oog op delisting.
Moederholding Luxempart koopt inderdaad Le Foyer op aan 88 euro.
Le Foyer was een zeer goedkoop aandeel zoals ikzelf zo vaak schreef en Luxempart doet hier een goede zaak aan.
Ook ik. 33% sinds 5 maart 2014. Wellicht eerst nog het jaarlijks dividend van meer dan 2% netto en dan vervolgens een delisting aan 88 euro.
Le Foyer was een zeer goedkoop aandeel zoals ikzelf zo vaak schreef en Luxempart doet hier een goede zaak aan.
Ook ik. 33% sinds 5 maart 2014. Wellicht eerst nog het jaarlijks dividend van meer dan 2% netto en dan vervolgens een delisting aan 88 euro.
Laatst gewijzigd door Piper op 15 april 2014, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe gaat dit die delisting dan juist in zijn werk?
Moet je iets speciaals doen of gaat dit vanzelf?
Respect Piper, je had het meermaals gezegd.Piper schreef:Moederholding Luxempart koopt inderdaad Le Foyer op aan 88 euro.
Zo kan je mooie winsten maken, ik heb nog veel te leren.
Blijf deze mooie parels aanduiden

Niets voor gebeuren, zal net zijn alsof je een dividend ontvangt of een verkoop van je aandelen.fiston schreef:Hoe gaat dit die delisting dan juist in zijn werk?