Fysiek goud kopen 2
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek goud kopen 2
Vooral dan in mijn pels. Ik heb hem al een PB gestuurd: "Dag vlo". Altijd vriendelijk zijn tegen nieuwe leden. 
- Jeroenjacobs
- Full Member

- Contacteer:
Je al eens afgevraagd waarom?ErikGeenen schreef:Op de futures markten zitten de grote spelers bijna allemaal short (COT).
Het antwoord is currency war. China/Westen
Terwijl JPM zilver opslaat slaat China goud op.
Its a big mess.
Maar gezien de currency standen + het monetaire beleid loopt het westen gigantische risico's.
-
Coike
Die kerel met zijn luxueus bootje in Thailand ?paul schreef:dat is in feite identiteitsfraude ( uit Thailand ? )Spruitekop schreef:Deze ErikGeenen is de echte niet, die is al langer lid hier maar al 'n tijdje niets meer van gehoord.
honden hebben wel eens last van V.....
Zie mijn bericht bovenaan de pagina. Maar hij heeft er al heel veel gehad. Zijn eerste was GOD. Zijn voorlaatste nog niet zo lang geleden was TaalProf. Ik heb spijt dat ik er geen lijst van heb bijgehouden.
gold 39 640,00 neurokes voor een kiloke
https://www.goldforex.be/servlet/javapa ... _new&lg=nl
wanneer gaat de magische grens van 40 K doorbroken worden ?
https://www.goldforex.be/servlet/javapa ... _new&lg=nl
wanneer gaat de magische grens van 40 K doorbroken worden ?
De tijd dat je goud kon kopen aan 21K per kilogram ligt nog maar 7 jaar achter ons (2009)
Wie erin gelooft, had het toen beter aangeschaft. Wie er nu hals over kop aanschaft neemt naar mijn mening forse risico's.
Als je dan toch wil instappen, doe het dan (1) gespreid in de tijd en (2) koop fysieke munten, geen EtFs gebacked door Goud. If you can't hold it, you don't own it.
Wie erin gelooft, had het toen beter aangeschaft. Wie er nu hals over kop aanschaft neemt naar mijn mening forse risico's.
Als je dan toch wil instappen, doe het dan (1) gespreid in de tijd en (2) koop fysieke munten, geen EtFs gebacked door Goud. If you can't hold it, you don't own it.
Eerste kilo gekocht aan 19.999 € staat nu het dubbel, over 2-3 jaar weer dubbel, inflatie noemt men dat. 
Het grappige is, stel dat je uw goud nu verkoopt, wat ga je dan met het geld doen ? Op de bank zetten ? LOL
ZIRP GOLD. Iets wat men gratis weggeeft is dat waardevol ? 
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Aan een ander herkent men zich zelf want jij bent toch ook liefhebber van koeitong in Madeira sausYaris schreef:Zie mijn bericht bovenaan de pagina. Maar hij heeft er al heel veel gehad. Zijn eerste was GOD. Zijn voorlaatste nog niet zo lang geleden was TaalProf. Ik heb spijt dat ik er geen lijst van heb bijgehouden.
Of is dat al lang verteerd ?
Geel ijzer, 0 speculatietaks, 0 btw...
Geel ijzer en een grote zak gepofte gele maïs !