Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Betalen & Kaarten Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

"Argenta maakt komaf met misbruiken gratis-model"

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
119 berichten
  • Pagina 6 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen - Simulator zichtrekeningen
haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: "Argenta maakt komaf met misbruiken gratis-model"

• Citeer

Bericht door haelewyn » 4 april 2017, 19:16

AtC schreef: De Rekening is inderdaad gratis (gratis beheer, 1 bankkaart, online abbonnement). Je kan geen verrichtingen doen aan het loket via deze rekening (enfin, dat gaat wel maar dat kost je dan 5 euro).
In deze verwarrende toestand denk ik gelezen en begrepen te hebben dat rekeningen bij Crelan alleen nog gratis zijn voor -23 jarigen.
Sofienemie schreef: Wat is je bron? Je spreekt hier over kosten aan de kredietkaart/ kaart waar ik niets over kan terug vinden?
Als je het hebt over de tarieven van Argenta : zie vorige post / 2 pagine's terug van Johann. Nieuwe tarieven van Argenta staan op de rekeninguittreksels zei hij daar. Aanpassing die binnenkort wordt doorgevoerd.
Als het gaat om tarieven van andere banken, verduidelijk dan je vraag aub.
Nefertari schreef: Belfius staat 2 keer in het lijstje: dus toch "maar" 13...
Ik ben eens gaan tellen op de pagina van Spaargids over gratis zichtrekeningen. Ik kom daar na telling op 14 + Argenta. 14 in totaal. Lijstje zal er dan ook eentje gemankeerd hebben zeker ?
Ach ja .. De info was gratis he. Dus een eventuele afwijking in het resultaat van 7 procent is nog niet zo slecht. Thanks voor je nazicht en controle, Neefje ;D

sofienemie
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer sofienemie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door sofienemie » 4 april 2017, 19:26

@pisa
Je hebt duidelijk negatieve ervaring gehad met jouw argentakantoor maar ik heb een supercontact met mijn argentakantoor waar ze dit zeker niet rond de oren slagen.
ga kijken naar anderr banken en ze slaan wel meer slechtere zaken rond de oren bv kbc met privilige portfolio..
Ik begrijp dat hun rekeningen ook nog steeds gratis blijven alleen kosten in het buitenland niet.
Nu er waren volgens mijn kantoorhouder inderdaad veel mensen dat enkel daarom bij argenta waren en dit brengt inderdaad enkel veel kosten voor hen mee. Ik begrijp dan wel dat ze hier en daar moeten ingrijpen, dat is hetzelfde als de strengere voorwaarden voor het aanvragen van een kredietkaart.

Op een forum kan veel gezegd worden maar je moet inderdaad ook wat opletten of dit waar is.
Daarom kan of moet je niet alles nachecken maar kan ook op een andere manier gezegd worden, nl dat je deze ervaring jaren geleden had.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 4 april 2017, 19:54

Toelichting van Spaargids gekregen : de Irekening is een online zichtrekening van Crelan die wel nog gratis is. Het is een internetzichtrekening waarop geen beheerskosten worden aangerekend en waar ook een gratis bankkaart bij is inbegrepen. Deze rekening is enkel beschikbaar via internet.
Volgende zaken zijn niet inbegrepen :
Volgende verrichtingen behoren niet tot het forfait voor de betaalverrichtingen en worden individueel getarifeerd (indien niet inbegrepen in een Pack):
- Verwerking aan loket van een SEPA-overschrijving naar een niet-Crelanrekening (niet verschuldigd indien de titularis of één van de titularissen 65 jaar of ouder is),
- Storting van een circulaire cheque getrokken op een rekening van een andere bank, per cheque:
- Uitschrijven klantencheque

De info over de Irekening staat nogal weggestoken op de website, vind ik.

http://www.crelan.be/nl/particulieren/a ... /irekening

Voor tarieven : download op de website
http://www.crelan.be/nl/algemeen/brochures/tarieflijst

pisa

• Citeer

Bericht door pisa » 4 april 2017, 21:34

sofienemie schreef:@pisa
Je hebt duidelijk negatieve ervaring gehad met jouw argentakantoor maar ik heb een supercontact met mijn argentakantoor waar ze dit zeker niet rond de oren slagen.
...
Op een forum kan veel gezegd worden maar je moet inderdaad ook wat opletten of dit waar is.
Daarom kan of moet je niet alles nachecken maar kan ook op een andere manier gezegd worden, nl dat je deze ervaring jaren geleden had.
Ik heb ervaring met meerdere Argenta-kantoren.
Ik schreef uitdrukkelijk ook 'meer dan een jaar geleden'. Dat is niet hetzelfde als 'ervaring jaren geleden'. Is uw reactie dan ook 'zever' ???

webmaster
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer webmaster
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door webmaster » 5 april 2017, 08:11

haelewyn schreef:
Ach ja .. De info was gratis he. Dus een eventuele afwijking in het resultaat van 7 procent is nog niet zo slecht. Thanks voor je nazicht en controle, Neefje ;D
Hallo Haelewyn,

het is niet omdat iets gratis is dat het daarom onvolledig of incorrect moet zijn. Wij streven naar 100% perfect juiste informatie. We hebben 2 mensen die hierop elke dag werken. Als iets ontbreekt of foutief is mag je gerust laten weten.

Mvg,
Kristof
spaargids.be

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 5 april 2017, 09:01

Kristof,
Met dat 'gratis' had ik het over mezelf en niet over Spaargids. Mijn lijstje dat ik opgemaakt had mankeerde er eentje (Monte Paschi Bank)
Ik wou gewoon aan Nefertari zeggen : of het nu 12 of 13 banken waren... ik heb ze gratis voor jullie geteld.
Het was een klein grapje.

Ik laat, zoals voordien, nog altijd weten via email als ik vind dat er ergens een foutje in zit. Dat heb ik al regelmatig gedaan.
Als iedereen zou stoppen met de website bij te houden zitten we over een paar jaar ver van de werkelijkheid.
Geen probleem dus om kleine foutjes te signaleren. Er is altijd al gepast op gereageerd geweest.

@Pisa : meerdere kantoren ook hier, tot vorig jaar ergens. Alle drie huilen met de pet op. Allemaal dezelfde pusherige, bazige toon. Je 'MOET' ook dat en dat openen. Ik ben niet gewoon om me te laten vertellen wat ik moet kopen. Dus ja.. Weg ermee hier, met Argenta. Tegen eender welke kost.

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 5 april 2017, 09:58

Mijn ervaringen met het plaatselijke kantoor hier zijn toch helemaal anders.
Ze doen wel voorstellen, je krijgt een hoop documentatie mee (helaas is mijn ervaring met andere banken op dat gebied heel anders), en je mag het rustig bekijken zonder daar en op dat moment iets te moeten beslissen.

johann
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer johann
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door johann » 5 april 2017, 10:12

Het is al vaak gezegd: bij Argenta hangt het echt van kantoor tot kantoor af wat je mag verwachten. Zelf ben ik heel tevreden: ik hoor nooit iets van hen. Dat vind ik dus prima. En dat is meteen ook de reden waarom ik nog altijd klant ben in het kantoor waar ik mijn rekening geopend heb, zelfs al bevindt dat kantoor zich intussen op pakweg 40 km van mijn huidige woonplaats. Voor die ene keer per twee jaar dat ik daar binnen moet zijn, valt dat nogal mee. Liever dat dan het risico te lopen op een opdringerige kantoorhouder dichterbij.

CarpeNoctem
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 5 april 2017, 10:13

haelewyn schreef:Volgende verrichtingen behoren niet tot het forfait voor de betaalverrichtingen en worden individueel getarifeerd (indien niet inbegrepen in een Pack):
- Verwerking aan loket van een SEPA-overschrijving naar een niet-Crelanrekening (niet verschuldigd indien de titularis of één van de titularissen 65 jaar of ouder is),
- Storting van een circulaire cheque getrokken op een rekening van een andere bank, per cheque:
- Uitschrijven klantencheque
Dit zijn voor mij geen gebruikelijke verrichtingen, dus daarvoor zou ik het niet laten.
Ondertussen antwoord gekregen van mijn kantoor:
"Als je een pack hebt, dan moet je niet meer betalen voor je aandeelhoudersrekening. Voor 2017 zal ook de effectenrekening gratis zijn bij een pack.

Dus zonder pack:
Aandeelhoudersrekening (opbrengst voor 2016 is 2.75% netto): 42€/ jaar
Effectenrekening: 15€/ jaar
I-rekening: gratis

Met een pack:
Economy-pack: 48€/ jaar
Aandeelhoudersrekening: gratis
Effectenrekening: gratis in 2017 (voor de volgende jaren moet daar nog over beslist worden)"
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 5 april 2017, 12:20

Ik was nog aan het denken over Argenta : Als ze dat nou echt niet graag hebben dat mensen hun gratis producten nemen zonder meer.. En er is echt niets anders aan de hand.. Dan kunnen ze ook een pack maken zoals ze dat bij Crelan doen.
Je krijgt je betalingen buiten Eurozone gratis in pack X of Y. Of zoals ooit bij Beobank was (misschien nu nog) : alles gratis als je minimum een bepaald bedrag op je rekeningen houdt.
Of zoals in de telecom : Proximus TV alleen nog mogelijk in pack, niet als stand alone.

Ze kiezen bij Argenta voor tariferen. Er zit dus voor mijn part duidelijk iets anders achter : Argenta wil zelf af van het gratis-profiel. Maar commercieel gezien steken we de schuld maar op de klant want daar zitten profiteurs bij (???). Of dat een goede keuze is.. tja ... Ze zullen het wel zien zeker ?
Management werknemers hebben toch altijd een manier om uit te leggen dat ze goed bezig zijn.

fropskottel
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer fropskottel
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door fropskottel » 5 april 2017, 12:57

johann schreef:Het is al vaak gezegd: bij Argenta hangt het echt van kantoor tot kantoor af wat je mag verwachten. Zelf ben ik heel tevreden: ik hoor nooit iets van hen. Dat vind ik dus prima. En dat is meteen ook de reden waarom ik nog altijd klant ben in het kantoor waar ik mijn rekening geopend heb, zelfs al bevindt dat kantoor zich intussen op pakweg 40 km van mijn huidige woonplaats. Voor die ene keer per twee jaar dat ik daar binnen moet zijn, valt dat nogal mee. Liever dat dan het risico te lopen op een opdringerige kantoorhouder dichterbij.
Op mijn kantoor ben ik altijd _zeer_ goed geholpen. Zonder het minste spikkeltje opdringerige verkooptechnieken. Zeer goede ervaringen mee, ondanks soms niet zo evidente vragen. Lang geleden drie keer op korte tijd mijn kaart ingeslikt aan een bankautomaat. Gezamenlijke rekening met vriendin met buitenlands domicilie. Altijd met de glimlach.

Een superklant ben ik nochtans niet...

johann
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer johann
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door johann » 6 april 2017, 09:33

Nog enkele kostenverhogingen, voor de liefhebbers. Deze situeren zich op het niveau van de effectenrekening en dan specifiek de beursverrichtingen.

Actuele tarieven:
Aan - en verkooporders op Euronext (Parijs - Brussel - Amsterdam - Lissabon), CHI-X en BATS -> 0,20% (min. 5,95 EUR)
Aan - en verkooporders op andere markten dan Euronext (Parijs - Brussel - Amsterdam - Lissabon), CHI-X en BATS -> 0,60 % (min. 20 EUR)

Nieuwe tarieven vanaf 11.04.17:
Groep 1: Euronext (Parijs - Brussel - Amsterdam - Lissabon) -> 0,25 % (min. 9,95 EUR)
Groep 2: NYSE, Nasdaq, Amex, Chicago, Xetra, Londen, Luxemburg, Madrid, Milaan, Wenen -> 0,60 % (min. 25 EUR)
Groep 3: Canada, Duitsland (excl. Xetra), Zwitserland, Japan, Zweden, Finland, Denemarken, Noorwegen, Ierland -> 0,60 % (min. 40 EUR)
Groep 4: Zuid-Afrika (6), Singapore (6), Australië, Hong Kong, Griekenland, Estland, Mexico, Polen, Thailand, Zuid-Korea, Brazilië, Nieuw-Zeeland, Tsjechië, Hongarije -> 0,70 % (min. 60 EUR)

woodpeckerbird
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer woodpeckerbird
Verstuur privébericht

"Argenta maakt komaf met misbruiken gratis-model"

• Citeer

Bericht door woodpeckerbird » 6 april 2017, 10:33

Heb dus net 21 euro uitgespaard door Baron de Ley niet bij deze hebberige jongens te kopen. Bij degiro: 4 euro beurs Madrid. En wat mij betreft is zelfs dat nog veel te duur.

Nefertari
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nefertari » 6 april 2017, 18:09

@haelewyn
Of er het er nu 13 of 14 zijn, doet er voor mij niet toe, maar wat ik bedoelde is:
Toevallig merkte ik in het door jou vermelde lijstje (zie 3 april om 13:50) met de 14 banken, dat Belfius er 2 X in staat. ;)
haelewyn schreef:Een gratis zichtrekening met bankkaart heb je ook bij 14 andere banken, namelijk bij
ING, Belfius, ABK, Axa, Belfius, Beobank, Bpostbank, CBC, Crelan, Deutsche Bank, KBC, Record Bank, Keytrade, Hello Bank.
...

Maarten
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Maarten » 7 april 2017, 14:48

johann schreef:Nog enkele kostenverhogingen, voor de liefhebbers. Deze situeren zich op het niveau van de effectenrekening en dan specifiek de beursverrichtingen.

Actuele tarieven:
Aan - en verkooporders op Euronext (Parijs - Brussel - Amsterdam - Lissabon), CHI-X en BATS -> 0,20% (min. 5,95 EUR)
Aan - en verkooporders op andere markten dan Euronext (Parijs - Brussel - Amsterdam - Lissabon), CHI-X en BATS -> 0,60 % (min. 20 EUR)

Nieuwe tarieven vanaf 11.04.17:
Groep 1: Euronext (Parijs - Brussel - Amsterdam - Lissabon) -> 0,25 % (min. 9,95 EUR)
Groep 2: NYSE, Nasdaq, Amex, Chicago, Xetra, Londen, Luxemburg, Madrid, Milaan, Wenen -> 0,60 % (min. 25 EUR)
Groep 3: Canada, Duitsland (excl. Xetra), Zwitserland, Japan, Zweden, Finland, Denemarken, Noorwegen, Ierland -> 0,60 % (min. 40 EUR)
Groep 4: Zuid-Afrika (6), Singapore (6), Australië, Hong Kong, Griekenland, Estland, Mexico, Polen, Thailand, Zuid-Korea, Brazilië, Nieuw-Zeeland, Tsjechië, Hongarije -> 0,70 % (min. 60 EUR)
Enfin, niet te begrijpen. Minimum 9,95 euro voor beursorders in Brussel, kwestie van zichzelf radicaal de markt uit te prijzen. En Nasdas minimum 25 euro, schandalig eigenlijk.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

119 berichten
  • Pagina 6 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Volgende

Terug naar “Zichtrekeningen & Bankkaarten”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy