Voor de fondsbelegger: Jukebox Tunes Fun(ds)
TIP
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Re: Voor de fondsbelegger: Jukebox Tunes Fun(ds)
Bedankt voor de nieuwe schat aan informatie...
Ik raad iedere spaargidser aan om dit bestand eens te bekijken, het kost ons niets maar ik heb er al aardig wat €€€€€ mee verdient door met JT er de beste fondsen uit te filteren
Een dikke pluim voor JT en zijn bezieler
Ik raad iedere spaargidser aan om dit bestand eens te bekijken, het kost ons niets maar ik heb er al aardig wat €€€€€ mee verdient door met JT er de beste fondsen uit te filteren

Een dikke pluim voor JT en zijn bezieler

Bedankt dorpsgenoot van den andere kant van 't dorp. We zullen elkaar ooit wel eens tegenkomen op straat zekers (misschien binnen iets meer dan 2 jaar, wanneer ik met pensioen ben en m'n tijd doorbreng met wandelend/fietsend 't dorp te doorkruisen).
Ik rij dankzij JT wel met een elektrische fiets
Een Ferrari vond ik maar niets met al die verkeersdrempels
Maar als ik hier in ons dorpje een Lamborghini zie rijden met als nummerplaat JT dan weet ik bijna zeker dat jij het bent
(Ben juist even gaan kijken bij DIV en daar staat voor nummerplaat JT: De kentekenplaat is actief en heeft als inschrijvingsdatum 09-05-2014
)

Deze had ik nog bewaard ...
Gezien je het over JT hebt in verband met Ferrari, Lamborghini en nummerplaten, ik denk dat ik het weet.
JT = Jonckers Testarossa.
Zeker weten
Gezien je het over JT hebt in verband met Ferrari, Lamborghini en nummerplaten, ik denk dat ik het weet.
JT = Jonckers Testarossa.
Zeker weten

Preview voor volgende maand (als ik nog plaats vind op m'n gratis website om al die bijkomende bestanden te plaatsen):
Een grafiek in Excel voor alle fondsen waarvoor de resultaten beschikbaar zijn (via link op de detailpagina van een fonds).
Bijgevoegd een voorbeeld Excel (het fonds met de alfabetisch eerste ISIN code genomen om te testen).
De grafiek kan gemakkelijk in grootte gewijzigd worden:
- klik één keer binnen de grafiek
- uit het Excel menu: kies "Beeld" en dan "Inzoomen op selectie"
Een grafiek in Excel voor alle fondsen waarvoor de resultaten beschikbaar zijn (via link op de detailpagina van een fonds).
Bijgevoegd een voorbeeld Excel (het fonds met de alfabetisch eerste ISIN code genomen om te testen).
De grafiek kan gemakkelijk in grootte gewijzigd worden:
- klik één keer binnen de grafiek
- uit het Excel menu: kies "Beeld" en dan "Inzoomen op selectie"
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zal eerder "Jonckers Trapmobiel" zijn denk ik 

De update per 1 december is beschikbaar: http://fradaems.atspace.cc" onclick="window.open(this.href);return false;
- aanbod Binckbank tijdelijk verwijderd
- met koersgrafieken over de laatste 3 jaar
- aanbod Binckbank tijdelijk verwijderd
- met koersgrafieken over de laatste 3 jaar
Snel eens werk van maken om de laatste stand van zaken te bekijken bij een lekker kopje koffie... 't is buiten toch geen weer
Alvast bedankt, Frank

Alvast bedankt, Frank

Vermits de oplossing met de aparte Excel niet echt snel werkte, ben ik op zoek gegaan op het internet naar een betere oplossing.
De website is vandaag ververst, nog steeds met de gegevens per 1 december, maar het Excel bestand met de koersgrafiek is nu vervangen door een afbeelding (png formaat) die in de detail pagina van het fonds opgenomen is.
De website is vandaag ververst, nog steeds met de gegevens per 1 december, maar het Excel bestand met de koersgrafiek is nu vervangen door een afbeelding (png formaat) die in de detail pagina van het fonds opgenomen is.
Met wat vertraging, de nieuwe versie van de JT is beschikbaar
http://fradaems.atspace.cc" onclick="window.open(this.href);return false;
- Het aanbod van MeDirect bank werd grotendeels ververst (nog een 40-tal fondsen bij te voegen/na te kijken)
- Ik heb een synchronisatie met de Morningstar website ineengestoken (voor naam fonds, categorie fonds en fondsbeheerder) en een groot deel daarvan is bijgewerkt volgens de huidige waarden op de Morningstar pagina's. Dit programma draai ik voortaan minstens éénmaal per maand (en er is ook nog wat sleutelwerk aan), ook al omdat geregeld de pagina's van bepaalde fondsen niet voorhanden zijn op Morningstar. Bij de controle van gisteren waren dat er welgeteld 83.
http://fradaems.atspace.cc" onclick="window.open(this.href);return false;
- Het aanbod van MeDirect bank werd grotendeels ververst (nog een 40-tal fondsen bij te voegen/na te kijken)
- Ik heb een synchronisatie met de Morningstar website ineengestoken (voor naam fonds, categorie fonds en fondsbeheerder) en een groot deel daarvan is bijgewerkt volgens de huidige waarden op de Morningstar pagina's. Dit programma draai ik voortaan minstens éénmaal per maand (en er is ook nog wat sleutelwerk aan), ook al omdat geregeld de pagina's van bepaalde fondsen niet voorhanden zijn op Morningstar. Bij de controle van gisteren waren dat er welgeteld 83.
Zoals steeds wéér hartelijk bedankt voor de moeite
Direct eens gaan "kijken en vergelijken", er is toch niks op de TV

Direct eens gaan "kijken en vergelijken", er is toch niks op de TV

Jonckers, begint jouw computer te toeteren telkens als fradaems een berichtje post? 

Mijnen beste Yaris,
Forumlid Jonckers is geabonneerd op de JT, nog van voor dat ik de aankondigingen op Spaargids ben beginnen zetten.
Abonnees krijgen een email van mij van de moment dat de nieuwe versie beschikbaar is.
Duidelijk?
Forumlid Jonckers is geabonneerd op de JT, nog van voor dat ik de aankondigingen op Spaargids ben beginnen zetten.
Abonnees krijgen een email van mij van de moment dat de nieuwe versie beschikbaar is.
Duidelijk?
Yaris haar PC begint te toeteren telkens als fradaems een berichtje post of als het niet/ of over Rabo gaat ?
Als iemand spreek over de helpdesk van MD is het al fout, deze mensen antwoorden wel onmiddellijk ( max. 2 dagen ) als men vraagt om een fonds toe te voegen met ja of neen.
Met alle respect voor iedereen zijn kennis of mening.
Als iemand spreek over de helpdesk van MD is het al fout, deze mensen antwoorden wel onmiddellijk ( max. 2 dagen ) als men vraagt om een fonds toe te voegen met ja of neen.
Met alle respect voor iedereen zijn kennis of mening.