kosten sociaal secretariaat zelfstandigen vergelijken
kosten sociaal secretariaat zelfstandigen vergelijken
ik ben zelfstandige in hoofdberoep en mijn sociaal secretariaat is securex
de beheerskosten die zij aanrekenen stemmen overeen met 3,80% van het bedrag van de sociale bijdrage
dit bedrag is terug te vinden in mijn driemaandelijks vervaldagbericht.
is deze beheerskost iets wat wettelijk vastligt, of kan dit goedkoper?
de beheerskosten die zij aanrekenen stemmen overeen met 3,80% van het bedrag van de sociale bijdrage
dit bedrag is terug te vinden in mijn driemaandelijks vervaldagbericht.
is deze beheerskost iets wat wettelijk vastligt, of kan dit goedkoper?
Re: kosten sociaal secretariaat zelfstandigen vergelijken
Dat kan goedkoper maar ook duurder, zie de vergelijkende tabel op pag. 12 van deze PDF. Securex bevindt zich in de middenmoot.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@gerd
Ik ben enkele jaren geleden overgestapt van SVMB ( nu Zenito) naar Xerius. Alle kleine beetjes helpen. De beheerskosten ben je sowieso kwijt. Xerius voldoet tot hiertoe aan mijn verwachtingen, ze hebben altijd de laagste beheerskosten blijven hanteren. ( nu 3.05%, toen ik overstapte was het iets minder).
Acerta hanteert ook slechts 3.05%.
Ik ben enkele jaren geleden overgestapt van SVMB ( nu Zenito) naar Xerius. Alle kleine beetjes helpen. De beheerskosten ben je sowieso kwijt. Xerius voldoet tot hiertoe aan mijn verwachtingen, ze hebben altijd de laagste beheerskosten blijven hanteren. ( nu 3.05%, toen ik overstapte was het iets minder).
Acerta hanteert ook slechts 3.05%.
ondertussen heeft securex de beheerskosten verhoogd naar 4%
tijd om over te stappen lijkt me
weet iemand wat het goedkoopste sociaal secreatriaat is?
tijd om over te stappen lijkt me
weet iemand wat het goedkoopste sociaal secreatriaat is?