crypto currencies
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- Oudere Jongere
- Hero Member

- Contacteer:
Re: crypto currencies
Je hebt in principe gelijk, sintorama. Ik stel me veel te gelaten op als ik iets lees over dit soort fraude.
Alleen is het afblokken van terugbetalingen één van de basistruuks van de pyramidejongens. Ook in dit geval: Volgens posts in de thread die ik hierboven al vermeldde zijn alle uitbetalingen "momenteel" gestopt. De trukendoos wordt volledig opengetrokken:
Wel een interessante thread. Goede posts van die Retired EU fraud investigator.
Alleen is het afblokken van terugbetalingen één van de basistruuks van de pyramidejongens. Ook in dit geval: Volgens posts in de thread die ik hierboven al vermeldde zijn alle uitbetalingen "momenteel" gestopt. De trukendoos wordt volledig opengetrokken:
Ze gaan "uitbetalen" op 16 November. Maar niet echt, want dat geld zal je zien in je account maar je kan het iet afhalen. Dat is dan weer "omwille van de IPO/beursgang". Typisch.We have some really exciting news for you all! Make sure all your Energy shares are transferred back from Tradano and placed in your MBO before the 15th of November.
The Company will buy back your Energy Shares at a pre-fixed rate of €8,03 per share. That means almost 92% of our members will get a profit of at least 700%!
The Gas Company will go public on the LSE (London Stock Exchange) in the first Quarter of 2017.
The IPO-process is started and we have some obligations to fulfil. Therefore, all shares need to be back in the initial Company to be able to launch on the LSE with a free-float of minimum 25%. All shares that are not in your MBO by the 15th of November 2016 will be deleted.
Because the Company (Nano) needs to sit out the complete IPO Process, the Board has made a fantastic decision!
The Company will pre-finance the sell and pay you the 16th of November 2016. The money from the Shares will be added to a cash account. Withdrawal limitation will be held until the IPO process is done and the Company can sell the shares.
Shortly after, the Company (Nano) will pay you the difference straight away and the money will be available without limitation.
Wel een interessante thread. Goede posts van die Retired EU fraud investigator.
-
MountainTop
- Full Member

- Contacteer:
Deed me denken aan ERGOjupi schreef:Gisteren kwam iemand langs van nano coin.
Dat verhaal van die beursgang is inderdaad bovengehaald. :-(
Spijtig dat mensen zich laten vangen aan zo'n dingen, want niet elke crypto currency is een scam. Ik denk dat gulden (www.gulden.com) en bitcoin wel potentieel hebben. Al blijft het natuurlijk wel extreem riskant als belegging...
Vandaag op café betaald met bitcoin. Blijft best grappig 
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Bitcoin vandaag sinds heel lang terug over de €700
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Mensen laat je niet vangen door dit en gelijk aardigen als onecoin dit zijn piramide spelletjes en zelfs geen crypto currencys te noemen.
Wat wel echte altcoin betreft.let hier ook mee op deze coins komen en gaan vaak wat pump/dump spelletjes.
Als je geen echte computer freak bent en het protocol en mogelijkheden niet begrijpt wat een altcoin te brengen heeft blijf weg ervan.
Bitcoin is een van de enige die zich bewezen heeft en wel veilig als je weet hoe het te gebruiken.
Ik zie bitcoin zelf niet meer als belegging nu ik volledig begrijp wat het is.
Gebruik het als waar het oorspronkelijk voor gemaakt is.
Ethereum is ook een project wat wel zal blijven.
Maar als zij gaan slagen is moeilijk te zeggen.
Is zeer complex en brengt hopen problemen in hun weg mee wat ze moeten overkomen met wat ze proberen te maken.
De rest is een heel zwaar risico belegging en zou ik me niet aan wagen tenzij je de volledige kennis hebt hoe een crypto currency werkt,wat je er mee kan doen en welke mogelijkheden deze kan brengen.
Laat je dus niet vangen dat je snel simpel hopen geld kunt verdienen.
Wat wel echte altcoin betreft.let hier ook mee op deze coins komen en gaan vaak wat pump/dump spelletjes.
Als je geen echte computer freak bent en het protocol en mogelijkheden niet begrijpt wat een altcoin te brengen heeft blijf weg ervan.
Bitcoin is een van de enige die zich bewezen heeft en wel veilig als je weet hoe het te gebruiken.
Ik zie bitcoin zelf niet meer als belegging nu ik volledig begrijp wat het is.
Gebruik het als waar het oorspronkelijk voor gemaakt is.
Ethereum is ook een project wat wel zal blijven.
Maar als zij gaan slagen is moeilijk te zeggen.
Is zeer complex en brengt hopen problemen in hun weg mee wat ze moeten overkomen met wat ze proberen te maken.
De rest is een heel zwaar risico belegging en zou ik me niet aan wagen tenzij je de volledige kennis hebt hoe een crypto currency werkt,wat je er mee kan doen en welke mogelijkheden deze kan brengen.
Laat je dus niet vangen dat je snel simpel hopen geld kunt verdienen.
Meer bitcoin liefhebbers op dit forum eigenlijk?
Nu hopen dat segwit door komt maar betwijfel het.
Konden we echt wel gebruiken als al die sidechains en offchain toepassingen bitcoin misschien mainstreem gaan maken.
Nu hopen dat segwit door komt maar betwijfel het.
Konden we echt wel gebruiken als al die sidechains en offchain toepassingen bitcoin misschien mainstreem gaan maken.
interessant; volgens http://behindmlm.com/companies/crypto-8 ... nano-club/ is dit de schuld van een Vlaming (Stijn) die het mastermind was achter deze dienst .. Er staat daar zelfs een link naar een dreigfoto (CrkXvAAVUAA8bCZ.jpg)
Kent iemand die Stijn?
Kent iemand die Stijn?
Zou dat het motief zijn achter de Kasteelmoord?
ik bezit enkele bitcoins en ethers! wie nog?
Ik bitcoin ,ether en gewaagd op wat lisk.
Was dat gezeik met credit kaarten moe.
De banken hier vragen te veel kosten en elke keer als ik het regelmatig gebruikte werd bij onlineshops ergens eens databases gehackt en ware ze met gegevens van de kaart lopen.
Had tijdje een prepaid besteld bij nettler aangezien hier geen kosten aan waren.
Maar met inloggen deel keer van wachtwoord vergist dus werd deze geblokkeerd met deel geld op.
Klanten dienst bereiken heb ik opgegeven na meerdere pogingen.
Vind bitcoin zo een verlossing.
De vrijheid om je geld zelf te bezitten zonder een 3de partij.
Betallen met sepa duurt me te lang en bankcontact aanvaarde ze online niet ver.
Geen last meer van wisselkoers in UK of china met online shoppen of toerist uit tehange in ander land met andere munt.
Was dat gezeik met credit kaarten moe.
De banken hier vragen te veel kosten en elke keer als ik het regelmatig gebruikte werd bij onlineshops ergens eens databases gehackt en ware ze met gegevens van de kaart lopen.
Had tijdje een prepaid besteld bij nettler aangezien hier geen kosten aan waren.
Maar met inloggen deel keer van wachtwoord vergist dus werd deze geblokkeerd met deel geld op.
Klanten dienst bereiken heb ik opgegeven na meerdere pogingen.
Vind bitcoin zo een verlossing.
De vrijheid om je geld zelf te bezitten zonder een 3de partij.
Betallen met sepa duurt me te lang en bankcontact aanvaarde ze online niet ver.
Geen last meer van wisselkoers in UK of china met online shoppen of toerist uit tehange in ander land met andere munt.
Wel wel wel er zit een politieker mee achter de ponzi van One-coin, Laurent Louis van de PP
bron:
http://m.hln.be/hln/m/nl/957/Binnenland ... lgie.dhtml
bron:
http://m.hln.be/hln/m/nl/957/Binnenland ... lgie.dhtml
hier ook bitcoins en recent met black friday een abo genomen op nordvpn met bitcoins.
-
Cowboy_Bebop
- Full Member

- Contacteer:
En, as we speak, 849$.reteiP schreef:Bitcoin vandaag sinds heel lang terug over de €700
Het enige waar ik spijt van heb is dat ik er niet vroeger en niet meer van gekocht heb.