Belgacom in portefeuille ?
TIP
Re: Belgacom in portefeuille ?
heel simpel, omdat ik niet heb verkocht aan 35€ 

idem dito 

daar staan we nu als de enige 2 believers
begin mei w het weer een beetje goedgemaakt door het dividend

begin mei w het weer een beetje goedgemaakt door het dividend
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik zou zeggen: 'verkiezingskoorts' voor de algemene vergadering. 200 miljoen van de winst wordt overgedragen naar volgend boekjaar. Het dividend zakt dus waardoor sommige mensen nu uitstappen zeker... :-)
*Belgacom moet een provisie aanleggen voor de Waalse taks op gsm-masten.
*Bevriezing van het dividend.
*Uitspraak van de beroepsrechter over de zogenaamde 'wurgtarieven' . De schadevergoeding die Belgacom moet betalen kan oplopen tot meer dan 2 miljard.
*Bevriezing van het dividend.
*Uitspraak van de beroepsrechter over de zogenaamde 'wurgtarieven' . De schadevergoeding die Belgacom moet betalen kan oplopen tot meer dan 2 miljard.
Belgacom al twee dagen grootste stijger
dan toch geen boete ?

dan toch geen boete ?

-
- VIP member
- Contacteer:
Volgende woensdag mijn allereerste algemene vergadering ooit. ik ben vandaag mijn attest gaan afhalen op de bank. Spannend, ik hoop dat ik mij niet te belachelijk ga maken met mijn beperkt aantal aandelen. Stel u voor dat daar enkel oude rijke stinkerds gaan zijn
Dan heb ik voor niets een dag verlof opgenomen 

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Niets van aantrekken.
Aandeelhouders die -hoe zwaar of licht ze ook wegen- naar de aandeelhoudersvergadering gaan verdienen respect imo.
Aandeelhouders die -hoe zwaar of licht ze ook wegen- naar de aandeelhoudersvergadering gaan verdienen respect imo.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sebastiaan1985, ik hoop dat het net zo leuk wordt als de Berkshire Hathaway aandeelhoudersvergadering, want dat is geloof ik een soort feestje
: http://www.quora.com/What-is-it-like-to ... a-Nebraska" onclick="window.open(this.href);return false;

- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ken er genoeg die slechts één aandeel laten blokkeren, zodat ze de rest onmiddellijk kunnen verkopen als het moet. Per slot van rekening zijn we allemaal kleine garnalen en kunnen we beslissingen toch nooit beïnvloeden. Ik denk dus niet dat je zal opvallen.Sebastiaan1985 schreef:Volgende woensdag mijn allereerste algemene vergadering ooit. ik ben vandaag mijn attest gaan afhalen op de bank. Spannend, ik hoop dat ik mij niet te belachelijk ga maken met mijn beperkt aantal aandelen. Stel u voor dat daar enkel oude rijke stinkerds gaan zijnDan heb ik voor niets een dag verlof opgenomen
Zelf nog nooit geweest, zelfs niet naar de AV van mijn bvba, die bestaat enkel op papier;-)
-
- VIP member
- Contacteer:
Het weer was goed, de werken op de E40 irritant en de algemene vergadering een congres van uit de sovjet-unie
Altijd meer dan 99,5% voor stemmen
Cadeautjes? Ja we mochten onze naam op een vlag schrijven die binnenkort aan het gebouw aan brussel noord zal wapperen + plus een aantal cuberdonkes die zeer lekker waren
Ik heb direct al mijn aandelen buiten belgacom buiten gesmeten en ga mijn gedurende een aantal jaren concentreren op mijn appartement in aanbouw (meubels,inrichting,vervroegd aflossen). Aandelen zijn mooi als je geld en tijd genoeg hebt, niet als je minder dan 25k vrijhebt en het eigenlijk maar maximum een zestal maanden kan missen tot de verhuis
Ik wacht op de volgende crisis om nog aandelen te kopen, voorlopig zal het spaarboekje worden

Ik heb direct al mijn aandelen buiten belgacom buiten gesmeten en ga mijn gedurende een aantal jaren concentreren op mijn appartement in aanbouw (meubels,inrichting,vervroegd aflossen). Aandelen zijn mooi als je geld en tijd genoeg hebt, niet als je minder dan 25k vrijhebt en het eigenlijk maar maximum een zestal maanden kan missen tot de verhuis

Ik wacht op de volgende crisis om nog aandelen te kopen, voorlopig zal het spaarboekje worden

- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Klinkt bekend, Sebastiaan. Mijn vermogen is ook bijna volledig opgevreten door mijn huis.
Mag ik weten waarom je na die AV wel Belgacom behoudt en plots beslist van de rest buiten te gooien?
Mag ik weten waarom je na die AV wel Belgacom behoudt en plots beslist van de rest buiten te gooien?
-
- VIP member
- Contacteer:
Amd heeft vrijdag (terecht) klappen gekregen, Noorse energieaandelen zijn mij wat te riskant. Ik heb het vooral buiten gegooid omdat ik het geld in oktober ga nodig hebben en als ze dan in een dip zitten, is het zeer frustrerend om ze met verlies te moeten verkopen.
Ik heb Belgacom gehouden omdat ik een goed gevoel heb overgehouden aan de AV. Leroy ziet er een bekwame vrouw uit en de cijfers lijken goed (alhoewel je cijfers altijd met een korreltje zout moet nemen want manipuleerbaar).
Bovendien hebben ze de naam veranderd van Belgacom naar Proximus, ze willen in mijn ogen dus echt met een schone lei beginnen na de affaire Bellens
Plus ik moet toegeven dat ik een voorliefde heb voor de staat. Hoe je het ook draait of keert, vroeg of laat heeft iedereen van ons ooit de staat nodig in nood
Ik heb Belgacom gehouden omdat ik een goed gevoel heb overgehouden aan de AV. Leroy ziet er een bekwame vrouw uit en de cijfers lijken goed (alhoewel je cijfers altijd met een korreltje zout moet nemen want manipuleerbaar).
Bovendien hebben ze de naam veranderd van Belgacom naar Proximus, ze willen in mijn ogen dus echt met een schone lei beginnen na de affaire Bellens

Plus ik moet toegeven dat ik een voorliefde heb voor de staat. Hoe je het ook draait of keert, vroeg of laat heeft iedereen van ons ooit de staat nodig in nood

Ja maar Berkshire is dan ook een beetje de uitzondering denk ik. Zelf ga ik dit jaar naar de AV van Kinepolis en Ageas. Ik kijk er niet van op dat ik de jongste ben.karo9 schreef:Sebastiaan1985, ik hoop dat het net zo leuk wordt als de Berkshire Hathaway aandeelhoudersvergadering, want dat is geloof ik een soort feestje: http://www.quora.com/What-is-it-like-to ... a-Nebraska" onclick="window.open(this.href);return false;
En een goei beslissing om uw aandelen te verkopen als je het geld niet kan missen.
Mvg,
Geblin
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Als je vandaag belgacom aankoopt heb je dan nog recht op de coupon??
Dank
Dank