Te dure Telenet-tarieven
Re: Te dure Telenet-tarieven
Hier maandelijks 42.99 Eur basic internet + abonnement kabeltelevisie + digitale televisie. Heb digicorder immers zo'n 2j geleden aangekocht, hierdoor betalen we geen huur meer.
Telenet zegt dat hun toestellen maar 5j meegaan !!dries_86 schreef:Heb digicorder immers zo'n 2j geleden aangekocht, hierdoor betalen we geen huur meer.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140409_01061865" onclick="window.open(this.href);return false;
De onze was al na 3 jaar om zeep, eerst stottering in de opnames, daarna de schijf helemaal leeg.
Binnensteken en direct een nieuwe, at no cost!
Blij dat ik dat ding huur.
Binnensteken en direct een nieuwe, at no cost!
Blij dat ik dat ding huur.
@Jhn
Hoezo blij?
3 jaar x 12 maanden x 8€ = 288€. Dat is 38€ meer dan wat een digicorder nieuw kost.
Wat mij weerhoudt om een digicorder te kopen is dat je dan niet kosteloos meer kan overstappen naar een andere maatschappij. Mocht ik zeker zijn dat ik de komende tien jaar bij Telenet bleef, dan kocht ik het meteen.
Hoezo blij?
3 jaar x 12 maanden x 8€ = 288€. Dat is 38€ meer dan wat een digicorder nieuw kost.
Wat mij weerhoudt om een digicorder te kopen is dat je dan niet kosteloos meer kan overstappen naar een andere maatschappij. Mocht ik zeker zijn dat ik de komende tien jaar bij Telenet bleef, dan kocht ik het meteen.
Ze zijn allemaal in hetzelfde bedje ziek.
Ik ben zelf TVV klant. Zelfs als Mobistar een aanbod op de markt brengt : Allemaal één pot nat.
Er is geen concurrentie in Vlaanderen.
Ik ben zelf TVV klant. Zelfs als Mobistar een aanbod op de markt brengt : Allemaal één pot nat.
Er is geen concurrentie in Vlaanderen.
Digicorder 2de hands aangeschaft aan 50 euro. Heb je al op een half jaar terug verdiend...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Hebben ze dit zonder problemen geactiveerd ? Heb al gehoord dat ze deze soms niet willen/kunnen activeren en ze deze enkel inruilen als degene die dit verkocht heeft dit inruilt
Heb dit een tijdje terug ook overwogen. Enige digicorders die ik tweedehands kon vinden waren er zonder aankoopbewijs of uit faillissement. Degene zonder aankoopbewijs kunnen even goed gestolen zijn en dan gaat m.i. Telenet niet enorm happig zijn om deze te activeren, zoals freetotax2005 zegt. Over degene uit faillissement heeft Telenet wss niet de volledige vergoeding gekregen voor de digicorder.
Heb hem gekocht in 2013 aan 249.99 EUR, huren is 8.70 EUR. Zal dus geen huur meer betalen na +- 29 maanden (je krijgt wel 24 maanden garantie).davido72 schreef:Telenet zegt dat hun toestellen maar 5j meegaan !!dries_86 schreef:Heb digicorder immers zo'n 2j geleden aangekocht, hierdoor betalen we geen huur meer.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140409_01061865" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus als hij 60 maanden zou meegaan zou dat wel schitterend zijn (=besparing 31x8.70 EUR=269.7 EUR).
..Weet wel niet of ik hem momenteel nog zou kopen, mogelijks komt er in nabije toekomst nieuwe technologie (ultra HD etc)...
Tarieven zouden in de loop van volgend jaar opnieuw gaan stijgen..
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151211_02017296

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151211_02017296
volgens het (volledige) artikel zou een sterke stijging van het dataverbruik hoofdzakelijk aan de basis liggen van de prijsstijging.
Hoog tijd dat de klanten, die slechts een kleine fractie van het maximum verbruiken, dan ook een forse daling van het tarief krijgen.
Hoog tijd dat de klanten, die slechts een kleine fractie van het maximum verbruiken, dan ook een forse daling van het tarief krijgen.
De overname van die TV zender heeft waarschijnlijk zwaar in het budget gehakt; ook hun betaalkanalen brengen waarschijnlijk niet genoeg op.
Oplossing: laat de hele meute betalen met één of andere drogreden.
Die Amerikaan zei ook dat het de gewoonte is om jaarlijks de prijzen te laten opslaan.
Opslaan uit gewoonte.....
Oplossing: laat de hele meute betalen met één of andere drogreden.
Die Amerikaan zei ook dat het de gewoonte is om jaarlijks de prijzen te laten opslaan.
Opslaan uit gewoonte.....
De CEO van Telenet is er zeker van dat de klant er geen graten zal in vinden en de prijsstijging als normaal aanvaarden.
Hij zegt letterlijk : "'Als we het maar goed uitleggen aan de klant".
Hoe wereldvreemd kan je zijn....
Hij zegt letterlijk : "'Als we het maar goed uitleggen aan de klant".
Hoe wereldvreemd kan je zijn....
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Klant is vrij om te vertrekken als hij wil. Maar vaak zijn het dan die kleine doch vervelende zaken die ons ervan weerhouden om dan toch over te schakelen naar een andere provider. Oa de rompslomp omdat iedereen jouw @telenet.be-emailadres in z'n contactpersonen heeft staan, instellingen aanpassen, vrije dag nemen om de installateur van de nieuwe provider z'n ding te laten doen...
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
jarenlang tevreden van hun diensten maar de laatste tijd teveel interessante zenders geschrapt + (en dit valt mensen minder op) de programmatie zelf verandert ook, namelijk vb Animal Planet vroeger goede BBC documentaires, tegenwoordig goedkope amerikaanse rommel da niks kost om op te nemen.