wat verwachten jullie wat de beurs zal doen.
TIP
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: wat verwachten jullie wat de beurs zal doen.
Het aandeel voor de overheid gaat wel groter zijn maar nominaal 'n pak kleiner.
En het is met de nominale inkomsten dat men de kas moet vullen.
En het is met de nominale inkomsten dat men de kas moet vullen.
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 13 januari 2016, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Zie bestand in bijlage voor de prijssamenstelling van diesel.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
-
- VIP member
- Contacteer:
Kostprijs CIF als in "Cost insurance freight"? Distributie marge is kosten verdeler hier in BE?
Amai zenne ik wist dat het erg was, ma zo erg!?
Amai zenne ik wist dat het erg was, ma zo erg!?
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Het is in deze de regering die de prijs op brandstof gigantisch hoog houdt. Is er bv. ook zo'n cirkelgrafiek voor de periode januari 2014?
Wat als de olie weer stijgt naar bv. een koers van $100/vat (wat nog niet zo lang geleden realiteit was) zal dan een liter benzine ook €2,5 kosten? Of diesel €2?
Hoe gaat men die prijzen aanpassen? Zal die brok accijnzen (nu goed voor 59%) zakken naar pakweg 35% à 40%?
Wat als de olie weer stijgt naar bv. een koers van $100/vat (wat nog niet zo lang geleden realiteit was) zal dan een liter benzine ook €2,5 kosten? Of diesel €2?
Hoe gaat men die prijzen aanpassen? Zal die brok accijnzen (nu goed voor 59%) zakken naar pakweg 35% à 40%?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
cliquet-systeem is ingevoerd op 15-04-2011. Een Di Rupo-geschenk.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Di-Rupo wie was dat ? Je ziet hem/ haar niet meer op spaargids.
-
- Newbie
De beurzen staan onder druk, hun geloofwaardigheid is verdwenen. Ik heb een test gedaan, ik heb 24 aankopen gedaan van aandelen, en wat blijkt? Allemààl, na 1 dag gedaald! Eén week gewacht : nog verder gedaald. Gelukkig was het geinvesteerde bedrag belachlelijk, maar de analyse was duidelijk : aandelen maken je arm
Sven, kan je ipv hier het forum te bevuilen niet wat met de kaarten gaan spelen? 7 leggen of zoiets ... Thnx.
of naar de Thaise vrouwen gaan, van horen zeggen zijn ze niet zo duur.
Met wat tegenslag is het een ladyboy
Met wat tegenslag is het een ladyboy
Alhoewel ik principieel tegen belasting ben, vind ik deze nog niet slecht. Hoge prijzen van fossiele brandstoffen dwingt de gebruiker om er efficient mee om te springen (kijk maar naar verbruik wagens in Europa of in Verenigde Staten). Onrechtstreeks zorgt dit er voor dat van onze centen er ook minder naar de olie exporterende en in kartel werkende grootmachten dient te gaan.Kevva schreef:Het is in deze de regering die de prijs op brandstof gigantisch hoog houdt. Is er bv. ook zo'n cirkelgrafiek voor de periode januari 2014?
-
- VIP member
- Contacteer:
SvenMannaerts schreef:De beurzen staan onder druk, hun geloofwaardigheid is verdwenen. Ik heb een test gedaan, ik heb 24 aankopen gedaan van aandelen, en wat blijkt? Allemààl, na 1 dag gedaald! Eén week gewacht : nog verder gedaald. Gelukkig was het geinvesteerde bedrag belachlelijk, maar de analyse was duidelijk : aandelen maken je arm
Je geld op een spaarrekening zetten tegen 0.2% rente in tijden van inflatie (1.5%) maakt je arm.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Als jij nog aan 0.2% spaart, wordt het hoogtijd eens te gaan bankshoppen. Keuze genoeg uit rekeningen die toch nog een vijfvoud van dat opbrengen...