DPRX
TIP
Re: DPRX
Om de groep hier wat groter te maken heb ik er ook een aantal gekocht. Het gaat wel een beetje tegen mijn principes in om in biotech te beleggen, maar soit, af en toe mag dat eens zeker... Ik zit er in aan $12,8. Risky business!
Ik heb wel een vraagje: ik heb mijn order uitgevoerd om 09:42:43, maar ik zie enkel een prijs van 12,74 of 12,75. Heeft iemand enig idee hoe dit (kleine) verschil te verklaren valt? Er is wel degelijk een order aan $12,8 van mij rekening gegaan.
edit: voor dat jullie een verkeerd idee hebben, ik heb er geen 900 gekocht, dat aantal zal (ook) wel iemand anders zijn.
Ik heb wel een vraagje: ik heb mijn order uitgevoerd om 09:42:43, maar ik zie enkel een prijs van 12,74 of 12,75. Heeft iemand enig idee hoe dit (kleine) verschil te verklaren valt? Er is wel degelijk een order aan $12,8 van mij rekening gegaan.
edit: voor dat jullie een verkeerd idee hebben, ik heb er geen 900 gekocht, dat aantal zal (ook) wel iemand anders zijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Fijn dat je "ons" komt vervoegen Szpilman ! No guts no glory !
Het antwoord op uw vraag is te herleiden tot die "market makers" : zij bepalen de koers op het moment van aankoop ... ik heb dat ook al voorgehad en ben toen verhaal gaan halen bij Keytrade ... als je evenwel een limiet inzet dan is dat niet mogelijk.
Trouwens die daling is eigenlijk belachelijk: kijk maar eens naar het volume ... dan weet je genoeg. "'weak hands" noemen ze zoiets zeker?
Het antwoord op uw vraag is te herleiden tot die "market makers" : zij bepalen de koers op het moment van aankoop ... ik heb dat ook al voorgehad en ben toen verhaal gaan halen bij Keytrade ... als je evenwel een limiet inzet dan is dat niet mogelijk.
Trouwens die daling is eigenlijk belachelijk: kijk maar eens naar het volume ... dan weet je genoeg. "'weak hands" noemen ze zoiets zeker?
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Grappig wel, ik heb toevallig exact dezelfde prijs betaald als jij, weliswaar een tijd geleden 
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Net 16% hoger geopend.
Zeer opvallend bij dit aandeel is dat de koers 1 uur voor sluitingstijd plots enorm van richting verandert, bijna altijd ongeveer op hetzelfde tijdstip. Gisteren +7% door de dag heen, uiteindelijk 3% in het rood gesloten aan het eind van de dag.
Ik ben dus benieuwd of DPRX vandaag zijn winst kan vasthouden.
@Szpilman : goeie timing tot nu toe wel
Zeer opvallend bij dit aandeel is dat de koers 1 uur voor sluitingstijd plots enorm van richting verandert, bijna altijd ongeveer op hetzelfde tijdstip. Gisteren +7% door de dag heen, uiteindelijk 3% in het rood gesloten aan het eind van de dag.
Ik ben dus benieuwd of DPRX vandaag zijn winst kan vasthouden.
@Szpilman : goeie timing tot nu toe wel
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Je weet roch de reden vd stijging?
Ik vind zowel op Bloomberg als op Yahoo niets ?insider schreef:Je weet roch de reden vd stijging?
Deel je wijsheid nog eens met mij AUB
newswatchinternational.com/news/raymond-james-initiates-coverage-on-dipexium-pharmaceuticals-dprx-to-strong-buy-with-price-target-35-00.html
Wat gemakkelijker:
http://newswatchinternational.com/news/ ... 35-00.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://newswatchinternational.com/news/ ... 35-00.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben eens benieuwd wat het de volgende dagen gaat zijn, meestal gaat het weer omlaag na een ferme stijging.
Idd! Had het via de smartphone gestuurd en blijkbaar was dat geen goed idee 
Spijtig genoeg klopt dit inderdaad. Tot een paar maanden geleden was de nieuwe piek altijd wel hoger dan de vorige, maar dat is nu ook niet meer het geval.Szpilman schreef:Ik ben eens benieuwd wat het de volgende dagen gaat zijn, meestal gaat het weer omlaag na een ferme stijging.
Ik denk dat er eens serieus rond Locilex moet komen om DPRX van koers te doen veranderen (in beide richtingen is dat mogelijk).
Vreemd dat een minder positief advies, zoals dat van Zachs een hele tijd geleden (dat achteraf al snel werd bijgesteld) amper effect heeft op de koers, en dit koopadvies zo'n groot effect heeft.insider schreef:newswatchinternational.com/news/raymond-james-initiates-coverage-on-dipexium-pharmaceuticals-dprx-to-strong-buy-with-price-target-35-00.html
Volgens mij is de stijging maar van tijdelijke aard, maar laat ons hopen van niet natuurlijk.
Zacks heeft geen enkele credibiliteit dus reageert de koers nauwelijks nog wanneer zij een advies geven.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Wat voor credibiliteit heeft een koersdoel uberhaupt bij een onbewezen biotech-aandeel? Op bijna elk smallcap biotech bedrijf zie je een koersdoel staan van een veelvoud, de realiteit wijst echter iets anders uit.
Van mij part mogen ze die koersdoelen (van alle aandelen) schrappen, dit heeft vooral invloed op korte termijn en maakt een aandeel enkel wat volatieler, op lange termijn wordt een bedrijf toch beoordeeld op zijn prestaties en resultaten, wat het koersdoel ook moge zijn.
Van mij part mogen ze die koersdoelen (van alle aandelen) schrappen, dit heeft vooral invloed op korte termijn en maakt een aandeel enkel wat volatieler, op lange termijn wordt een bedrijf toch beoordeeld op zijn prestaties en resultaten, wat het koersdoel ook moge zijn.
zacks is écht een ongeloofwaardige bron : ik kan mij herinneren dat ze een "sell" advies gaven op DRTX ... 2 dagen voor het bedrijf werd overgenomen en 70% steeg in waarde ...
Kijk dit is een advies van iemand die meer geloofwaardigheid bezit en ... haar advies ook onderbouwt
Kijk dit is een advies van iemand die meer geloofwaardigheid bezit en ... haar advies ook onderbouwt
In a research report, Oppenheimer analyst Alicia Felt says the upcoming phase 3 clinical studies are “relatively de-risked,” and if approved, “Locilex will be well positioned to gain uptake by physicians for the treatment of mild diabetic foot infections.” She is using a 75% probability of approval given an assessment of the phase 3 clinical trial design and the demonstrated efficacy from two previously conducted studies