Arcopar
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Arcopar
Tijdens het leegmaken van appartement van mijn overleden moeder hebben wij een uittreksel gevonden van Arcopar aandelen.
Het uittreksel dateert van 2007. Met het nummer van het aandelenregister heb ik ingelogd en krijg nog steeds gegevens van mijn moeder te zien. Hoogstwaarschijnlijk bestaan aandelen nog. Weet iemand of ik en waar moet mededelen dat mijn moeder overleden is teneinde de rekening over teschrijven op mijn naam. Ik weet dat het voorlopig zonder gevolg zal zijn maar wie weet waarvoor het kan dienen.
Het uittreksel dateert van 2007. Met het nummer van het aandelenregister heb ik ingelogd en krijg nog steeds gegevens van mijn moeder te zien. Hoogstwaarschijnlijk bestaan aandelen nog. Weet iemand of ik en waar moet mededelen dat mijn moeder overleden is teneinde de rekening over teschrijven op mijn naam. Ik weet dat het voorlopig zonder gevolg zal zijn maar wie weet waarvoor het kan dienen.
Re: Arcopar
Ik dacht dat je het zelfs in de fiscale aangifte moet vermelden
- gevolge boete en intresten wegen laattijdige aangifte
- mogelijk moet het aangegeven worden tegen de volle waarde, terwijl ze in feite waardeloos zijn
Stap een kantoor van befius binnen, die zouden je normaal de te volgen wegen moeten vertellen
- gevolge boete en intresten wegen laattijdige aangifte
- mogelijk moet het aangegeven worden tegen de volle waarde, terwijl ze in feite waardeloos zijn
Stap een kantoor van befius binnen, die zouden je normaal de te volgen wegen moeten vertellen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Arcopar
Nee, dat is niet zo.paul schreef:Mogelijk moet het aangegeven worden tegen de volle waarde, terwijl ze in feite waardeloos zijn
arcopar-actieteam-t15901-105.html#p176752" onclick="window.open(this.href);return false;