ergens lagere prijs colruyt past zijn prijzen aan
Re: ergens lagere prijs colruyt past zijn prijzen aan
Aha gij zijt die vlegel!Isedase schreef: ↑1 augustus 2017, 12:08 Wat de 'lege rekken' betreft : in elke Colruyt kan je bestellen wat je wil hebben. Voor mijn zaak zijn er bepaalde producten die we altijd in Colruyt halen en om daar niet elke week te moeten staan doe ik dat ineens in redelijk wat hoeveelheid, ik bestel dat als het er niet is gewoon aan de kassa, zeer handig. Maar als het in het rek staat en ik passeer dan neem ik ook alles mee, en ik ben geen pakistaan met een nachtwinkel :-)
Wasmiddel bederft wel hoor, let daarmee opCronos schreef: ↑1 augustus 2017, 17:39Nou hier heb je er al één. Wel geen poeder maar de vloeibare variant. Negen stuks in één keer (en het was dan nog een promo van de Colruyt ook die niet uit de rekken was, tis dan ook al efkes geleden). Bederft niet en ben ik ineens voor meer dan een jaar van dat gesleur af.maar welke alleenstaande wil 3 dozen waspoeder kopen om een korting te krijgen ?
ps. wel lange pauze dat het personeel daar krijgt.Kandidaat werkgever van het jaar?

Ik zit thuis, trouwens. Gek, he.
als je zijn posts aandacht leest had je wel al opgemerkt dat hij geen "simpele werknemer is".
Sorry, klopt zwart op wit niet. Test-Aankoop bevestigt het jaar op jaar.centiempje schreef: ↑1 augustus 2017, 16:08Maar allee, je verwart het hier hoor, ze zijn enkel de goedkoopste als je ook effectief mee gaat in die grote volumes, anders ben je beter af ergens anders voor veel producten..Isedase schreef: ↑1 augustus 2017, 12:08
Als je verplicht zou worden van alles in veelvoud te kopen dan mag je dat zeggen, maar je moét geen 60 blikken cola kopen dus de modale klant duwen ze echt niet weg. Je hebt nog steeds de laagste prijs in theorie, alleen geen korting.
Ik denk alleen dat als je prijsbreker bent dat je dan niet én de laagste prijs én een % korting kan geven op kleine hoeveelheden.![]()
https://www.test-aankoop.be/familie-pri ... rktprijzen
En dan vermeld ik nog niet dat Albert Heijn, sloebers dat het zijn, hun prijzen verlaagden net als Test-Aankoop hun ronde deed. Of wacht ik heb het wél just vermeld. :p
http://www.gva.be/cnt/dmf20161105_02557 ... -langskomt
Laatst gewijzigd door xenoke op 1 augustus 2017, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Het ruikt nog altijd naar lavendel dus geen probleem.xenoke schreef: ↑1 augustus 2017, 17:45Wasmiddel bederft wel hoor, let daarmee opCronos schreef: ↑1 augustus 2017, 17:39
Nou hier heb je er al één. Wel geen poeder maar de vloeibare variant. Negen stuks in één keer (en het was dan nog een promo van de Colruyt ook die niet uit de rekken was, tis dan ook al efkes geleden). Bederft niet en ben ik ineens voor meer dan een jaar van dat gesleur af.
ps. wel lange pauze dat het personeel daar krijgt.Kandidaat werkgever van het jaar?
. Ik zou dat geen jaren bewaren.
Ik zit thuis, trouwens. Gek, he.
Maar ik zal uw raad ter harte nemen en ook deze promoties aan mij voorbij laten gaan.
Thuis? Met uw functie kan je idd gemakkelijk online werken van thuis uit.

BTW, ik ook trouwens, waar mijn werk is is mijn thuis.

Laatst gewijzigd door Cronos op 1 augustus 2017, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Helaas, bij ons, ook voor geranten, geldt gewerkte tijd (punteerkaart)= betaalde tijd. Ik doe dit vrijwillig. Waarom weet ik niet goed, ik kon het niet meer verdragen denk ikCronos schreef: ↑1 augustus 2017, 17:50Het ruikt nog altijd naar lavendel dus geen probleem.
Maar ik zal uw raad ter harte nemen en ook deze promoties aan mij voorbij laten gaan.
Thuis? Met uw functie kan je idd gemakkelijk online werken van thuis uit.Voor simpele werknemers is dat niet weggelegd.

Kon je die foto's openen trouwens?
Nou hier is o.a. inloggen => begin gewerkte tijd en uitloggen => einde gewerkte tijd. Ongeacht waar je je bevindt.
Spijtig te horen dat Colruyt nog meedoet aan het promoten van het fileverkeer (just kidding, allee een beetje).
Spijtig te horen dat Colruyt nog meedoet aan het promoten van het fileverkeer (just kidding, allee een beetje).
In de winkels zal dat geen probleem zijn, meestal komen ze van niet ver... Halle daarentegen...
https://www.colruytgroup.be/nl/nieuws/c ... kantoorbus
Geen probleem. Ik heb geen nood aan geautomatiseerde gepersonaliseerde internetreclame en aan facebook al helemaal niet trouwens. Not your kind of target. 

Ah U kan de andere post van een grootinkoper dan bevestigen dat bij uitputting van een rek het die dag kan "besteld" worden aan dezelfde promo prijs en dan terug afgehaald wanneer voorradig?Volgende stap is iemand aanspreken en kijken of je je product alsnog kan verkrijgen.
In dat geval hebben we toch iets heel nuttigs geleerd.
Dat kan.Cronos schreef: ↑1 augustus 2017, 18:07Ah U kan de andere post van een grootinkoper dan bevestigen dat bij uitputting van een rek het die dag kan "besteld" worden aan dezelfde promo prijs en dan terug afgehaald wanneer voorradig?Volgende stap is iemand aanspreken en kijken of je je product alsnog kan verkrijgen.
In dat geval hebben we toch iets heel nuttigs geleerd.