Laatste aktie
Laatste aktie
We zijn nu kerst voorbij.
Van de laatste actie nog niks aan tegoed opgemerkt.
Iets gemist ?
Van de laatste actie nog niks aan tegoed opgemerkt.
Iets gemist ?
Estate Guru believer.
Re: Laatste aktie
Bedankt voor uw vraag. Ons team is hier volop mee bezig en deze betaling zal vandaag uitgevoerd worden. U zal als klant, indien u aan de actie heeft deelgenomen, ook een bevestiging ontvangen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vandaag mijn 1% bonus nav aankoop fondsen gekregen. Merci MeDirect!
Hier ook netjes afgehandeld.
Gisteren storting op rekening, vandaag bevestiging per mail.
Gisteren storting op rekening, vandaag bevestiging per mail.
Voor mij was het een aangename verrassing, die bonus. Ik heb niet (bewust) meegedaan met die actie, maar ik vermoed dat mijn portefeuille gewoon gestegen is tijdens de actieperiode, en dat ze dat ook hebben meegeteld. Veel dank Medirect
Of nog: ocharme MeDirect, slachtoffer van de onverwachte Trump-rally

Gisteren afgehandeld door MD, bij DB mag u nog lang wachten.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ondertussen reeds een nieuwe actie.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik snap het eigenlijk ook niet echt: ik kreeg 5 cent op mijn rekening gestort en had ook niet deelgenomen aan de actie.Hyakari schreef:Voor mij was het een aangename verrassing, die bonus. Ik heb niet (bewust) meegedaan met die actie, maar ik vermoed dat mijn portefeuille gewoon gestegen is tijdens de actieperiode, en dat ze dat ook hebben meegeteld. Veel dank Medirect![]()
Op mijn zichtrekening staat 5 euro dus 1% daarvan is inderdaad die 5 cent, maar je krijgt toch niet die 1% omdat je geld op je zichtrekening hebt staan? Als dat wel zo is, dan zal ik wel snel wat geld daarop zetten want er is weer zo'n 1% actie.

Enkele vraagjes over de laatste actie premie tot 2%:
- Dus geldig op investering in alle fondsen die jullie aanbieden?
- Op welke termijn wordt de premie gestort? Moeten we hiervoor iets extra ondernemen?
- Hoeveel jaar moeten we deze fondsen aanhouden?
- Enkel voor nieuwe klanten of ook voor bestaande?
- Op welke termijn wordt de premie gestort? Moeten we hiervoor iets extra ondernemen?
Beste, de 2% actie is geldig op onze volledige selectie Beleggingsfondsen, Modelportefeuilles én Online Vermogensbeheer. Zowel bestaande als nieuwe klanten kunnen hierop intekenen. De premie ontvangt u cash op uw MeDirect geldrekening binnen de maand na het aflopen van de campagne. Voor deze actie is er juist de voorwaarde om gedurende minstens drie maanden 50% van de aangekochte en/of overgedragen fondsen aan te houden. Nog tot 30 juni kan u van deze actie genieten. Meer info over deze actie vindt u op https://invest.medirectbank.be/beste-uit-uw-geld/Rubinho85 schreef: ↑31 mei 2017, 13:18 Enkele vraagjes over de laatste actie premie tot 2%:
Los van de toelichting door MeDirect nog een kleine goede raad: probeer het gewoon eens en je zal aangenaam verrast zijn. Heb zelf vooral zeer positieve ervaringen met MeDirect. Let wel: je krijgt niet hoe dan ook 2 % maar 'tot 2 %'.Rubinho85 schreef: ↑31 mei 2017, 13:18 Enkele vraagjes over de laatste actie premie tot 2%:
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
OK, bedankt voor de info! Ik heb rekening aangevraagd en zal dan volgende week een storting uitvoeren. Ben ik dan automatische ingeschreven voor de actie?
Ja, volgens mij zal je zien dat je automatisch deelneemt aan de actie. Wel even opletten wanneer de actie tot een bepaalde datum loopt want de afrekening van je orders telt. Dus je aankooporders best ten laatste enkele werkdagen voor het aflopen van de actie plaatsen.
Veel plezier en succes bij het kiezen van goede fondsen!
Veel plezier en succes bij het kiezen van goede fondsen!
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Ik ben heel tevreden over MeDirect en nu nog de TIS waarden (wettelijk voorzien) hanteren bij verkoop van fondsen !
Die TIS waarden zijn wel zeer belangrijk bij het verkoop van fondsen!
Die TIS waarden zijn wel zeer belangrijk bij het verkoop van fondsen!